Florentino Pérez har tre alternativer til Carlo Ancelotti

3 år 5 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge spansk presse har Florentino Pérez...

Ifølge spansk presse har Florentino Pérez tre alternativer klar, hvis Carlo Ancelotti skulle vælge at forlade hvervet som træner for Real Madrid.

To af dem er i egne rækker, hvor Raúl og Álvaro Arbeloa gør det fremragende for henholdsvis Castilla og Juvenil A, mens man også holder et vågent øje med Xabi Alonso, som har fået sat skik på Bayer Leverkusen.

Det er tre vidt forskellige profiler, men Marca regner Raúl som favorit efter at han i 2020 gjorde Real Madrid Juvenil A til Youth League-mestre og i øjeblikket har stor succes med Real Madrid Castilla, som er med i oprykningsspillet til en plads i Spaniens næstbedste række.

Xabi Alonso regnes også som en stærk kandidat. Han indledte sin træner-karriere i La Fábrica, men skiftede hurtigt til Real Sociedad, hvor han blev træner for deres filial-hold, inden turen i denne sæson gik til Leverkusen, som han har sendt fri af nedrykning og nu i stedet kigger mod europæisk fodbold i den kommende sæson.

Álvaro Arbeloa har gjort stort indtryk som Juvenil A-træner med et hold, som slår rekord efter rekord og spiller meget seværdig fodbold og blandt andet har været med til at udvikle store talenter som Álvaro Rodríguez og Nico Paz.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #2 af Administrationen
Nå, hvem skal på et tidspunkt afløse Don Carlo?
1) Raúl
2) Xabi Alonso
3) Grande

Gerne med en begrundelse.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 5 måneder siden #3 af 9eren
Raúl, hans tid er kommet. Han har sagt nej til mange andre job tilbud for at vente på sin chance. Han har gjort det godt i denne sæson og har tidligere vundet youth league. Jeg tror helt bestemt at Raúl kan arbejde med de store stjerner, sætte dem op til CL kampene og ikke mindst sørge for at de unge talenter kommer til chancen. Han er ydmyg og jeg tror også vi får en masse godt spil med Raúl der har et fint system med Castilla. Jeg elsker Carlo, men tror ikke han får 3 sæson. Så Raúl er den helt rette mand til jobbet. Jeg ser også Raúl vil være en træner der kan tiltrække de store stjerner og finde nogle af de unge frem som ingen kender til! 

Xabi Alonso skal have en mulighed på et andet tidpunkt.

Sidste redigering: 3 år 5 måneder siden ved 9eren.

3 år 5 måneder siden #4 af The European Super League
​Jeg tror også på Raul før de andre.
Jeg tror Xabi Alonso tager over i Liverpool efter Klopp.

Det er meget muligt at alle tre når at blive cheftræner i verdens største klub. Spørgsmålet er bare hvilken rækkefølge.

Bellingham Camavinga Tchouameni

3 år 5 måneder siden #5 af Ramos4

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 5 måneder siden #6 af 9eren
Skulle være afvist af det brasilianske fodbold forbund at Carlo skal dertil.

Leveret af Kunena Forum