Real Madrid møder Chelsea

3 år 3 måneder siden #13 af Thomaskjensen
Så håber jeg ar Anco får ret, og vi får Milan i finalen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 3 måneder siden #14 af Madridista02

Thomaskjensen post=160049 skrev: Så håber jeg ar Anco får ret, og vi får Milan i finalen.

​Mega spændende lodtrækning. Rigtig dejligt med stor chance for et italiensk hold i finalen. Godt for italiensk fodbold, som jeg altid har sympatiseret med. Napoli i finalen kunne være rigtig fedt.
Iforhold til vores egen kamp, så tænker jeg vi er favoritter mod Chelsea, men tror slet ikke det bliver en walkover. Chelsea er ved at finde det gode spil frem nu. Alle deres signings begynder at ligne en integreret del af holdet også, så hvis de er varme til kampen, tror jeg godt vi kan få det svært. Deres offensiv er hurtig og teknisk stærk. Vi har erfaringen med os dog.

​​​​Så håber jeg virkelig Bayern tæsker City. City MÅ ikke vinde Champions League. Aldrig. Især ik med Guardiola.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

3 år 3 måneder siden #15 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Real Madrid møder Chelsea
​Her er alle vores lodtrækninger i knockoutfasen siden 2016/2017:

Napoli
Bayern
Atletico
Juventus
PSG
Juventus
Bayern 
Liverpool
Ajax
Manchester City
Atalanta
Liverpool
Chelsea
PSG
Chelsea
Manchester City
Liverpool

Er det ikke vildt? Det er jo fuldstændig tilfældigt, men hvor er det absurd, så uheldige vi er. Når man sidder - som jeg netop har gjort - og kigger alle knockoutrunderne igennem, så er det virkelig sindssygt, hvor ofte vi trækker en modstander i den 'svære' del af puljen. 

Vi har Napoli, Atalanta og Ajax, men selv der kan jeg se, at der er en to-tre hold, som ville være betragteligt bedre at trække. Og så er der alle gange - senest to gange i år - hvor vi trækker et af de objektivt set største hold.

Og bare lige for at gøre det klart: Det er ikke tuderi. Vi har jo på magisk vis smadret klart størstedelen af det, så det her bare en helt nøgtern konstatering af, at vi i hvert fald ikke skal have skudt i skoene, at vi er heldige med lodtrækninger i CL. Ovenstående burde jo nærmest være statistisk umuligt.

3 år 3 måneder siden #16 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Real Madrid møder Chelsea
​Det er til gengæld også så meget sødere hvis vi kommer i finalen.

Napoli bliver den ene finalist, de er milevis stærkere end de tre andre hold i deres ´side´ af knockout-kampene. Den skal jeg finde på oddsene på. 

Chelsea skal vi kunne slå syntes jeg, men det er selvfølgelig en stor klub med meget kvalitet. At slutte på ude på Allianz eller Etihad bliver røvsvært. 

Hvis ikke det skal være os, syntes jeg Napoli - Bayern kunne være en rigtig fed finale.

3 år 3 måneder siden #17 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Real Madrid møder Chelsea
Hvis Carlo kan holde denne startellever skadesfri, så er vi favoritter mod alle hold.
Courtois
Carvajal Militao Rudiger Nacho
Modric Camavinga Kroos
Valverde Benzema Vinicius
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved Matamoro.

3 år 3 måneder siden #18 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Real Madrid møder Chelsea
​Nem lodtrækning. Vi var det første hold til at gå back to back i Champions League, og ved I hvad? Vi bliver også det næste hold til at gøre det ;-)

Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 3 måneder siden #19 af Madridista02

Matamoro post=160053 skrev: Hvis Carlo kan holde denne startellever skadesfri, så er vi favoritter mod alle hold.
Courtois
Carvajal Militao Rudiger Nacho
Modric Camavinga Kroos
Valverde Benzema Vinicius

​HVis Alaba er i topform, foretrækker du så Rüdiger over ham? Jeg er personligt i tvivl. Synes Alaba var virkelig god sidste sæson. Han er ikke en ideel cb på mange punkter, men hans lederskab, ærgerrighed, teknik og erfaring, bringer os langt. Rüdiger er et monster på sine bedste dage, men er ikke helt overbevist af ham endnu. Er han god nok med fødderne fx?

3 år 3 måneder siden #20 af The European Super League
​Hvis der er noget retfærdighed til stede, så er det David Alaba der skal spille sig på holdet og Rüdiger der skal tabe pladsen.

Forstået på den måde at Alaba ikke bør få en gratis plads. Den skal vindes tilbage, hvis han vil være fast starter igen.

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, DeLaRed

3 år 3 måneder siden #21 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Real Madrid møder Chelsea
Fint at møde Chelsea, dem slår vi ret sikkert med deres nuværende formdyk.

City ? Hmm hvis vi skal være bare lidt objektive så blev vi spillet ud af banen i hovedparten af de 2 opgør sidste sæson, Benz var forskellen og det tvivler jeg på han bliver i år.
Bayern er altid modbydelige men føler mig alligevel mere sikker mod dem end mod city.

Håber på Napoli i finalen.

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
3 år 3 måneder siden #22 af Madridista02

The European Super League post=160056 skrev: ​Hvis der er noget retfærdighed til stede, så er det David Alaba der skal spille sig på holdet og Rüdiger der skal tabe pladsen.

Forstået på den måde at Alaba ikke bør få en gratis plads. Den skal vindes tilbage, hvis han vil være fast starter igen.

​Ja retfærdighedsmæssigt. Men det er noget vi sjældent ser være udslagsgivende i Real Madrid. Så jeg mener , hvem foretrækker folk, spillemæssigt?

Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved Madridista02.

3 år 3 måneder siden #23 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Real Madrid møder Chelsea

Madridista02 post=160059 skrev:

The European Super League post=160056 skrev: ​Hvis der er noget retfærdighed til stede, så er det David Alaba der skal spille sig på holdet og Rüdiger der skal tabe pladsen.

​Ja retfærdighedsmæssigt. Men det er noget vi sjældent ser være udslagsgivende i Real Madrid. Så jeg mener , hvem foretrækker folk, spillemæssigt?

​Rudiger. Alaba har, efter min mening, ikke ramt sit topniveau på noget tidspunkt af sæsonen. Jeg var modstander af Rudiger på et tidspunkt men han har spillet sig fint op nu, og ham og Militao har fundet sine roller. Det er for skrøbeligt at begynde at ændre på noget der fungerer på det her tidspunkt af sæsonen. 

Faktisk foretrækker jeg nok egentlig Nacho, men jeg mener han bør spille de resterende store kampe på venstrebacken. 

Havde det været i starten af sæsonen havee jeg nok forsøgt at få Alaba spillet ind på holdet igen. 

3 år 3 måneder siden #24 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Real Madrid møder Chelsea
Tror ikke der er nok tid tilbage af sæsonen, til at Alaba kan komme tilbage i topform.

Jeg synes Rüdiger var skidt på bolden i starten, men han har spillet rigtig fint de senere kampe.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Leveret af Kunena Forum