Luka Modric klar til at forlænge kontrakten
Selvfoelgelig skal det det, men hvor ville det da vaere fantastisk at kunne koere Bellingham ind over en season hvor Modric stadig er til raadighed. Vi ser jo netop i denne season hvad der sker naar man hiver en baerende spiller ud af truppen uden at have koert et alternativ ind, i forhold til Casemiro, vores defensiv har jo sejlet lige siden han har forladt klubben og vi slutter med stor sansynlighed med vores daarligste defensive rekord i 4 seasoner i aar, men det er ikke enbetydende med at Tchou og Cama ikke er gode nok, men man har simpelthen manglet en overgangs season hvor Casemiro har kunnet videregive staffen, og det har vi nu muligheden for at goere med Modric, for koeber man en spiller til +100mio (Bellingham) saa ryger Modric helt automatisk ned i spilletid, og derved faar man et bedre produkt ud af ham, imens man ogsaa langsomt kan koere en ny midtbane spiller ind. Hiver man plasteret af denne sommer, saa kan det nemt vaere at vores offensive midtbane sejler ligesaa meget neaste season, som vores defensive midtbane har sejlet i denne. (Jeg understreger igen at dette ikke er en kritik af Tchou eller Cama, de har simpelthen ikke haft den fornoedne tid til at blive indkoert paa 6eren for at kunne loefte niveauet helt op til det Casemiro efterlod, Cama har faaet for lidt tid paa pladsen og er blevet brugt alle mulige andre steder paa banen og Tchou er paa hans foerste season i klubben og har ovenikoebet kaempet med skader)Ramos4 post=161657 skrev: Jeg vidste det ville skabe debat :D
Jeg har i øvrigt aldrig skrevet, vi ikke skal forlænge med ham. Hellere ham end Kroos da.
Jeg siger bare, at han er en kæmpe luksusspiller. Det er uholdbart at have Benzema, Modric, Kroos og Carvajal der alle skal nurses gennem en sæson. Hvis vi ikke skiller os af med ham nu, så bliver det bare næste sommer. Plasteret skal jo af på et tidspunkt.
Donde está la biblioteca?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ramos4 post=161653 skrev:
Det er da skide hyggeligt at se ham levere i en-to kampe om måneden og blive klappet af banen efter en time, hvor benene er brugt op. Det vinder man bare ikke mesterskaber af.Real HWL post=161652 skrev: Man skal godt nok være fodboldafstumpet hvis man ikke ønsker Modric forlænger.
Vi får aldrig en spiller som Modric igen, nyd ham nu bare mens han er her. Han er en vigtig spiller, både på banen og endnu mere uden for banen for alle de unge spillere. Hvis Billingham kommer tænker jeg også det er vigtig at have en spiller som Modric i truppen der både taler engelsk og spansk, som kan hjælpe Billingham med at falde til.
- Brylle
- Gæst
-
BuuuuuhRamos4 post=161648 skrev: Upopulær holdning: Modric har fem dårlige/middelmådige kampe for hver god han spiller disse dage.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Men han er som Kroos ikke en fast starter længere.