Real Madrid vil holde møde med Hazard om kontrakt-ophævelse

3 år 4 måneder siden #13 af NadaMás

The European Super League post=159665 skrev: ​Ophæve kontrakten
Smide ham ned på Castilla

Ikke særlig meget Madridismo i ovenstående. Det gør man bare ikke i en gentleman klub. Hvis Hazard vil blive, så bliver han og ingen kommer til at brokke sig over det. Hverken klub, træner, spillere eller fans kommer til at verbalt angribe ham eller køre kampagne imod ham.

​Så længe man ikke tropper op med “Wales. Golf. Madrid.”-flag, så skal spillerne nemlig behandles godt! Klubben skriver en kontrakt med spilleren, og så længe den ikke overskrides, er der grænser for hvor meget man kan klage.

Syntes dog ikke der skal stå noget i vejen for en gensidig ophævelse. På et tidspunkt skal begge parter bare videre, men det bliver selvfølgelig ikke gratis for klubben.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #14 af The European Super League
​Så vidt jeg husker var det en fan der havde lavet flaget og Gareth Bale der blot syntes det var morsomt.... og manglede situationsfornemmelse i øjeblikket.
For mig undskylder det ham en lille smule. Jeg havde et større problem med Jonathan Barnett bare navnet gør mig vred end selve fodboldspilleren.

Jeg er helt enig i at spiller og klub godt kan blive enig om en gensidig ophørelse af kontrakten. Det må bare ikke ende ud i at vi fans begynder at lægge pres på klub eller spiller fordi vi kræver det.

Bellingham Camavinga Tchouameni

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #15 af Brylle

Ikke særlig meget Madridismo i ovenstående. Det gør man bare ikke i en gentleman klub. Hvis Hazard vil blive, så bliver han og ingen kommer til at brokke sig over det. Hverken klub, træner, spillere eller fans kommer til at verbalt angribe ham eller køre kampagne imod ham.

​Hvor er det super sympatisk skrevet til en medfan. Nice. 

SKAL en spiller optage en plads hvis andre er bedre? Skal vi gøre holdet dårligere? Vi snakker om at vi mangler bredde, men vi ønsker at Hazard, Odriozola osv skal optage pladser. 

3 år 4 måneder siden #16 af Thomaskjensen

Brylle post=159674 skrev:

SKAL en spiller optage en plads hvis andre er bedre? Skal vi gøre holdet dårligere? Vi snakker om at vi mangler bredde, men vi ønsker at Hazard, Odriozola osv skal optage pladser. 

​Super surt for alle partnere her, men man ære de kontrakter man har indgået. I blandt bliver det lort. 

På den anden side behøver Hazard ikke holde en plads eller et nummer i truppen, men kan man ikke blive enige om et kompromis så ære man det også. 
Som med Bale så tror jeg at Hazard stadig håber at han finder formen, ja ellers så nyder han kampene fra de bedste pladser der findes :) 

Vi skal aldrig komme i en situation som Barca. Jeg læste en nyhed i dag om at F Torres og Fati... Læs selv, det er helt sygt. heavy.com/sports/fc-barcelona/chief-send...message-fati-ferran/ 

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #17 af Brylle

Thomaskjensen post=159675 skrev:

Brylle post=159674 skrev:

​Super surt for alle partnere her, men man ære de kontrakter man har indgået. I blandt bliver det lort. 

På den anden side behøver Hazard ikke holde en plads eller et nummer i truppen, men kan man ikke blive enige om et kompromis så ære man det også. 
Som med Bale så tror jeg at Hazard stadig håber at han finder formen, ja ellers så nyder han kampene fra de bedste pladser der findes :) 

Vi skal aldrig komme i en situation som Barca. Jeg læste en nyhed i dag om at F Torres og Fati... Læs selv, det er helt sygt. heavy.com/sports/fc-barcelona/chief-send...message-fati-ferran/ 

​Fedt du skriver det mere respektfuldt end ham den anden. 

Jeg kan godt forstå dig og jeg synes heller ikke at han decideret skal tvinges ud eller ikke må træne med. Men helt ærligt? Hvad er forskellen på om han har nr 1-25 eller står skrevet ind på en anden liste hvor han får lov at spille fodbold? Han kommer jo tydeligvis ikke på banen alligevel. Det er bare her, at kæden hopper af for mig selvom jeg godt kan se at jeg ikke har meget opbakning til den :D Og fair nok med det. 

Jeg synes bare at der er forskel. Hvad hvis vi køber så godt ind til bredden, at vi skal vælge mellem at registrere Hazard og en spiller vi gerne vil bruge? Skal vi så lade være at hente den spiller/skal vi så sælge ham fordi vi ikke kan komme af med Hazard? Så kan han jo bevise sit værd og få kampform indtil nytår i stedet for at sidde og glo.

3 år 4 måneder siden #18 af Thomaskjensen
@Brylle, jeg kan sagtens følge dit argument, og jeg er helt enig.

Der er altid et men :) for Mariano, Odriozola, Vallejo og Hazard som alle har numre og er registreret optager ingen pladser for andre, da vi bare har 23 spillere registreret til førsteholdet. Castilla spillere behøves ikke at registreres (og her er en masse regler jeg ikke lige husker).

Kommer vi dertil hvor vi har 28 spillere vi gerne vil bruge, hvilket jeg ikke tror kommer ske under Anco da han gerne vil have en smal trup så han slipper rotere, helst 12 spillere :)
Er vi der må vi forklare Hazard og de andre at de ikke får et nummer.

For mig handler det om respekt, og det gør os til en meget mere attraktiv klub at spille for. Kommer man til os og ikke rigtig brager igennem så kan man blive lejet ud, og man får en chance i blandt, eller man kan lave en Ronaldo, Varane, Cassemiro og blive solgt når man har fortjent det.
Eller blive som Isco, Bale, Hazard osv. men en ting er sikkert, man bliver ikke svinet til af klubben.

Det må betyde et eller andet :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

Leveret af Kunena Forum