Carvajal misser Villarreal-kamp

3 år 6 måneder siden #1 af Administrationen
Real Madrid må efter...

Real Madrid må efter al sandsynlighed se bort fra Dani Carvajal, når holdet på lørdag møder Villarreal på udebane.

Den spanske højreback har indledt 2023 med en overbelastningsskade og selv om det er den første i denne sæson, vækker det alligevel bekymring, idet Carvajal har været meget plaget af skader i de seneste sæsoner.

Derfor bliver det sandsynligvis Lucas Vázquez, som overtager pladsen som højreback i den vitale udekamp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 6 måneder siden #2 af Ramos4
Noget må gøres.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 6 måneder siden #3 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Carvajal misser Villarreal-kamp
Lucas Vazquez

3 år 6 måneder siden #4 af Ramos4

9eren post=157063 skrev: Lucas Vazquez

​På den lange bane.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 6 måneder siden #5 af DeLaRed

Ramos4 post=157064 skrev:

​På den lange bane.

​OG paa den korte bane, en vanvittig daarlig ide!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 6 måneder siden #6 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Carvajal misser Villarreal-kamp

Ramos4 post=157064 skrev:

​På den lange bane.

​Fresneda og Vinicius T måske

3 år 6 måneder siden #7 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Carvajal misser Villarreal-kamp
​Løsningen på kort sigt er at spille med Militao derude og så Rüdiger og Alaba i midten. Jeg synes han gjorde det ganske fint for Brasillien under VM derude.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

3 år 6 måneder siden #8 af RGBlanco
​Udfordringen er at Brasiliens system var særligt velegnet til Militao når holdet havde bolden. Dér forsvarede Brasilien jo i hvad der minder om en tre-back kæde, hvor Danilo skubbede frem og spillede en CM rolle. 

Jeg tvivler på at Militao vil give et lige så fint indtryk hos RM i en klassisk fire-back kæde, hvor der skal produceres offensivt op ad linjen.

Jeg er dog stadigvæk enig i, at det er en god løsning grundet Militao's defensive kvaliteter.   
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

3 år 6 måneder siden #9 af DeLaRed

RGBlanco post=157071 skrev: ​Udfordringen er at Brasiliens system var særligt velegnet til Militao når holdet havde bolden. Dér forsvarede Brasilien jo i hvad der minder om en tre-back kæde, hvor Danilo skubbede frem og spillede en CM rolle. 

Jeg tvivler på at Militao vil give et lige så fint indtryk hos RM i en klassisk fire-back kæde, hvor der skal produceres offensivt op ad linjen.

Jeg er dog stadigvæk enig i, at det er en god løsning grundet Militao's defensive kvaliteter.   

​Hvis vi gaar efter en defensiv loesning, saa er Nacho et bedre valg end Militao (og saa skal vi heller ikke flytte rundt paa Mili), Nacho er bedre med bolden i foederne end Militao og har spillet +2.000 minutter paa Hoejre-backen i Reals 433, omend det er hans svageste position i bagkaeden, saa er han et betydeligt bedre valg end Vazquez hvis man vaegter den defensive del af rollen.

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum