ESPN: Real Madrid har afsendt endeligt bud på Bellingham
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det giver betydeligt mere mening at at give 110mio for verdens bedste U23 midtbane spiller end det giver at smide 35mio for en komplet uprøvet 16 årig sydamerikaner!Matamoro post=161164 skrev: Bundesligaen har det med at snyde lidt når det kommer til unge talenter. De laver mange fikse ting i en liga hvor der ikke er voldsom meget fokus på det defensive spil. Han er et typisk Dortmund-talent hvor der er meget hype omkring ham fordi han laver nogle smarte driblinger hist og her. Vi så det samme med Pulisic og Jadon Sancho. De var også hypet til det helt store, men når de så møder de bedste, så falder det lidt fra hinanden. Det giver simpelthen ikke mening at give så mange penge for en spiller som har scoret 4 mål og lavet 4 assist i bundesligaen. Og det skal forestille at være hans gennembrudssæson.
Sjovt nok hvordan mål og assist i CHL og Pokal kampe pludselig ikke tæller ;-)… 4 mål og 1 assist i CHL det er mere end nogen af Reals midtbane spillere har formået i denne season, men naturligvis ikke nogen vigtig pointe…og sammenlagt 10 mål og 7 assists i alle turneringer, men det tæller naturligvis ikke.
Også lidt skægt at Haaland ikke var i blandt de typiske Dortmund talenter du nævnte, men han gælder så heller ikke.
Ud fra dine kommentarer er det tydeligt at læse at du kun har set ham spille et par kampe til VM, og selvom han var en af de mest tone angivne spillere for England (som 19årig) så holder det slet ikke at bedømme et 110mio køb på så få kampe.
Men fair nok at du bare ikke kan lide han som spiller, men investeringen i ham på 110mio er en no-brainer og giver langt mere mening end tidligere køb klubben har lavet.
Donde está la biblioteca?
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Tænker vi måske ikke kommer til at bruge mange penge på en angriber? Der er et par angribere som er kontraktløs til sommer = Marcus Thuram og Roberto Firmino. Hmm.
Højrebacken skal der handles ind til.
Jeg er så enig.DeLaRed post=161161 skrev:
Hvorfor 100m for en angriber? Det giver imo ikke mening hvis man stadig har forhåbninger om enten Haaland eller Mbappe i 2024. Der er nok af angribere for mindre penge, et eksempel er Marcus Thuram for 0kr, men der er også andre…og så kan vi for 20-30mio sagens få en højre back der kan tage kampen op mod det nuværende materiale vi har på den plads.Ramos4 post=161157 skrev: Bellingham for 110 - en angriber for 100. Har svært ved at se os hente en højreback også så :/
Og for en god ordens skyld, så går jeg i den absolut modsatte retning af holdningerne her, Bellingham i Spanien kommer til at være helt perfekt, ingen midtbane spiller på hans alder har mere potentiale til at blive en fremtidig verdens stjerne på niveau med Kroos, KDB og Modric. Dem der siger han er for “stor” til La Liga har ikke set ham spille, det ville være det samme som at sige at Modric var for lille til PL. Og dem der siger vi ikke har brug for ham tænker ikke på 2024 hvor Luka og Toni potentielt forlader os samme sommer og efterlader et gigantisk hul på midtbanen, det kan sammenlignes med da Varane og Ramos forlod os, pænt heldigt at man havde kørt Militao i stilling seasonen inden ;-)
Den der med at vi ikke mangler en midtbane spiller er så kortsigtet.
Som sagt holder Kroos og Modric ikke for evigt.
En af dem kan allerede være væk næste sommer, men at tro de begge spiller mere end 2 sæsoner er meget optimistisk.
Så hvorfor ikke begynde at erstatte dem nu med en der ser ud til minimum at være et lige så stort talent som cama, valverde og tchoumeni? Istedet for at vente 1-2 sæsoner hvor vi ikke aner hvordan markedet ser ud?
En god sammenligning ville være da vi ikke hentede hakimi hjem fordi carvajal stadig var god.
Var det en god beslutning? Og se nu hvordan HB markedet ser ud. Det er dødt. Hakimi er vel reelt set stadig den eneste mulighed som ville være en opgradering. Ja Reece James så også spændende ud sidste sæson men hans skadeshistorik trækker voldsomt ned.
Cancelo? Lad mig bare sige hvor er jeg glad for at jeg var en af dem der forsvarede at RM ikke lånte ham da de havde chancen.
Jeg gir heller ikke meget for at at han ville stå i vejen for cama, tchou eller Valverdes udvikling.
Vi kunne have haft ham denne sæson og stadig givet mere end rigeligt med spilletid til alle 4.
Og der bliver ikke færre kampe i fremtiden med turnerings formater som CL og VM der bliver lavet om så flere hold kan deltage og dermed flere kampe.
Vi kan alle blive enige om at vi mangler en verdensklasse VB, HB og HW. Men hvem? Et spørgsmål jeg har stillet mange gange. Efter min mening positioner der alle sammen er totalt døde.
Salah og saka er måske de eneste der er lige et niveau eller et halvt over rodrygo og Asensio hvor taget Salah's alder i betragtning samt at han har haft sin dårligste sæson i Liverpool siden han kom dertil ser jeg kun saka som eneste spændende mulighed.
ellers har folk i lang tid snakket spillere som sane, gnabry og Mahrez.
De er da ikke et hak bedre end dem vi har men koster sikkert det dobbelte.
Og jeg kunne blive ved angående de andre positioner men så bliver det her skriv snart for langt.
Summa summarum:
Medmindre det er fordi at vi skal bruge mange penge på Haaland, osimhen, hakimi, Alphonso Davies eller saka ser jeg ingen grund til at misse Bellingham.
For udover disse spillere er chancen for at vi køber en ny dyr Asensio, odriozola eller Jovic 2.0 simpelthen for stor
- 9eren
- Gæst
-
Vi har brug for ham!Administrationen post=161154 skrev: Ifølge ESPN har Real Madrid nu afsendt sit endelige bud...
Ifølge ESPN har Real Madrid nu afsendt sit endelige bud på engelske Jude Bellingham, som man gerne vil hente i Dortmund til sommer.
Interessen for det unge stortalent er voldsomt og det afspejler sig også i prisen, som menes at være på 110 millioner €, samt en bonus på 30 millioner €, som kommer til udbetaling ved forskellige præstationsbetingede klausuler.
Både Juni Calafat og José Ángel Sánchez er aktivt inde i forhandlingerne nu og førstnævnte har ved adskillige lejligheder haft samtaler med Jude Bellinghams far, Mark Bellingham, om de muligheder der ligger for den 19-årige spiller.