David Alaba i modvind efter The Best-afstemning
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det er det mest...
#Alabaout.
Det er det mest populære hashtag i disse timer efter at det er kommet frem, at David Alaba benyttede sin stemmeret som Østrigs anfører til i går at stemme Lionel Messi ind foran Karim Benzema.
Det er ikke blevet vel modtaget, at østrigeren tilsyneladende har glemt, hvordan Karim Benzema suverænt var med til at sikre Real Madrid både det spanske mesterskab og Champions League-titlen med flere vitale scoringer.
David Alaba har her til morgen været ude og forklare, at Østrigs stemme ikke er givet af ham alene, men af hele det østrigske landshold.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Det er desværre aldrig noget vi slipper af med, vi kan kun håbe at vi med tiden ser det blive mindre. Men det foregår alle vegne og på mange måder.
Jeg synes Alabas forklaringer er ganske fine og forstår godt at han ikke kan præge stemmen anderledes. Havde han stået alene med den, så var Vinicius vel også kommet på? Jeg vil bestemt ikke mene at det ville være politisk at Alaba skulle stemme på Benzema. Han har været længder mere betydningsfuld end Messi har været i 2022
Donde está la biblioteca?
Men det er torskedumt, hvis folk skriver racistiske kommentarer til Alaba, når nu vi kæmper så meget for at beskytte Vinicius mod netop det.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Alaba out er ikke racistisk.
Jeg spørger fordi jeg reelt er nysgerrig.
Bellingham Camavinga Tchouameni
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Selvom 14 er flere end jeg havde regnet med og racisme bør kommes til livs, så bekymrer de 14 kommentarer mig ikke for det store billede af Real Madrids fans og deres opførsel. Det virker næsten som en non-case.
Bellingham Camavinga Tchouameni