The Athletic: I Madrid tror man ikke på Bellingham
Rygter om Jude Bellingham til Real Madrid har efterhånden floreret længe. Det formodes at den engelske midtbanespiller vil forlade Borussia Dortmund til sommer, og her er Real Madrid én af de hyppigst nævnte klubber til at overtage ham.
Det kan dog blive mere end vanskeligt, hvis man skal tro det britiske medie The Athletic, som har Real Madrid-journalisten Mario Cortegana i stalden.
Der er ingen tvivl om, at Real Madrid er interesserede i at købe Bellingham, men i klubben er der mere og mere pessimisme ift. muligheden for at det sker.
Der er blevet afholdt positive møder med Bellinghams folk, som bl.a. inkluderer spillerens far, Mark, men kilder tæt på klubben fortæller, at man nærmest ikke har en chance pga. det finansielle i handlen.
Dortmund menes at forlange i omegnen af €150 millioner, og det beløb er for højt til Real Madrid. Man forventer altså, at han ender i Premier League, hvor Liverpool er den bedste mulighed, mens en qatarisk overtagelse af Manchester United kunne sende dem forrest i kapløbet.
I modsætning til Liverpool, så er midtbanen nemlig ikke øverste prioritet i Madrid. Her er man mere på udkig efter én der kan spille 9'er eller til højre i angrebet.
Men meldingen fra Madrid skal måske tages med et gran salt, skriver The Athletic. Efter Mbappé-fadæsen er man ikke interesseret i at hver og en forventer, at man henter bestemte store spillere til.
Andre kilder, udenfor Real Madrid, er insisterende på, at klubben i høj grad er med i kapløbet om Jude Bellingham.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Synes Bellingham er fremtiden. Kroos og Modric er snart færdige. Men timingen kan være off, da Modric og Kroos godt kan spille til 2024.
€150m er også ude i hampen. Men det er jo sådan tiderne er.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Helt rigtigt, med en pris paa 65mio for Jovic og 70mio for Endrick saa er 150mio vel meget fair for verdens bedste U21 midtbane spiller.Ramos4 post=158941 skrev: Det fede ved Bellingham er at han kommer i feltet. Han scorer mål. Det kommer ikke fra Kroos, Modric, Camavinga og Ceballos.
Synes Bellingham er fremtiden. Kroos og Modric er snart færdige. Men timingen kan være off, da Modric og Kroos godt kan spille til 2024.
Donde está la biblioteca?
Enig. Jeg vil elske at have ham på holdet og særlig hans evne til at komme i feltet og han hjælper faktisk også meget defensivt gør ham til en fantastisk spiller. Men omkring 150mil og de udfordringer vi har på andre positioner gør at det bliver et nej tak fra mig.Ramos4 post=158941 skrev: Det fede ved Bellingham er at han kommer i feltet. Han scorer mål. Det kommer ikke fra Kroos, Modric, Camavinga og Ceballos.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Vi mister måske Kroos, Modric endnu et år ældre, han har stadig et højt topniveau men vi ser oftere og oftere lidt energiforladte kampe fra ham. Ceballos spiller fint i øjeblikket, men han har haft en bekymrende skadeshistorik og jeg synes han er lidt svingende i sine præstationer. Så har vi Cama, Valverde og Tchouameni, jeg synes der mangler kontrol, noget stort set kun Modric kan give. Bellingham vil gøre vores midtbane komplet og gøre vi kan spille på mange strenge.
Jeg kan da godt se problemet i højre side, men jeg håber at energifyldt offensiv højreback kan hjælpe på det. Rodrygo er jeg ok tilfreds med, så længe man spiller på hans styrker som er kombinationerne.