Ancelotti: Forstår ikke, hvordan vi har indkasseret 6 mål på 2 kampe

3 år 2 måneder siden #1 af Benzeron
Real Madrid vandt lørdag aften med 4-2 imod Almería på...

Real Madrid vandt lørdag aften med 4-2 imod Almería på Santiago Bernabéu, og efter kampen udtalte Carlo Ancelotti følgende om Real Madrids offensiv, der viste sig flot frem:
- Jeg var ikke nødsaget til at satse noget med Karim (Benzema, red.), men han havde det fint, og det viste han derude i dag. Holdet er meget farligt i angrebet med Vinícius, Benzema og Rodrygos kvalitet, fordi vi spiller rigtig godt med bolden. Kampen gik rigtig godt offensivt.

- Jeg er fuldt ud klar over, hvad holdet er i stand til defensivt. Det, jeg ikke forstår, er, hvordan vi har indkasseret seks mål på to kampe. Hvad skete der? Vi slappede af i dag på trods af, at vi forsøgte at fokusere i defensiven. Vi pressede rigtig fint, efter vi tabte boldbesiddelsen, og efter vi kom foran med 3-0, mistede vi koncentrationen, og de scorede igen. Det er et godt wakeup-call, eftersom vi indkasserede to mål på så kort tid. Det kommer ikke til at ske i de kommende kampe.

Om Camavinga:
- Med Modric ude har jeg muligheden for at spille ham som midtbanespiller, som jeg gjorde i første kamp imod Liverpool. Vi må se, om Luka (Modric, red.) kan komme sig over sin skade i tide eller ej. Dernæst vil vi stille med en god startopstilling til cupfinalen og Champions League-semifinalen.

Vinícius fik sit tiende gule kort i LaLiga, igen for brok, og dermed er han for anden gang i sæsonen ude med karantæne i ligaen på tirsdag imod Real Sociedad. Om det sagde Ancelotti:
- Det nytter ikke noget at protestere, men det er overraskende, at han har fået ti gule kort i denne sæson. Han er nødt til at forbedre sig i nogle henseender. Der er blevet uddelt flere kort til ham end til dem, der har sparket ham. Ikke engang den mest beskidte midtbanespiller i LaLiga har fået ti gule kort.

Om rotationerne:
- Alle mine spillere er klar til at spille men også til at hvile. I dag hvilede jeg Valverde, som har fået et slag på foden, og Carvajal. Jeg tænker på at hvile spillere på tirsdag. Tirsdagens kamp er svær og imod en hård modstander, men jeg kommer til at hvile de spillere, der er trætte. Jeg gør det ikke med henblik på lørdagens kamp, fordi der er lang tid til.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #2 af DeLaRed
Det er meget nemt Ance, Militao+Midtbanen!!!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum