Álvaro Rodríguez øjner chance på førsteholdet
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Álvaro Rodríguez imponerer ved U20-mesterskaberne i Sydamerika, hvor han er noteret for 5 mål for Uruguay og dermed er næstmest scorende i turneringen i øjeblikket.
Den 18-årige uruguayaner har taget alle med storm i La Fábrica og der spekuleres nu for alvor i, om han skal rykkes op i førsteholdstruppen i den kommende sæson, hvor man leder efter et alternativ til Karim Benzema.
Álvaro Rodríguez er foreløbig noteret for 5 mål i 15 kampe for Real Madrid Castilla, men han er gået fra at være marginalspiller til at være en af Raúls absolut foretrukne spillere på holdet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Vinicius Tobias er også vores store stjerne på højre backen. Ligesom alle de andre Castilla Spillere, der er vores kommende store stjerner.
Jeg savner Pepe :(
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Glem ikke Camavinga :)Ramos4 post=158311 skrev: Samme med Fran Garcia. Ancelotti kommer til at starte Mendy og ellers rykke Alaba eller Nacho derud, før han giver Fran chancen.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.