Fenerbahce-bud på Hazard

1 år 2 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge spansk presse har...

Ifølge spansk presse har Eden Hazard modtaget et bud fra tyrkiske Fenerbahce, som forhåbentlig ikke så belgierens kamp i går.

Her fortsatte Hazard sit frie fald og viste endnu en gang, at han intet har at gøre i Real Madrid, hvor han har kontrakt frem til 2024.

Fenerbahce har tidligere været meldt interesseret i Hazard, som selv har luftet tanken om at foretage et klubskifte og i den tyrkiske storklub kan han blive forenet med sin landsholdskollega og gode ven, Batshuayi.

Fenerbahce vil ikke betale nogen store summer for Hazard, men Real Madrid menes heller ikke at have indvendinger af nogen art for at lade ham smutte.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #2 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Fenerbahce-bud på Hazard
Krydser fingre! Med et håb om at de overtager de fulde lønomkostninger.

Købet af Hazard var alle tikki-takki skabs-cules' våde drøm om et skifte i Real Madrids spillemæssige udtryk til, at kunne mestre "spillet i de små rum", men endte som den største failed transfer i fodboldhistorien. Lad det blive sømmet i kisten på den forræderiske indstilling mod spillet der herskede i BBC årene.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 1 år 2 måneder siden ved Zyconith.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #3 af Thomaskjensen
Giv ham gratis, betal 79% af hans løn og det er stadig en rigtig god deal.

Forskellen på til eksempelvis Bale-gate, var jo at Bale faktisk havde noget at tilbyde i glimt. Derfor ville Perez ikke se ham hon en konkurrent.

Det tog mig 67 minutter at fatte at Hazard faktisk var på banen i går, jeg trodde han bleb byttet ind, og ikke ud.
Hazar har intet at tilbyde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 2 måneder siden #4 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Fenerbahce-bud på Hazard
Største flop nogensinde i Real Madrids historie. Afsted med ham

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #5 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Fenerbahce-bud på Hazard

Zyconith post=157041 skrev: Krydser fingre! Med et håb om at de overtager de fulde lønomkostninger.

Købet af Hazard var alle tikki-takki skabs-cules' våde drøm om et skifte i Real Madrids spillemæssige udtryk til, at kunne mestre "spillet i de små rum", men endte som den største failed transfer i fodboldhistorien. Lad det blive sømmet i kisten på den forræderiske indstilling mod spillet der herskede i BBC årene.

​Helt ærligt, det er godt nok nedladende. Og så er det tenderende til dumt. Hazard i små rum var jo ikke engang det man købte. Man købte en spillere med et tyngdepunkt og et tempo som plejede at sætte 3-4 mand og kunne afgøre kampe på egen hånd. Netop det man manglede. Ellers kunne man lige så godt have kørt Isco i stilling. Hazard i dag er noget pjat med små rum men dengang købte man en dribler med mange mål og assists. 

I øvrigt har vi en spiller som Kroos der lever af at sprede bolde til siden, tage temperaturen og sikre at vi kan beholde bolden. Føj for en forræderisk tikki-takki skabes-cule der løber rundt på vores midtbane :-)
Og så har Courtois vel udviklet sig til at været decideret fantastisk med fødderne. Tragisk deroute mod en forræderisk måde at fortolke målmandsspillet på :/
 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #6 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Fenerbahce-bud på Hazard

Thomaskjensen post=157043 skrev: Giv ham gratis, betal 79% af hans løn og det er stadig en rigtig god deal.

Forskellen på til eksempelvis Bale-gate, var jo at Bale faktisk havde noget at tilbyde i glimt. Derfor ville Perez ikke se ham hon en konkurrent.

Det tog mig 67 minutter at fatte at Hazard faktisk var på banen i går, jeg trodde han bleb byttet ind, og ikke ud.
Hazar har intet at tilbyde.

​Det værste er at det er en god deal :D 

For udover at man slipper for bare en smule løn, så fjerner man også en spiller som spillede i stedet for Arribas i går. Det vil hjælpe til at lade de bedre spillere komme tættere på holdet nu hvor der er noget politik som er vigtigere end niveauet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #7 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Fenerbahce-bud på Hazard
Nogen der ved om der faktisk er tale om en mulig Januar handel her, eller skal spaendingen traekkes helt til sommer?

