Truppen til den spanske Super Cup

3 år 6 måneder siden #25 af SeQueda
​Kostede det tre skader?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 6 måneder siden #26 af Fondo_Sur

Brylle post=157232 skrev: ​Jeg forstår ikke hvordan Benzema kan være på et sted, hvor snublen i bolden, meget dårlige førsteberøringer og manglende overblik er hans kendetegn. Der må være noget helt galt mentalt.

​Han har stive stænger og er ikke særlig hurtig. Det er for mig ikke noget mentalt, men desværre et tegn på, at han snart må gå på pension. 

3 år 6 måneder siden #27 af Thomaskjensen

Fondo_Sur post=157243 skrev:

Brylle post=157232 skrev: ​Jeg forstår ikke hvordan Benzema kan være på et sted, hvor snublen i bolden, meget dårlige førsteberøringer og manglende overblik er hans kendetegn. Der må være noget helt galt mentalt.

​Han har stive stænger og er ikke særlig hurtig. Det er for mig ikke noget mentalt, men desværre et tegn på, at han snart må gå på pension. 

​Jeg er MEGET uenig her, han skal have tid. Ja han er ikke ung, men at kalde Benz død kan jeg på ingen måde acceptere :) 

3 år 6 måneder siden #28 af Fondo_Sur
Det var i øvrigt en fin kamp alt i alt. Real Madrid viste styrken i slutningen af kampen. Holdet har brug for at vågne op. Asensio, Valverde og Nacho kan forbedre holdet.

3 år 6 måneder siden #29 af Kiwes

SeQueda post=157241 skrev: ​Kostede det tre skader?

​Militao blev taget ud fordi han var svimmel. Han er sikkert klar til næste. Camavinga/Lucas er nok mere tvivlsomme.
Følgende bruger(e) sagde tak: SeQueda

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 6 måneder siden #30 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Truppen til den spanske Super Cup

​Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig at det går så hurtigt ned ad bakke. Det kan også være et tegn på at han slet ikke burde spille pt fordi han slet ikke er klar. Han spiller 1-2 gange om ugen ovenpå en skade som har drillet ham længe. Måske af egen stædighed for at vise hele Frankrig at han faktisk var klar og hvor skørt det hele var. Men han ser ikke klar ud.

3 år 6 måneder siden #31 af Fondo_Sur

Thomaskjensen post=157244 skrev:

​Jeg er MEGET uenig her, han skal have tid. Ja han er ikke ung, men at kalde Benz død kan jeg på ingen måde acceptere :) 

​Han kan ikke drive med bolden. Han har som sagt stive stænger og er afhængig af at sine medspillere kan kombinere med ham. Han leverer stort set intet 1 mod 1. Ronaldo har haft en ligende udvikling - gad vide hvorfor? 

Man kan være uenig - særligt efter hans sidste sæson - men det er bare mit perspektiv på det. 
Sidste redigering: 3 år 6 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

3 år 6 måneder siden #32 af Thomaskjensen

Fondo_Sur post=157248 skrev:

Thomaskjensen post=157244 skrev:

​Han kan ikke drive med bolden. Han har som sagt stive stænger og er afhængig af at sine medspillere kan kombinere med ham. Han leverer stort set intet 1 mod 1. Ronaldo har haft en ligende udvikling - gad vide hvorfor? 

Man kan være uenig - særligt efter hans sidste sæson - men det er bare mit perspektiv på det. 

​Min pointe er at han skal have tid, han skal ikke spille 90 minutter endnu, det har jeg skrevet tidligere. Der er meget, rigtig meget der ikke er som det plejer med Benz, men pleaze giv han tid. 
Jeg siger ikke at du ikke har ret, men gud forbyde at du har ret og Benz er færdig... Det er jeg ikke mentalt klar til helt enkelt :) 

3 år 6 måneder siden #33 af Fondo_Sur
Han har da stadig klassen til at levere mål og fint spil. Men det er ikke helt nok alt i alt - håber selvfølgelig på at jeg tager fejl og at han viser mere energi fremover.
Sidste redigering: 3 år 6 måneder siden ved Fondo_Sur.

3 år 6 måneder siden #34 af Bismo

mohbar post=157225 skrev: Nøj hvor er Vinicius total ineffektiv lige pt.. 

​Tror det ville løfte hans spil gevaldigt, hvis vi havde en offensiv venstreback, som han kunne kombinere med. Som det ser ud nu, er han ofte alene med 2-3 forsvarsspillere. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

3 år 6 måneder siden #35 af DeLaRed

Bismo post=157252 skrev:

mohbar post=157225 skrev: Nøj hvor er Vinicius total ineffektiv lige pt.. 

​Tror det ville løfte hans spil gevaldigt, hvis vi havde en offensiv venstreback, som han kunne kombinere med. Som det ser ud nu, er han ofte alene med 2-3 forsvarsspillere. 

​Det er der dog i hoej grad en god grund til han er, og det er selvforskyld. 9 ud af 10 angreb hvor Vini modtager bolden paa venstre kanten, saa tager han farten ud af angrebet og tager en 5-8 smaa beroeringer imens han orientere sig, det giver modstander forsvaret oceaner af tid at fylde feltet med spillere, samt skubbe mere en 1-2 ekstra mand ud til Vini. I kampen idag ser vi tidligt i 1. halvej et angreb hvor Vini holder fart og her naar han til baglinjen og faar (hvis jeg husker rigtigt) afsluttet fra en snaever vinkel, det var dog ogsaa den ene gang det blev til, stort set alle andre angreb suger han alt momentum ud af angrebet, og det er altsaa hans egen skyld og alt for let at forsvare for modstanerne. (Og saa er han ogsaa blevet meget let at laese i hans driblinger, vi har set det i alle kampe siden VM, hans direkte modstander tackler ham ofte og det er fordi han ikke aendre sit spil og derved begynder modstanderne nu at kende hans traek.)

Dog enig i at vi skal have en offensiv VB, lad os starte med Fran Garcia, det er en nem og billig loesning og rent offensivt et bedre alternativ til Mendy i offensiven.

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum