Optakt: Real Madrid - Atlético Madrid, Copa del Rey, kvartfinale
3 år 6 måneder siden #97
af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Optakt: Real Madrid - Atlético Madrid, Copa del Rey, kvartfinale
Og ikke mindst efter to vellykkede taklinger fra Ceballos ;-) DeLaRed post=157798 skrev: Hahaha, så scorer han alligevel efter en horribel kamp. Viniiiii!
Perfekt løb af Asensio i situationen, åbner hele forsvaret op!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
3 år 6 måneder siden #98
af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Optakt: Real Madrid - Atlético Madrid, Copa del Rey, kvartfinale
Det et sådan en kamp som i aften der virkelig giver en forhåbninger for endnu en sæson med store CHL kampe sidst på sæsonen. Der er krummer i de unge gutter derinde på banen som virkelig tackler igennem. Det har man virkelig savnet i mange forrige kampe denne sæson. Og endnu engang viser Bernabeu sig frem fra sin bedste side ved at overrumple modstandernes spillere fuldstændig!
- Brylle
- Gæst
-
3 år 6 måneder siden #99
af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Optakt: Real Madrid - Atlético Madrid, Copa del Rey, kvartfinale
Det er helt vildt som Ceballos bare har steppet op og vist sit værd i de her kampe. Igen i dag dikterer han tingene på midtbanen og holder et vigtigt flow i bolden.
Efter indskiftningen af ham og især fra 2. halvleg var der et kæmpe step op i niveau. Det var så stærkt at jeg stort set har glemt for elendig første halvleg var. Der var virkelig mange som ramte et højt niveau i dag. Rudiger synes jeg også udstrålede sikkerhed fra 2. halvleg og det ser man sjældent.
Bredden beviser at den er rigtig god men jeg er stadig bekymret over at den ikke bruges mere.
Efter indskiftningen af ham og især fra 2. halvleg var der et kæmpe step op i niveau. Det var så stærkt at jeg stort set har glemt for elendig første halvleg var. Der var virkelig mange som ramte et højt niveau i dag. Rudiger synes jeg også udstrålede sikkerhed fra 2. halvleg og det ser man sjældent.
Bredden beviser at den er rigtig god men jeg er stadig bekymret over at den ikke bruges mere.
3 år 6 måneder siden #100
af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Optakt: Real Madrid - Atlético Madrid, Copa del Rey, kvartfinale
Positive ting jeg tager med herfra: Camavinga spiller igen en brænd kamp! Ceballos spillede også rigtig fint.
Negative: Benzema er en skygge af sig selv, kæft han er ringe. Vini spiller igen en dårlig kamp med alt for man dumme beslutninger. Valverde pisse ringe igen.
Til taktikken: Vi skal tage en pause med kroos og modric på samme tid, det bliver sku alt for stille stående med afleveringer på tværs hele tiden.
Negative: Benzema er en skygge af sig selv, kæft han er ringe. Vini spiller igen en dårlig kamp med alt for man dumme beslutninger. Valverde pisse ringe igen.
Til taktikken: Vi skal tage en pause med kroos og modric på samme tid, det bliver sku alt for stille stående med afleveringer på tværs hele tiden.
3 år 6 måneder siden #101
af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Optakt: Real Madrid - Atlético Madrid, Copa del Rey, kvartfinale
Det var vintage Vinicius i dag. Horribel kamp, men laver lige en assist ved at ramme ved siden af bolden samt et mål efter afrettet skud.
Men han har jo tydeligvis trætte ben, og hele optakten med ham som afhængt dukke hjælper nok ikke ved koncentrationen. Han har brug for en sportspsykolog og et par dage på sofaen.
Men han har jo tydeligvis trætte ben, og hele optakten med ham som afhængt dukke hjælper nok ikke ved koncentrationen. Han har brug for en sportspsykolog og et par dage på sofaen.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed
- Brylle
- Gæst
-
3 år 6 måneder siden #102
af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Optakt: Real Madrid - Atlético Madrid, Copa del Rey, kvartfinale
Jeg ved godt at det ikke var i nærheden af topfart, sprint eller andet, men det er altså et lækkert gear at finde frem efter 120 minutters hårdt arbejde, utallige fejl, sprints og nedslagtninger. Men muligheden for at lukke røven på de klamme ikke-mennesker har nok givet lidt ekstra til tanken.
3 år 6 måneder siden #103
af DeLaRed
Donde está la biblioteca?
Besvaret af DeLaRed på emne Optakt: Real Madrid - Atlético Madrid, Copa del Rey, kvartfinale
Skaderne kommer ikke med den bedste timing, men det vidste vi jo godt ville ske efter i 2. halvdel af seasonen, med saa tynd en trup.
Alaba, Tchou, Dani, Lucas og nu maaske ogsaa Mendy og Rodrygo!
Alaba, Tchou, Dani, Lucas og nu maaske ogsaa Mendy og Rodrygo!
Donde está la biblioteca?
3 år 6 måneder siden #104
af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Optakt: Real Madrid - Atlético Madrid, Copa del Rey, kvartfinale
Jeg kunne personligt godt tænke mig at se Rodrygo få chancen på venstrekanten gennem længere tid, fremfor Vini.
Rodrygo har ikke samme hurtighed, men hans teknik er flere klasser bedre end Vini's, som vil komme langt mere til sin ret, når han ligger som indadvendt kant. Og så har han langt bedre overblik ift samspil med holdkammeraterne.
Som andre har været inde på, så er Vini lidt en Brasiliensk Rommadahl, som primært bare er hurtig... så det vil ikke gøre den store forskel at han evt bliver smidt over på højrekanten, udover at den så kommer til at sejle defensivt.
Rodrygo har ikke samme hurtighed, men hans teknik er flere klasser bedre end Vini's, som vil komme langt mere til sin ret, når han ligger som indadvendt kant. Og så har han langt bedre overblik ift samspil med holdkammeraterne.
Som andre har været inde på, så er Vini lidt en Brasiliensk Rommadahl, som primært bare er hurtig... så det vil ikke gøre den store forskel at han evt bliver smidt over på højrekanten, udover at den så kommer til at sejle defensivt.