Real Madrid vil holde møde med Hazard om kontrakt-ophævelse

3 år 4 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge spansk presse skal...

Ifølge spansk presse skal Real Madrid i de kommende uger holde møde med Eden Hazard og formålet er klart at nå til enighed om ophævelse af kontrakten til sommer.

Belgieren er tydeligvis færdig i klubben, eftersom hans seneste LaLiga-optræden daterer sig helt tilbage til den 11. september mod Mallorca i 5. spillerunde, mens han fik 67 minutter i Copa del Rey mod Cacereño den 3. januar.

Siden har den dyre belgier ikke været i spil og han er end ikke i spil til at få minutter i kampene og derfor vil man forsøge at få en aftale med ham om, at det mislykkede eventyr skal slutte til sommer. Tilbage i november indrømmede Eden Hazard, at han var indstillet på at forlade Real Madrid til sommer, hvis klubben kom og fortalte ham, at man ikke længere har brug for ham.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #2 af Zyconith
Hazard kan i dag officielt kalde sig Real Madrids dyreste køb nogensinde. Lad os lige mindes hvad hans gode gamle holdkammerat John Obi Mikel havde at sige om Hazard:

John Obi Mikel: "Everybody wants to be in the starting 11 come the weekend and there is no place for you to be like 'I don't want to train today'. The only player I saw do that and get away with it was Eden Hazard. He never trained. The worst."

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

3 år 4 måneder siden #3 af Hamid8210
Tror aldrig jeg vil komme over de forventninger jeg havde til Hazard. Nøj, et sus i maven da vi købte ham i 2018. Han havde brændt ligaen af i den sæson.

Men 4-5 år efter så er alt jo gået galt med ham. What a waste !

3 år 4 måneder siden #4 af Thomaskjensen
Ja, jeg så ham også som en stensikker investering. Hvad kunne gå galt.

Svar: ALT!

3 år 4 måneder siden #5 af Zyconith
​Mon ikke vi herinde på forummet den kommende sommer, IGEN vil høre en bunke forvisninger fra en række brugere, der uden skyggen af tvivl mener, at vi vil få "den gode gamle Hazard" eller "den rigtige Hazard" at se igen. Hvor har det været en rædderlig misære med udskiftningen af Ronaldo med Hazard. Tænk at man kunne være så naiv. 

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

3 år 4 måneder siden #6 af The European Super League

Hamid8210 post=159608 skrev: Tror aldrig jeg vil komme over de forventninger jeg havde til Hazard. Nøj, et sus i maven da vi købte ham i 2018. Han havde brændt ligaen af i den sæson.

Men 4-5 år efter så er alt jo gået galt med ham. What a waste !

Jeg havde det på samme måde. Og som Thomas også skriver virkede det som om intet kunne gå galt. Han var i god form, teknisk stærk, målfarlig, relativt hurtig, erfaring fra topniveau og 'ikke gammel'.

Han blev dog ikke købt i 2018 men 7. juni 2019. For your information.

Bellingham Camavinga Tchouameni

3 år 4 måneder siden #7 af DeLaRed
Har sagt det siden sidste season og siger det igen, vi kommer IKKE af med Hazard, der er ingen klub aandsvag nok til at tage chancen, saa vi sidder med ham i endnu et aar, tilgengaeld bliver det saa en glaedes-rus i sommeren '24 hvor vi kommer af med en af de stoerste fadaeser i klubbens historie.

Donde está la biblioteca?

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #8 af 9eren
Skal kontrakten ikke bare ophæves ?

3 år 4 måneder siden #9 af DeLaRed

9eren post=159654 skrev: Skal kontrakten ikke bare ophæves ?

​Har Real, under Perez nogensinde gjort det?

Donde está la biblioteca?

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #10 af 9eren
​nope, det gør man ikke. Men Hazard kommer jo ikke til at spille mere

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #11 af Brylle
​Jeg forstår stadig ikke hvorfor man ikke bare fjerner ham fra truppen. Det er der virkelig ikke noget galt i. Jeg ved godt at det ikke er kutyme men man vil hellere bruge de unge spiller og der er ingen chance for at han får en betydende kamp. For hans egen skyld kan han lige så godt få et halvt år næste sæson til at hjælpe Castilla og spille sig tilbage på holdet. Så kan man da i det mindste få lov at se ham spiller fodbold så han kan vise sig frem. Selvfølgelig på en billig baggrund, men det er vel det niveau af klub han efterhånden kan sigte efter...

3 år 4 måneder siden #12 af The European Super League
​Ophæve kontrakten
Smide ham ned på Castilla

Ikke særlig meget Madridismo i ovenstående. Det gør man bare ikke i en gentleman klub. Hvis Hazard vil blive, så bliver han og ingen kommer til at brokke sig over det. Hverken klub, træner, spillere eller fans kommer til at verbalt angribe ham eller køre kampagne imod ham.

Bellingham Camavinga Tchouameni

Leveret af Kunena Forum