Benzema udligner Marcelos rekordmange titler med Real Madrid

10 måneder 3 uger siden #1 af Benzeron
Det var ingen stor kamp for Karim Benzema selv, da...

Det var ingen stor kamp for Karim Benzema selv, da Real Madrid i går aftes vandt Copa del Rey, men det var alligevel et helt særligt trofæ for franskmanden.

Det var nemlig hans trofæ nummer 25 i Real Madrid, og dermed udligner han Marcelo på førstepladsen over flest trofæer med klubben i historien.

De 25 trofæer udgøres af fem Champions League-titler, fem klub-VM-titler, fire europæiske Super Cups, fire spanske mesterskaber, tre Copa del Rey-titler og fire spanske Super Cups.

Ud over at have vundet flest trofæer med klubben er Benzema også den næstmest scorende Real Madrid-spiller, spilleren med sjetteflest kampe for klubben samt spilleren med næstflest sejre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 3 uger siden #2 af Raul-Madrid
Han må vel snart blive anset som en af klubbens støreste spillere i historien.

Jeg elsker virkelig Raul - men Benzema og Ronaldo må vel klart være de 2 bedste angribere i historien..... ved godt det svært og farligt at sige, især med de spillere vi tidligere har haft.

RAUL!!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 2 uger siden #3 af Vinícius
De har i hvert fald været mere stabile over længere tid :)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 2 uger siden #4 af JesperThomsen
​4 spanske mesterskaber siden han kom til klubben i 2009.. det er ikke prangende af klubben :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 2 uger siden #5 af Thomaskjensen
Men 5 CL sejre og 90 mål.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce