ESPN: Real Madrid har afsendt endeligt bud på Bellingham

3 år 3 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge ESPN har Real Madrid nu afsendt sit endelige bud...

Ifølge ESPN har Real Madrid nu afsendt sit endelige bud på engelske Jude Bellingham, som man gerne vil hente i Dortmund til sommer.

Interessen for det unge stortalent er voldsomt og det afspejler sig også i prisen, som menes at være på 110 millioner €, samt en bonus på 30 millioner €, som kommer til udbetaling ved forskellige præstationsbetingede klausuler.

Både Juni Calafat og José Ángel Sánchez er aktivt inde i forhandlingerne nu og førstnævnte har ved adskillige lejligheder haft samtaler med Jude Bellinghams far, Mark Bellingham, om de muligheder der ligger for den 19-årige spiller.

Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #2 af Matamoro
Jeg tror han er meget overvurderet. For mig at se har han alt for store bevægelser til den spanske liga. Alle de fikse ting han gerne vil lave, vil han slet ikke lykkes med når han står over for alle de små fodrappe midtbanespillere i ligaen.

3 år 3 måneder siden #3 af El Siete
​Juni Calafat plejer at ramme plet ifht de spillere vi henter, så klubben har helt sikkert lavet grundigt hjemmearbejde og ved om han passer ind. Jeg synes bare det er rigtig, rigtig mange penge at smide efter en CM, hvor vi har andre ekstremt talentfulde spillere. Men, når det så er sagt, så må klubben jo føle at Bellingham er en spiller man bare ikke må gå glip af. 

Så længe vi stadig går efter en angriber og en højreback, så er det helt fint med mig - ikke mine penge :)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

3 år 3 måneder siden #4 af Ramos4
Bellingham for 110 - en angriber for 100. Har svært ved at se os hente en højreback også så :/

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 3 måneder siden #5 af -#7-
Ivan Fresneda kunne jo være et spændende valg til sommer. Han er så ung at Carvajal stadigvæk kan blive udfaset langsomt, og samtidig god nok til at konkurrere. Og så er han spanier, som man jo ind imellem godt kan savne i den nuværende trup.

DC19

3 år 3 måneder siden #6 af Ramos4

-#7- post=161158 skrev: Ivan Fresneda kunne jo være et spændende valg til sommer. Han er så ung at Carvajal stadigvæk kan blive udfaset langsomt, og samtidig god nok til at konkurrere. Og så er han spanier, som man jo ind imellem godt kan savne i den nuværende trup.

​Har aldrig set ham spille. Hvad kan denne 18-årige gut?
Kan se han har 0 assist denne sæson.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 3 måneder siden #7 af -#7-
Det er jo heller ikke fordi Real Valladolid brager målene ind i denne sæson, faktisk har de scoret færrest af alle hold i ligaen pånær Elche. Men jeg kan huske at Fresneda havde ret godt styr på Vinicius da vi spillede mod dem på udebane lige før nytår. Han er endda vist nok født i Madrid, og har endda været omkring ungdomsafdelingen i Real Madrid, inden han tog videre til Leganes og nu altså Valladolid.

Men nej jeg har heller ikke set 20-30 af hans kampe, men de gange jeg har set ham spille, ligner han et ret stort talent, god på bolden og påpasselig i defensiven. Og de skriverier jeg har læst om ham taler også for et stort talent. Man kan sige at han er kun 18 år, han er spanier og endda fra Madrid, og man skal nok næppe sprænge bankboksen for at få ham, så han passer jo på den måde fint ind i den nye strategi som klubben har lagt.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 år 3 måneder siden #8 af DeLaRed

Ramos4 post=161157 skrev: Bellingham for 110 - en angriber for 100. Har svært ved at se os hente en højreback også så :/

​Hvorfor 100m for en angriber? Det giver imo ikke mening hvis man stadig har forhåbninger om enten Haaland eller Mbappe i 2024. Der er nok af angribere for mindre penge, et eksempel er Marcus Thuram for 0kr, men der er også andre…og så kan vi for 20-30mio sagens få en højre back der kan tage kampen op mod det nuværende materiale vi har på den plads.

Og for en god ordens skyld, så går jeg i den absolut modsatte retning af holdningerne her, Bellingham i Spanien kommer til at være helt perfekt, ingen midtbane spiller på hans alder har mere potentiale til at blive en fremtidig verdens stjerne på niveau med Kroos, KDB og Modric. Dem der siger han er for “stor” til La Liga har ikke set ham spille, det ville være det samme som at sige at Modric var for lille til PL. Og dem der siger vi ikke har brug for ham tænker ikke på 2024 hvor Luka og Toni potentielt forlader os samme sommer og efterlader et gigantisk hul på midtbanen, det kan sammenlignes med da Varane og Ramos forlod os, pænt heldigt at man havde kørt Militao i stilling seasonen inden ;-)

Donde está la biblioteca?

3 år 3 måneder siden #9 af Ramos4
Jeg viderebringer blot hvad spanske medier gisner om. De mener at man er på udkig efter Bellingham og så en angriber.

3 år 3 måneder siden #10 af Ramos4
Mht. Bellingham og hans højde og store bevægelser - så gik det vist meget fint for Zidane i La Liga.

Men altså, der er jo altid en risiko når man smider €110m efter en spiller. Men selv hvis købet af Bellingham skulle gå hen og ende mindre godt, så kan vi formentlig sælge ham tilbage til PL for en fornuftig sum.

3 år 3 måneder siden #11 af Matamoro
Bundesligaen har det med at snyde lidt når det kommer til unge talenter. De laver mange fikse ting i en liga hvor der ikke er voldsom meget fokus på det defensive spil. Han er et typisk Dortmund-talent hvor der er meget hype omkring ham fordi han laver nogle smarte driblinger hist og her. Vi så det samme med Pulisic og Jadon Sancho. De var også hypet til det helt store, men når de så møder de bedste, så falder det lidt fra hinanden. Det giver simpelthen ikke mening at give så mange penge for en spiller som har scoret 4 mål og lavet 4 assist i bundesligaen. Og det skal forestille at være hans gennembrudssæson.
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved Matamoro.

3 år 3 måneder siden #12 af Fondo_Sur
@Matamoro

Synes ikke at Bellingham er så offensivt indstillet, som du beskriver det. Jeg har ikke set så mange af hans kampe, men under VM lignede han en klassisk central midt, der har lidt af det hele. God på bolden, fysisk stærk og god i luften. Han er moden og en ledertype.

Jeg er også lidt lunken over interessen på ham. Det er bare et sats at betale så meget for en spiller. Han skal trods alt skifte liga osv. Jeg er også lidt skeptisk over, at han virker for tung. Det skal man helst ikke være som boldflytter i spansk fodbold. 

Må dog sige, at han virkede som den bedste spiller på det engelske landshold. Han har lige den ekstra internationale klasse, der adskiller ham fra de andre englændere. 
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved Fondo_Sur.

Leveret af Kunena Forum