Spansk presse: Vinícius Tobias kan stå foran sin store chance
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Der er ikke noget, der er så skidt, at det ikke er godt for noget. Måske.
I hvert fald melder spansk presse, at Vinícius Tobias kan stå foran sin store chance på højrebacken i den kommende tid. Skaden til Lucas Vázquez sammenholdt med Carvajals skræmmende lave niveau, kan nemlig tvinge Carlo Ancelotti til at prøve den 18-årige brasilianer, som i denne sæson er udlejet til Real Madrid Castilla fra Shakhtar Donetsk.
Vinícius Tobias er en af de mest fremtrædende spiller på Castilla-mandskabet og får flotte ord med på vejen fra træner Raúl, men også fra landsmand og chefscout Juni Calafat, som kalder ham den nye Marcelo – bare på højrebacken.
Real Madrid har pt. alle tre udlændingepladser i truppen ledige, efter at det i sommer lykkedes Vinícius, Militao og Rodrygo at få deres spanske pas.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Væk
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Gæst
-
Det er vildt nok. Tchouameni er skadet og Ceballos er bare dårlig. Men Arribas må ikke få færten af førsteholdet.Kiwes post=157418 skrev: Vinicius Tobias er med i morgen men ikke Arribas - hvad fanden sker der lige....Ancelotti det bar ik godt nok.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024