Og for at Rette Thomas, saa var der en tastefejl i hans inlaeg, der skulle ahev staaet "betal 99% af hans løn", saa sparer vi baade 1% (af truppens hoejeste loen i 18 maaneder OG vi sparer 50% paa pomfritterne i kantinen ;-)
#holdkaefthansaatykudigaar

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #8 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Fenerbahce-bud på Hazard
Respekt til Eden for rent faktisk at udtale, at hvis vi vil sælge ham til sommer - så vil han ikke stå i vejen.

Vildt at tænke på, at han er i top 10 over bedst betalte i verden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #9 af Thomaskjensen

DeLaRed post=157047 skrev: Nogen der ved om der faktisk er tale om en mulig Januar handel her, eller skal spaendingen traekkes helt til sommer?

Og for at Rette Thomas, saa var der en tastefejl i hans inlaeg, der skulle ahev staaet "betal 99% af hans løn", saa sparer vi baade 1% (af truppens hoejeste loen i 18 maaneder OG vi sparer 50% paa pomfritterne i kantinen ;-)
#holdkaefthansaatykudigaar

​Du ved jeg er en drømmer HA HA HA. 21% er en drømmedeal, 1%, ja det er stadig en deal! 
Er som du sikker på at min underbevidsthed skrev 79... 

@Brylle, Yep, selv om vi har masser af andre spillere der gerne vil tage udgangspunkt i venstre siden. Kan det tænkes at man forlænger med Assensio som backup på begge kanterne, sorry om jeg ødelagde din aften :) 

@Ramos4, Respekt om det er sandt, men få ham nu ud i morgen. 

Tips til POD teamet, største flops siden 2010 som har kostet over €10m
Mål (Hazard) 
Odriozola, Hazard, Hazard, Hazard
Gago, Graversen, Hazard
Assensio, Jovic, Hazard

Ohhhh, der var jeg fræk med Assensio :) 
 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #10 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Fenerbahce-bud på Hazard

Thomaskjensen post=157049 skrev:

DeLaRed post=157047 skrev: Nogen der ved om der faktisk er tale om en mulig Januar handel her, eller skal spaendingen traekkes helt til sommer?

Og for at Rette Thomas, saa var der en tastefejl i hans inlaeg, der skulle ahev staaet "betal 99% af hans løn", saa sparer vi baade 1% (af truppens hoejeste loen i 18 maaneder OG vi sparer 50% paa pomfritterne i kantinen ;-)
#holdkaefthansaatykudigaar

​Du ved jeg er en drømmer HA HA HA. 21% er en drømmedeal, 1%, ja det er stadig en deal! 
Er som du sikker på at min underbevidsthed skrev 79... 

@Brylle, Yep, selv om vi har masser af andre spillere der gerne vil tage udgangspunkt i venstre siden. Kan det tænkes at man forlænger med Assensio som backup på begge kanterne, sorry om jeg ødelagde din aften :) 

@Ramos4, Respekt om det er sandt, men få ham nu ud i morgen. 

Tips til POD teamet, største flops siden 2010 som har kostet over €10m
Mål (Hazard) 
Odriozola, Hazard, Hazard, Hazard
Gago, Graversen, Hazard
Assensio, Jovic, Hazard

Ohhhh, der var jeg fræk med Assensio :) 

 

Haha, ja du droemmer ;-)

​Asensio blev koebt for 4mio, et kaempe steal!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #11 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Fenerbahce-bud på Hazard
Jeg vil gerne lige smide Kaka i puljen der. Troede han var den bedste spiller vi købte i det transfervindue. Han var så nok det dårligste køb.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 2 måneder siden #12 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Fenerbahce-bud på Hazard

Ramos4 post=157048 skrev: Respekt til Eden for rent faktisk at udtale, at hvis vi vil sælge ham til sommer - så vil han ikke stå i vejen.

Vildt at tænke på, at han er i top 10 over bedst betalte i verden.

​Jeg tror næppe på det er sagt i god mening! 

manden er blevet overvægtig igen. Han griner sin vej ned til banken og når han æder sine burgere. 

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce