Optakt: Athletic Bilbao – Real Madrid, LaLiga, 18. spillerunde

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 6 måneder siden #25 af 9eren

mohbar post=157613 skrev: ​Camavinga fylder så godt på den midtbane

​dejligt at han er kommet rigtig ind på banen de sidste par kampe!!!! 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 6 måneder siden #26 af Brylle
​Hellere Nacho end en "rigtig højre wingback" i Vazquez :D

Men det ville da være fint at have en Pedro Porro, Trent eller Hakimi til at flyve afsted derude. Så længe vi bare ikke satser på vores egne megatalenter som passer perfekt i rollen, selvfølgelig

3 år 6 måneder siden #27 af Fondo_Sur
Ceballos spiller godt.

Ligesom Asensio og Nacho.

De skal bare spille. Længere er den ikke.
Sidste redigering: 3 år 6 måneder siden ved Fondo_Sur.

3 år 6 måneder siden #28 af Lars1991
​Fin præstation af den nye trio på midten. Jeg synes stadig der mangler lidt ekstra pondus, en der kan noget ekstra. Det ser godt ud nu, fordi vi er foran 1-0 og så behøver man måske heller ikke noget ekstra. Og det er også en meget svær udekamp. Meeeen alligevel.

Ceballos har imponeret mig mest af de tre faktisk. Løber meget og dækker rum af, samt fordeler spillet fint også. Jeg synes stadig meget af Camavingas spil ofte er liiidt for tæt på at gå galt, men han er sluppet fra det indtil videre. Godt at se ham få noget mere kamperfaring, det sådan her han bliver bedre.
Valverde har egentlig været god når han har haft den, men han ligner stadig en lidt bleg udgave af efterårets Valverde. Men det bliver langsomt bedre!

3 år 6 måneder siden #29 af Fondo_Sur
Der er tre svage led i holdets opspil. Det er Rüdiger, Mendy og Camavinga. Barca pres fremtvang fejl af dem alle for to kampe siden. Hvis man kan undgå fejlene ser der rigtig fint ude - vel at mærke uden vigtige spillere som Alaba og Tchouameni.

3 år 6 måneder siden #30 af DeLaRed

Lars1991 post=157619 skrev: ​Fin præstation af den nye trio på midten. Jeg synes stadig der mangler lidt ekstra pondus, en der kan noget ekstra. Det ser godt ud nu, fordi vi er foran 1-0 og så behøver man måske heller ikke noget ekstra. Og det er også en meget svær udekamp. Meeeen alligevel.

Ceballos har imponeret mig mest af de tre faktisk. Løber meget og dækker rum af, samt fordeler spillet fint også. Jeg synes stadig meget af Camavingas spil ofte er liiidt for tæt på at gå galt, men han er sluppet fra det indtil videre. Godt at se ham få noget mere kamperfaring, det sådan her han bliver bedre.
Valverde har egentlig været god når han har haft den, men han ligner stadig en lidt bleg udgave af efterårets Valverde. Men det bliver langsomt bedre!

​Jeg synes faktisk det har vaeret Cama der paa 6eren har leveret den bedste praestation i foerste halvej, virkelig staerk defensiv, og stort set alle beroering paa egen bane halvdel har der vaeret kontrol over, problemerne har foerst vist sig naar han er kommet over paa Bilbao's halvdel, men som 6er skal han have ros, han spiller den defensive del betydeligt bedre end Toni.

Donde está la biblioteca?

3 år 6 måneder siden #31 af DeLaRed

Fondo_Sur post=157621 skrev: Der er tre svage led i holdets opspil. Det er Rüdiger, Mendy og Camavinga. Barca pres fremtvang fejl af dem alle for to kampe siden. Hvis man kan undgå fejlene ser der rigtig fint ude - vel at mærke uden vigtige spillere som Alaba og Tchouameni.

​Synes virkelig Rudi skuffer paa den front for tiden.

3 år 6 måneder siden #32 af Fondo_Sur

DeLaRed post=157623 skrev:

Fondo_Sur post=157621 skrev: Der er tre svage led i holdets opspil. Det er Rüdiger, Mendy og Camavinga. Barca pres fremtvang fejl af dem alle for to kampe siden. Hvis man kan undgå fejlene ser der rigtig fint ude - vel at mærke uden vigtige spillere som Alaba og Tchouameni.

​Synes virkelig Rudi skuffer paa den front for tiden.

​Jep, det ser desværre ikke godt ud. Lad os håbe at han bliver sikrere med bolden for han var også ved at koste os i dag. En anden løsning er også bare at losse bolden frem. 
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

3 år 6 måneder siden #33 af Dragam
Den der løbe duel vini lige prøvede at lave... der havde han tidligere sat ham. Han ser nooooget tungere ud...

3 år 6 måneder siden #34 af DeLaRed
Nachoooo! Stærkt!!!

Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 år 6 måneder siden #35 af mohbar
​Det er helt vildt at dommerne har sp let ved at give kort til Camavinga. Det er 2 ret tynde kort i streg...
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

3 år 6 måneder siden #36 af Kiwes
​Den der skal ind Asensio!

Leveret af Kunena Forum