Vinícius: Jeg vil fortsætte her i mange år
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Vinícius Junior viste rendyrket...
Vinícius Junior viste rendyrket verdensklasse i udekampen mod Liverpool og efter nogle svære uger, hvor der har været draget tvivl om hans fremtid i Real Madrid, på grund af racistisk forfølgelse i flere kampe i LaLiga, slog han selv fast, at han ønsker at blive i mange år:
- Jeg ønsker at fortsætte her og fortsætte med at skrive historie, dette er mit hjem………..i den seneste kamp brændte jeg to chancer, men i dag sagde jeg til alle, at jeg ville score……Jeg har spillet på Anfield Road før, men det er tilhængerne, som gør det mere specielt.
Vinícius høstede stor anerkendelse efter Liverpool-kampen og i spillerbedømmelserne på Madridista.dk høstede han et snit på 4,9 (5 er det højeste).
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Det svare til et snit på 4,97 om i undre, så ret det lige til at han fik 5 i snit.
Eller er det noget andet i lære jeres elever i skolen :)
En af dem må jo ofre sig på Venstrekanten og jeg kan kun se at det skal blive Mbappe, da Vinicius er langt mere naturlig på venstre end Mbappe som godt kan på center og højre.Der er desuden flere herinde som mener at Mbappe er langt bedre end Vini overall, men der er undertegnede ikke helt enig. Godt nok er Mbappe meget mere finpoleret end Mbappe og mere iskold og sikker foran mål og mere komplet. Men Vinicius er en spiller der konstant presser i det område han bevæger sig på og muligvis også tilbagelægger sig flere kilometer pr. kamp.
Til sammenligning presser Mbappe mindre/sjældent men han er så mere eksplosiv med bold.Derudover har Vini mere x-faktor i sig ift Mbappe som dygtige og hurtigere forsvarsspillere (udenfor ligue 1) har mulighed for at tage ud af spil. Der har Vinicius klart større fortrin i kraft af sin uforudsigelighed og det er derfor der konstant laves frispark på ham.
Skulle drømmescenariet ske og vi fik signet Mbappe vil det mest optimale scenarie være at Mbappe fik højrekanten, og Vinicius fortsætter på sin naturlige plads
Det ville jo være den vildeste offensiv, men jeg tror ikke han kommer til sommer, først ved kontraktudløb i '24, og desuden skal jeg også lige bruge et år mere til at sunde mig over hans skuffende, nederdrægtige beslutning sidste sommer :Dmohbar post=158917 skrev: Den måde Vini har spillet på, både sidste og nuværende sæson, viser at han sagtens kan udvikle sig endnu mere og muligvis blive Ballon D´or vinder meget snart.Mbappe er nok en spiller vi med al sikkerhed vil gå efter til sommer, hvor hans kontrakt mangler et år. Spørgsmålet er så hvordan kan der findes plads til de to og kan den ene sluge en, måske flere kameler?
En af dem må jo ofre sig på Venstrekanten og jeg kan kun se at det skal blive Mbappe, da Vinicius er langt mere naturlig på venstre end Mbappe som godt kan på center og højre.Der er desuden flere herinde som mener at Mbappe er langt bedre end Vini overall, men der er undertegnede ikke helt enig. Godt nok er Mbappe meget mere finpoleret end Mbappe og mere iskold og sikker foran mål og mere komplet. Men Vinicius er en spiller der konstant presser i det område han bevæger sig på og muligvis også tilbagelægger sig flere kilometer pr. kamp.
Til sammenligning presser Mbappe mindre/sjældent men han er så mere eksplosiv med bold.Derudover har Vini mere x-faktor i sig ift Mbappe som dygtige og hurtigere forsvarsspillere (udenfor ligue 1) har mulighed for at tage ud af spil. Der har Vinicius klart større fortrin i kraft af sin uforudsigelighed og det er derfor der konstant laves frispark på ham.
Skulle drømmescenariet ske og vi fik signet Mbappe vil det mest optimale scenarie være at Mbappe fik højrekanten, og Vinicius fortsætter på sin naturlige plads
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Gæst
-