Rodrygo er klar til El Clásico
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Der var godt nyt til Carlo Ancelotti ved dagens træning i Valdebebas.
Her trænede Rodrygo nemlig med i fuldt omfang og den brasilianske offensivspiller ser dermed ud til at være klar til morgendagens El Clásico mod Barcelona i den første af Copa del Rey-semifinalerne.
Real Madrid må dog fortsat se bort fra David Alaba og Ferland Mendy.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1) Ikke trak os helt ned i eget røvhul og spillede kontra.
2) Vini kunne spille mere centralt, så vi ikke skal se ham løbe ind i Koundé eller Araujo på venstrekanten hele tiden.
Det fungerede for United, at lade Rashford vandre og finde plads. Men jeg regner bestemt ikke med at Carlo tør noget så drastisk.
Det bliver formentlig pindsvinebold og kontraløb.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Kilde?Hamid8210 post=159210 skrev: Rygterne siger at andres Christensen er muligvis skadet. Jeg ved ikke med jer, men formår vi ikke at klaske Barca hårdt på hjemmebane så vil det være en alvorlig skuffelse
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Men her kan Vini jo vaere sin egen lykkes smed, hvis han aflevere bolden til spillerne omkring ham istedet for at stoppe spillet helt op og saa forsoege at afdrible 2-3 Barca spillere paa egen haand, uanset hvor Vini spiller saa traekker han spillere til sig (Xavi naevner selv det er den spiller de skal vaere mest opmaerksomme paa) det skaber unaegtelig plads til spillerne omkring ham, men spoergsmaalet er saa om han kan se ud over egen naese eller om han forsoeger at saette sig selv i centrum fordi det er en El Clasico.Ramos4 post=159208 skrev: Gud hvor kunne det være lækkert hvis vi:
1) Ikke trak os helt ned i eget røvhul og spillede kontra.
2) Vini kunne spille mere centralt, så vi ikke skal se ham løbe ind i Koundé eller Araujo på venstrekanten hele tiden.
Det fungerede for United, at lade Rashford vandre og finde plads. Men jeg regner bestemt ikke med at Carlo tør noget så drastisk.
Det bliver formentlig pindsvinebold og kontraløb.
Tror faktisk det bliver omvendt, uden Pedri og Lewa goer Barca bedst ved at traekke sig helt ned og spille paa kontraen, og det kna sagtens vaere et problem for Real som vi saa det mod ATM, naar modstaderen staar med 6-8 spillere i eget felt saa har Real pludselig meget faa strenge at spille paa...faktisk er det her en Alvaro giver mening at smide paa banen sammen med Benz saa man kan ligge hoeje bolde ind i feltet.
Donde está la biblioteca?
Relevo, Sport og Mundo Deportivo melder alle at han udgik fra dagens træning.Ramos4 post=159211 skrev:
Kilde?Hamid8210 post=159210 skrev: Rygterne siger at andres Christensen er muligvis skadet. Jeg ved ikke med jer, men formår vi ikke at klaske Barca hårdt på hjemmebane så vil det være en alvorlig skuffelse
Han er dog udtaget til i morgen, og det samme er Fati.
Men jo, forventer på ingen måde at vi klapser dem 5-0, omend man har lov at håbe. Forventer dog klart at holdet er fuldt tændt og fokuseret, og med lidt god vind kan vi lukke dobbelt-afgøret allerede i morgen. Det er en gylden chance!
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Jeg tror på en 2-måls sejr i aften.
Bellingham Camavinga Tchouameni