Rayo-præsident: Real Madrid henter Fran García til sommer

3 år 5 måneder siden #1 af Administrationen
Rayo Vallecanos præsident, Raúl...

Rayo Vallecanos præsident, Raúl Martín Presa, fortæller til spansk presse, at Real Madrid har gjort brug af sin forkøbsret på Fran García, men at den spanske venstreback først skifter til sommer.

Det fortalte han i går i programmet ”El Partidazo de COPE”:
- Vi har været i en risiko-situation og man er nødt til at erkende og det er kun rimeligt, at Real Madrid har handlet med stor værdighed. De har forsøgt at undgå at svække en rival i dette transfervindu. Måske havde det været bedre for dem sportsligt at hente ham. Real Madrid er en gentleman-klub og det vil vi gerne takke dem for.

Real Madrid betaler altså 5 millioner € for Fran García, som nu gør sæsonen færdig for Rayo Vallecano.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #2 af DeLaRed
Man kan sige nok saa meget om vores egne problemer og hvor meget vi egentlige lige nu staar og har brug for Fran Garcia i denne season, men personligt synes jeg det er pisse fedt at vi handler paa denne maade, det havde vaeret utrolig synd for Rayo at "stjaele" en af deres bedste spillere midt i seasonen. At Real saa har fejlet faelt sidste sommer ifht ikke at hente nok forstaerkninger, det aendre ikke paa at de goer det rigtige i denne situation.

Nu er det saa vigtigt at der bliver gjort plads til Fran, saa man ikke bare saelger ham videre til sommer fordi man mener at truppen er "god nok"! Vallejo heraus!!!

Donde está la biblioteca?

3 år 5 måneder siden #3 af NadaMás
​Vi har truppen til at kæmpe med om ligaen og CdR, men det virker ærgerligt at back-positionerne forsat skal bløde i foråret, når det var gode muligheder i dette vindue. Cancelo-leje med option to buy, Porro-leje med obligation to buy, eller Fran-køb nu frem for til sommer. Omvendt var Mendy og Carvajal gode i foråret 2022, specielt med gode præsentationer i ChL. Hvis de kan finde noget af den samme form frem i dette forår (nok ikke meget ift. Mendy), så er holdet jo stærkt i alle kæderne. Vigtigst af alt vil være hvis Benz og Vini kan finde sidste sæsons form frem. 
Barcelonas trup er også blevet noget tyndere med afgange af Pique, Bellerin og Depay - Trods de var udkantsspillere, kan det stadig vise sig som en stor svækkelse, i et meget tæt program hvor træthed og skader lettere kan forekomme. 

3 år 5 måneder siden #4 af NadaMás
​Men mere on topic er det gode nyheder med Fran.
Det bliver nok ham og Tobias der rykker ind som nye backs. De er unge, og kan overraske. Måske sidder vi om nogle år, og siger man gjorde det helt rigtige dengang man købte to unge backs til samlet 15 mio (mener Tobias klausul er omkring 10). 

Så kan fokus til sommer rettes mod Bellingham. Tænker at Perez vil have den handel i hus, inden han kigger mod Gvardiol og en højre kant og/eller angriber. 

3 år 5 måneder siden #5 af Ramos4
Xabi Alonso er the real GOAT for at byde 10m på Fran Garcia.

Dejlig nyhed. Glæder mig til at se ham i aktion for os.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 5 måneder siden #6 af Kiwes
Dejligt. Så mangler vi bare en højre back, en højre wing og 9'er. Midtbanen afhænger, for mig, af hvad man gør med Kroos, Modric og Ceballos. Hvis man beholder alle tre, så synes jeg egentlig vi er fint besat på midtbanen. Bliver også spændende at se hvad der sker med Vinicius Tobias og Arribas.
Sidste redigering: 3 år 5 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

3 år 5 måneder siden #7 af Daniel

Kiwes post=157982 skrev: Dejligt. Så mangler vi bare en højre back, en højre wing og 9'er. Midtbanen afhænger, for mig, af hvad man gør med Kroos, Modric og Ceballos. Hvis man beholder alle tre, så synes jeg egentlig vi er fint besat på midtbanen. Bliver også spændende at se hvad der sker med Vinicius Tobias og Arribas.

Højrebacken bliver Tobias. Glem alt om en højrekant - det er imidlertid tilladt at drømme. Asensio forlænger. Rodrygo kan spille den - det samme med Valverde. Real Madrid synes 100p, det er mere end rigeligt. Der kommer en midlertidig løsning ind på 9'eren, som backup til Benzema. Jeg sætter gerne tyk streg under midlertidig, fordi pladsen er reserveret Endrick. 

Herudover forlænger man med Ceballos. Det er svært at spå om Kroos' intentioner i skrivende stund, men Modric vil gerne forlænge....... vil Real Madrid? Jeg ved det ikke. Drømmen i klubben, hvis vi skal stole lidt på bulletinerne i spansk presse, er jo Bellingham. 

Mit bud på sommerens transfervindue:

Fran Garcia...... som meget vel kan blive solgt videre.
Vinicius Tobias
Bellingham
Backup på 9'eren

Det kommer til at koste små 150 millioner euro vil jeg tro. 

Synes jeg ambitionerne i klubben skal være større? Ja. Er det realistisk at tro? Nej.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, DeLaRed

3 år 5 måneder siden #8 af DeLaRed

Daniel post=157983 skrev:

Kiwes post=157982 skrev: Dejligt. Så mangler vi bare en højre back, en højre wing og 9'er. Midtbanen afhænger, for mig, af hvad man gør med Kroos, Modric og Ceballos. Hvis man beholder alle tre, så synes jeg egentlig vi er fint besat på midtbanen. Bliver også spændende at se hvad der sker med Vinicius Tobias og Arribas.

Højrebacken bliver Tobias. Glem alt om en højrekant - det er imidlertid tilladt at drømme. Asensio forlænger. Rodrygo kan spille den - det samme med Valverde. Real Madrid synes 100p, det er mere end rigeligt. Der kommer en midlertidig løsning ind på 9'eren, som backup til Benzema. Jeg sætter gerne tyk streg under midlertidig, fordi pladsen er reserveret Endrick. 

Herudover forlænger man med Ceballos. Det er svært at spå om Kroos' intentioner i skrivende stund, men Modric vil gerne forlænge....... vil Real Madrid? Jeg ved det ikke. Drømmen i klubben, hvis vi skal stole lidt på bulletinerne i spansk presse, er jo Bellingham. 

Mit bud på sommerens transfervindue:

Fran Garcia...... som meget vel kan blive solgt videre.
Vinicius Tobias
Bellingham
Backup på 9'eren

Det kommer til at koste små 150 millioner euro vil jeg tro. 

Synes jeg ambitionerne i klubben skal være større? Ja. Er det realistisk at tro? Nej.

​Hvem taenker du forlader klubben til sommer? og vil man igen have det fint med at have en trup paa kun 23 spillere?

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum