Optakt: Athletic Bilbao – Real Madrid, LaLiga, 18. spillerunde
- 9eren
- Gæst
-
dejligt at han er kommet rigtig ind på banen de sidste par kampe!!!!mohbar post=157613 skrev: Camavinga fylder så godt på den midtbane
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Men det ville da være fint at have en Pedro Porro, Trent eller Hakimi til at flyve afsted derude. Så længe vi bare ikke satser på vores egne megatalenter som passer perfekt i rollen, selvfølgelig
Ligesom Asensio og Nacho.
De skal bare spille. Længere er den ikke.
Ceballos har imponeret mig mest af de tre faktisk. Løber meget og dækker rum af, samt fordeler spillet fint også. Jeg synes stadig meget af Camavingas spil ofte er liiidt for tæt på at gå galt, men han er sluppet fra det indtil videre. Godt at se ham få noget mere kamperfaring, det sådan her han bliver bedre.
Valverde har egentlig været god når han har haft den, men han ligner stadig en lidt bleg udgave af efterårets Valverde. Men det bliver langsomt bedre!
Jeg synes faktisk det har vaeret Cama der paa 6eren har leveret den bedste praestation i foerste halvej, virkelig staerk defensiv, og stort set alle beroering paa egen bane halvdel har der vaeret kontrol over, problemerne har foerst vist sig naar han er kommet over paa Bilbao's halvdel, men som 6er skal han have ros, han spiller den defensive del betydeligt bedre end Toni.Lars1991 post=157619 skrev: Fin præstation af den nye trio på midten. Jeg synes stadig der mangler lidt ekstra pondus, en der kan noget ekstra. Det ser godt ud nu, fordi vi er foran 1-0 og så behøver man måske heller ikke noget ekstra. Og det er også en meget svær udekamp. Meeeen alligevel.
Ceballos har imponeret mig mest af de tre faktisk. Løber meget og dækker rum af, samt fordeler spillet fint også. Jeg synes stadig meget af Camavingas spil ofte er liiidt for tæt på at gå galt, men han er sluppet fra det indtil videre. Godt at se ham få noget mere kamperfaring, det sådan her han bliver bedre.
Valverde har egentlig været god når han har haft den, men han ligner stadig en lidt bleg udgave af efterårets Valverde. Men det bliver langsomt bedre!
Donde está la biblioteca?
Synes virkelig Rudi skuffer paa den front for tiden.Fondo_Sur post=157621 skrev: Der er tre svage led i holdets opspil. Det er Rüdiger, Mendy og Camavinga. Barca pres fremtvang fejl af dem alle for to kampe siden. Hvis man kan undgå fejlene ser der rigtig fint ude - vel at mærke uden vigtige spillere som Alaba og Tchouameni.
Jep, det ser desværre ikke godt ud. Lad os håbe at han bliver sikrere med bolden for han var også ved at koste os i dag. En anden løsning er også bare at losse bolden frem.DeLaRed post=157623 skrev:
Synes virkelig Rudi skuffer paa den front for tiden.Fondo_Sur post=157621 skrev: Der er tre svage led i holdets opspil. Det er Rüdiger, Mendy og Camavinga. Barca pres fremtvang fejl af dem alle for to kampe siden. Hvis man kan undgå fejlene ser der rigtig fint ude - vel at mærke uden vigtige spillere som Alaba og Tchouameni.