Spansk presse: Vinícius Tobias kan stå foran sin store chance

1 år 2 måneder siden #1 af Administrationen
...

Der er ikke noget, der er så skidt, at det ikke er godt for noget. Måske.

I hvert fald melder spansk presse, at Vinícius Tobias kan stå foran sin store chance på højrebacken i den kommende tid. Skaden til Lucas Vázquez sammenholdt med Carvajals skræmmende lave niveau, kan nemlig tvinge Carlo Ancelotti til at prøve den 18-årige brasilianer, som i denne sæson er udlejet til Real Madrid Castilla fra Shakhtar Donetsk.

Vinícius Tobias er en af de mest fremtrædende spiller på Castilla-mandskabet og får flotte ord med på vejen fra træner Raúl, men også fra landsmand og chefscout Juni Calafat, som kalder ham den nye Marcelo – bare på højrebacken.

Real Madrid har pt. alle tre udlændingepladser i truppen ledige, efter at det i sommer lykkedes Vinícius, Militao og Rodrygo at få deres spanske pas.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 2 måneder siden #2 af Madridista02
Det er den samme historie hver sæson angående spillere fra Castilla. Tobias og andre spillere derfra, får maksimalt 5-10 minutter, og hvis de ikke formår at brænde hele banen af i det antal minutter, så ser vi dem ikke igen. Det er håbløst.

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #3 af elle44
Vi må håbe det er anderledes med ham her. Uanset hvad koster vores backs mål i næsten hver kamp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #4 af Kiwes
Vinicius Tobias er med i morgen men ikke Arribas - hvad fanden sker der lige....Ancelotti det bar ik godt nok.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 2 måneder siden #5 af 9eren
Hazard skal vel udtages uden at skabe problemer

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #6 af Ramos4

Kiwes post=157418 skrev: Vinicius Tobias er med i morgen men ikke Arribas - hvad fanden sker der lige....Ancelotti det bar ik godt nok.

​Det er vildt nok. Tchouameni er skadet og Ceballos er bare dårlig. Men Arribas må ikke få færten af førsteholdet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce