Juni Calafat holdt møde med Bellinghams far i London

3 år 4 måneder siden #1 af Administrationen
Real Madrids chefscout, Juni...

Real Madrids chefscout, Juni Calafat, var angiveligt i London i går for at snakke med Jude Bellinghams far.

Mødet blev ifølge rygterne holdt på Hotel Chelsea Harbour, hvor Juni Calafat redegjorde for Real Madrids planer med den unge englænder og fortalte mere detaljeret om klubbens sportslige projekt og det er første gang, at Real Madrid er i direkte kontakt med Jude Bellinghams bagland. Hidtil har man holdt sig lidt i baggrunden for ikke at lægge unødigt pres på englænderen og på Dortmund, men med gårsdagens møde kan måske forvente en mere vedholdende kontakt mellem parterne.

I hvert fald skal Juni Calafat have fortalt mere indgående, hvordan man ønsker at gøre Jude Bellingham til den historisk bedste engelske spiller uden for landets grænser og det skal ske i den største klub i verden, hvor det konstante mål er at vinde CL-titler.

Juni Califat er en vigtig brik i disse indledende forhandlinger, hvor man slet ikke snakker løn og transfersummer, men udelukkende præsenterer de sportslige perspektiver og brasiilaneren har tidligere haft en lignende rolle, da Real Madrid hentede Endrick, Vinícius, Rodrygo, Militao og Tchouaméni.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #2 af Ramos4
Synes Bellingham er en spændende spiller. Der er noget elegance over ham. Han er god til at komme i feltet også.

Men et dyrt indkøb af ham, må bare ikke ske på bekostning af en højrekant og en højreback. Men det bliver det nok :/

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 4 måneder siden #3 af DeLaRed

Ramos4 post=159603 skrev: Synes Bellingham er en spændende spiller. Der er noget elegance over ham. Han er god til at komme i feltet også.

Men et dyrt indkøb af ham, må bare ikke ske på bekostning af en højrekant og en højreback. Men det bliver det nok :/

​Hellere ham end ingen :-)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 år 4 måneder siden #4 af Matamoro
Topprioteten bør være Goncalo Ramos og en højreback.
Tror ikke vi har brug for Bellingham. Jeg har mere fidus til Camavinga. Han er slet ikke færdig med at udvikle sine offensive kvaliteter.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #5 af 9eren
Antonio Silva skal købes!

3 år 4 måneder siden #6 af El_Juan

9eren post=159611 skrev: Antonio Silva skal købes!

​Ikke at han har noget som helst at gøre med Bellingham, men han er helt sikkert et yderst spændende talent, som man stærkt bør overveje til fremtiden.

Josko Gvardiol er en anden mulighed, men trods Antonio Silvas frikøbsklausul på €100 mio., så er prisen på ham nok nemmere at forhandle ned, end prisen på Gvardiol. Det der taler til Gvardiols fordel, er at han er venstrebenet. Det er Antonio Silva ikke. Og alle de stoppere vi har, er højrebenede. Rafa Marin det samme, så vidt jeg ved. Jacobo Ramon ved jeg ikke.

Derfor foretrækker jeg Gvardiol, men løber prisen på ham helt væk, så er Antonio Silva klart et godt alternativ. Smutter Nacho, så skal Rafa Marin i førsteholdstruppen, men der skal stadig hentes en ekstra stopper, så holdet står med Militao, Rudiger, Gvardiol/Silva og Nacho/Rafa Marin. Alaba kan til nøds spille der, klart, men foretrækker ham på venstrebacken, sammen med Fran Garcia. Vallejo og Mendy skal væk til sommer.

Apropos venstrebenede spillere, er det interessant du har føjet Pol Fortuny til listen over upcoming. Havde håbet Peter kunne blive fremtidens venstrebenede højrekant, men er ikke helt sikker på, om hans niveau kommer til at række til førsteholdet. Der håber jeg Pol render rundt med et større talent.

Back to Bellingham og nyheden, så håber jeg det er sandt. Han er en fantastisk spiller.

3 år 4 måneder siden #7 af El_Juan

Matamoro post=159610 skrev: Topprioteten bør være Goncalo Ramos og en højreback.
Tror ikke vi har brug for Bellingham. Jeg har mere fidus til Camavinga. Han er slet ikke færdig med at udvikle sine offensive kvaliteter.

Rasmus Høøøøøøjlund, lå, lå, lå, lå, lå!

Spændende spiller, Goncalo Ramos, men Benzema vil fortsat være førstevalg. Endrick er tydeligvis fremtiden. Så er der Rodrygo, der kan spille der. Og hvis Alvaro Rodriguez efterhånden ikke er alternativet, så vil jeg faktisk takke ja til Højlund som alternativ for Benzema.

At der skal en ny højreback til, kan vi hurtigt blive enige om.

Bellingham mener jeg dog klart skal hentes. Han er fantastisk. Og ham og Camavinga spiller ikke samme position. Kroos og Modric spiller ikke for evigt, og derfor vil jeg gerne have en ekstra ind i skikkelse af Bellingham!

3 år 4 måneder siden #8 af Thomaskjensen
110% at vi skal have Bellingham, han er utrolig spændende, og en midtbane med de 5 er bare en drøm.
Camavinga har virkelig vokset på det seneste, desværre er en af mine favoritter gået lidt i stå (Fede <3) men han skal nok komme igen.
Tchouaméni tror jeg ingen tvivler på, selv om der mangler lidt efter skaden.

Det er også fedt at Camavinga vel har stoppet en sok i kæften på mig og mine krav på en ny venstre bak, da Mendy kan spille når der skal forsvares, og Camavinga når vi skal frem i banen.

Så er der højre kanten...
Her ser jeg gerne at vi bruger mindst lige så mange € som på Bellingham, mere om det kræves.
Fede/Rodrigo, og Nacho, Carvajal er helt OK, men en verdensklasse spiller på den kant kan ændre vores hold, enten defensivt eller offensivt.
Her smider jeg ind en spiller jeg har ekstremt mange forbehold mod, men Hakimi for helvede....

Jeg kan leve med Benz/Rodrigo og ham den høje 1 år. :) Til vi får Haaland altså.

Leveret af Kunena Forum