Ceballos vil have betydningsfuld rolle i Real Madrid

3 år 4 måneder siden #1 af Administrationen
Dani Ceballos venter...

Dani Ceballos venter fortsat på en opringning fra Real Madrid i forhold til en eventuel kontraktforlængelse, men den 26-årige spanier har også selv fået forventninger til, hvad et nyt kontraktudspil skal indeholde.

Efter et par gode måneder med godt spil er Dani Ceballos nemlig tilbage på det spanske landshold, hvor han ser ud til at få en nøglerolle under den nye landstræner Luis de la Fuente og det ønsker han også at få i Real Madrid og derfor vil han kende Real Madrids planer med ham, inden han accepterer en ny kontrakt.

Den er som skrevet ikke forelagt ham endnu og samtidig begynder andre klubber også at vise interesse for ham, mens Real Madrid har flere spillere i kikkerten, som er direkte trusler til en plads i startopstillingen for Ceballos.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #2 af DeLaRed
Hyg dig i Atletico kammerat!

Donde está la biblioteca?

3 år 4 måneder siden #3 af Thomaskjensen
Direkte trusler til startopstillingen er da noget af en underdrivelse.
At han skal have en nøglerolle på det Spanske landshold er jo bare grinagtigt.

Jeg kan godt lide hans gåpåmod, men han bliver aldrig mere end 4 valg.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #4 af Brylle
Selvfølgelig skal han ikke have en nøglerolle hos os, men jeg kan godt forstå at han gerne vil være mere sikker på at have en stor betydning når man tænker på hans seneste år som har været tæt på fremragende. Vi kan klare os uden, men han har været vigtig for os og han kan sagtens få en vigtigere rolle på et andet europæisk storhold, så jeg kan godt forstå, at han kræver noget mere. Jeg håber, at han bliver og er blandt de første subs til midtbanen, men ikke hvis han ikke kan stille sig tilfreds med det.

3 år 4 måneder siden #5 af Lars1991
​Han skal ikke loves en nøglerolle eller selv en startplads. Men som han har præsteret har han fortjent at spille mere - og kan godt forstå at han kræver at han altså skal spille mere hvis han præsterer som han har gjort, og ikke bare automatisk ryger bag i køen når alle er klar - uagtet formen. For så kan han da ligeså godt skifte klub, hvis præstationerne ikke betyder noget.

Håber han bliver, rart med noget spansk på banen med kvalitet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

3 år 4 måneder siden #6 af DeLaRed
Spanien starter med Ceballos på bænken og vinder 3-0, så starter de med Ceballos på banen og taber 2-0, sikken en nøgle rolle han ligger op til ;-)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Leveret af Kunena Forum