Ferland Mendy ude i en måned

3 år 6 måneder siden #13 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Ferland Mendy ude i en måned
Kunne det være skrevet mere smagfuldt? ;-)
Ja.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 6 måneder siden #14 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Ferland Mendy ude i en måned

9eren post=157843 skrev: Mendy har trods alt en indstilling til at vinde med sit hold og Real Madrid. Jeg har sagt det før at han ikke er nogen Roberto Carlos, men han er så meget andet. Men han har hjertet det rigtige sted og det er noget hø at han er skadet.

Han har været utrolig vigtig i Cl sidste sæson mod City i begge opgør.

​Mendy har sgu en vigtig plads i de sidste års succes, helt enig. Jeg er også lidt træt af ham sportsligt, men jeg ville godt nok føle mig som et dårligt menneske hvis jeg jublede over en anden spillers fysiske problemer. Det er synd for ham for han har altid gjort sit ypperste selvom han ikke er lige så elsket som sine forgængere på den venstre back. 

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 6 måneder siden #15 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Ferland Mendy ude i en måned
Jeg er enig Brylle. Jeg har da også på tidspunkter bandet spillere langt væk. Senest Hazard. Jeg vil ikke engang se ham på bænken. Så skal ikke stå og sige at jeg altid opfører mig eksemplarisk overfor spillere. Mendy er bare en spiller som med de kvaliteter han har, altid går ind med den rette indstilling. Så synes jeg godt man kan være lidt mild ved ham, når nu man har de tanker om at en anden spiller kan gøre det bedre. Vi får ikke en bedre Mendy end det vi har set, men jeg synes ikke han skal sælges endnu.

3 år 6 måneder siden #16 af Matamoro
Han skal da helt sikkert sælges til en eller anden bundklub i England. Gider ikke se hans elendige teknik spolere det som kunne blive klassisk Real Madrid opspil på venstrekanten.
​Håber at Camavinga overtager den plads resten af sæsonen. Hvis Vinicius Tobias så kan spille sig ind i varmen og Mario Martin viser sig at springe ud som en anden Gavi, så er den her sæson allerede reddet. Uanset om vi vinder noget. Og nu hvor jeg er igang med at drømme, ville det også være fantastisk hvis Rafa Marin viste sig at være så god som han er spået til.
Sidste redigering: 3 år 6 måneder siden ved Matamoro.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mas

3 år 5 måneder siden #17 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Ferland Mendy ude i en måned
​Ferland Mendy has been diagnosed with an injury to the semimembranosus muscle of his left leg. He will be out for at least 2 months. Jahhh det vil nærmest normen at han altid er skadet. Bliver spændende at se, hvad der så skal ske.

3 år 5 måneder siden #18 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Ferland Mendy ude i en måned
​Med Mendy ude i mindst 2 måneder vil det være komplet tåbeligt og total destruktivt ikke at finde en erstatning allerede NU!!

Og hvad med angrebet! Gå dog efter Vlahovic som kigger efter en transfer for at få lidt effekt i angrebet! Eller vi skal bare vente på 2024 så kommer Endrick til at banke den ene kasse ind efter den anden..

Det virker simpelthen bare utroligt uambitiøst, det der sker på ledelsesgangen..

Prove me wrong 
Sidste redigering: 3 år 5 måneder siden ved mohbar.

3 år 5 måneder siden #19 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Ferland Mendy ude i en måned

mohbar post=157952 skrev: ​Med Mendy ude i mindst 2 måneder vil det være komplet tåbeligt og total destruktivt ikke at finde en erstatning allerede NU!!

Og hvad med angrebet! Gå dog efter Vlahovic som kigger efter en transfer for at få lidt effekt i angrebet! Eller vi skal bare vente på 2024 så kommer Endrick til at banke den ene kasse ind efter den anden..

Det virker simpelthen bare utroligt uambitiøst, det der sker på ledelsesgangen..

Prove me wrong 

​Det er som jeg har skrevet før: Perez hviler altid på laurbærerne efter en god sæson. Selvom det var tydeligt allerede sidste sæson, at der er huller i truppen. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Leveret af Kunena Forum