Real Madrid vil ikke i budkrig om Bellingham

3 år 4 måneder siden #1 af Administrationen
Interessen for Jude Bellingham...

Interessen for Jude Bellingham er stor og det kan naturligvis presse prisen på ham gevaldigt i vejret.

Det er man opmærksomme på i Real Madrid, hvor man dog ikke er indstillet på at skulle ud i en budkrig med de to andre interesserede klubber, Liverpool og Manchester City, og det har man meddelt den 19-årige englænder.

Real Madrid har holdt flere møder med Jude Bellinghams bagland, hvor man har forklaret om projektet i den spanske hovedstad, men samtidig har man også slået fast, at man ikke kommer til at betale mere end 100 millioner € for ham. Hertil kan lægges nogle klausuler, som endnu ikke er nærmere definerede.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #2 af Mas
Og det er også en helt fair tilgang at have til det her vanvittige transfermarked!

Jeg håber at Jude Bellingham ser det at spille for Real Madrid som det rigtige valg. Selvom jeg ikke er sikker på at han vil rotere med resten af den ekstrem stærke midtbane Real Madrid allerede har.

Hvis han tog til Liverpool ville han starte med garanti og være omdrejningspunktet. Det kræver selvfølgelig at de kvalificere sig til Champions League.

Tror ikke han tager til Manchester City.. men jeg er blevet snydt før.

3 år 4 måneder siden #3 af NadaMás
​Syntes også det er den rette linje at sætte, at klubben ikke betaler overpris baseret på budkrig.

Med det være sagt, skal Bellingham i så fald nok også selv lægge et form for pres på Dortmund, for at få dem til at sælge til en lavere pris end andre interesserede vil betale. 

3 år 4 måneder siden #4 af PMO
Hvis de engelske klubber byder mere, sælger Dortmund til dem. Andet vil være tåbeligt. En budkrig er undgåelig, uden en frikøbsklausul. 

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 4 måneder siden #5 af Madridista02

PMO post=160585 skrev: Hvis de engelske klubber byder mere, sælger Dortmund til dem. Andet vil være tåbeligt. En budkrig er undgåelig, uden en frikøbsklausul. 

​Præcis - den bliver svær at forhandle hjem, medmindre vi kan lave nogle meget attraktive klausuler. Men noget helt andet; har vi en HB i kikkerten eller hvad sker der? Jeg ser kun rygter om en Bellingham og angribere og jeg vil stadig mene, at en HB er meget vigtigere. Vi har haft problemer med at skabe noget offensivt i højre side og med en god offensiv HB, vil jeg våge at påstå, at livet bliver nemmere for Rodrygo eller hvem der nu kommer til at spille der ude. Uanset hvad, har vi seriøst brug for at få gang i den højre side - det skaber variation i vores måde at angribe på (helt skørt hvor nemme vi er at læse pt. hvor modstanderen med sikkerhed ved, at 9'/10 angreb kommer i venstre side). Mon ikke det bliver nemmere at være Vinicius, hvis modsatte kant får mere kvalitet og ansvar, så Vinicius ikke er tvunget til at opfinde den dybe tallerken hver evig eneste gang han modtager bolden.

Jeg savner Pepe :(

3 år 4 måneder siden #6 af dpm
Eftersom spillerne ikke er slaver skal de jo indvilge i et skifte og indgå en kontrakt med ny klub før skiftet kan ske. Så spillerne har selv en vis magt som kan forhindre en budkrig på et eller andet plan.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Leveret af Kunena Forum