DefensaCentral: Real Madrid overvejer Dalot og Foyth

3 år 2 måneder siden #1 af Benzeron
Det er tydeligt for enhver, at Real Madrid har brug...

Det er tydeligt for enhver, at Real Madrid har brug for at forstærke sig på højrebacken, og ifølge DefensaCentral er det også et faktum, der er bevidsthed omkring hos Florentino Pérez og José Ángel Sánchez.

Der har været vedholdende rygter om, at Bayer Leverkusens stortalent, Jeremie Frimpong, kunne blive et kommende indkøb, men nu melder BILD, at han i stedet er rykket tættere på et skifte til Manchester United.

Dermed skulle Real Madrid i stedet have rettet blikket imod manden, som Frimpong i så fald skal erstatte i Manchester United, nemlig Diogo Dalot. Dertil nævnes Juan Foyth fra Villarreal også som en mulighed. Det skyldes blandt andet, at Reece James formentlig bliver en for dyr herre at købe fri fra Chelsea.

Ifølge DefensaCentral kommer indkøbet af ny højreback ikke nødvendigvis til at ske denne sommer, hvor der er større fokus på Jude Bellingham-handlen, hvorfor 2023/24-sæsonen er mere sandsynlig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #2 af Ramos4
"Ifølge DefensaCentral kommer indkøbet af ny højreback ikke nødvendigvis til at ske denne sommer, hvor der er større fokus på Jude Bellingham-handlen, hvorfor 2023/24-sæsonen er mere sandsynlig."

Haha! HAHAHA

Skyd mig.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, El Siete

3 år 2 måneder siden #3 af Ramos4
Det må være 2024/25 sæsonen der menes btw.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 2 måneder siden #4 af Thomaskjensen
Carvajal har kontrakt til 2025, så du kan rette til 2025/2026 sæsonen :(

Odriozola og Lucas har 1 år til på kontrakten, så en af dem skal sælges for at skindet kommer op at Perez dybe lommer.

Venstre bak har jeg det nu fint med efter at Camavinga kan spille der, så måske Bellingham og måske en angriber.

3 år 2 måneder siden #5 af NadaMás
Klubben stoler åbentlyst stadig på Carvajal, og derfor syntes jeg at det vil give fin mening at hente Ivan Fresneda som backup. 
Nuvel, jeg har ikke set Vallodid nok til virkelig at kloge mig på ham, men skal man tro hvad man læser virker han som the real deal. 

Om ikke andet, syntes jeg at det giver bedre mening, når de resterende muligheder ikke er mere spændende end givet. Foyth ville være en forbedring, Dalot har jeg mine forbehold omkring. 
Militao er jo pt. den eneste vi kan regne med 10 år frem i forsvaret (og evt. Fran Garcia), så hvorfor ikke få noget mere ungdom ind i bagkæden.

3 år 2 måneder siden #6 af Bismo

Ramos4 post=161834 skrev: "Ifølge DefensaCentral kommer indkøbet af ny højreback ikke nødvendigvis til at ske denne sommer, hvor der er større fokus på Jude Bellingham-handlen, hvorfor 2023/24-sæsonen er mere sandsynlig."

Haha! HAHAHA

Skyd mig.

​Man går jo næsten og håber på en regulær afklapsning mod City og Osasuna, så ledelsen kan fatte alvoren af det her. Totalt uambitiøst. 
Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved Bismo.

Leveret af Kunena Forum