Spansk presse: Achraf Hakimi drømmer om Real Madrid-retur

3 år 2 måneder siden #1 af Administrationen
Achraf Hakimi gennemlever ikke sin bedste tid i fransk fodbold...

Achraf Hakimi gennemlever ikke sin bedste tid i fransk fodbold og det får spansk presse til at spekulere i et ønske om tilbagevenden til Real Madrid.

Uden for banen er han anklaget for en voldtægt, som har kostet ham forholdet til sin hustru og på banen blev han i weekenden udvist i Paris SGs kamp mod Ajaccio.

Her forsøgte den marokkanske højreback at forsvare Lionel Messi, som blev sparket mens han lå ned og i det efterfølgende håndgemæng mellem de to holds spillere, vurderede kampens dommer at Achraf Hakimi havde opført sig så utilbørligt, at han fik rødt kort.

Real Madrids forhold til Paris SG er dog mildest talt på frysepunktet og det er derfor meget svært at forestille sig de to klubber sætte sig til forhandlingsbordet. Achraf Hakimi har kontrakt med Paris SG til 2026.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #2 af NadaMás
Ville selvfølgelig være fedt at få en Canterano hjem - Specielt på en højreback der skal forstærkes - Men Hakimi skal qua ovennævnte anklager ikke røres med en ildtang, indtil frifundet.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

3 år 2 måneder siden #3 af Aesir
Helt enig i at vi ikke skal røre hakimi så længe at han er anklaget for voldtægt.

Jeg mp også sige at jeg som helhed ikke føler hans som person passer fantastisk ind på holdet.

Jeg så hellere at man enten fik Tobias op, hvis han har talentet til det, eller hentede en som ikke er så decideret en wingback.

Problemet er selvfølgelig at det er svært at finde en god back til en fornuftig pris og carvajal jo virker urørerlig

The world knows that i am a madridista by heart
White until the death

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 måneder siden #4 af Brylle

Aesir post=162156 skrev: Helt enig i at vi ikke skal røre hakimi så længe at han er anklaget for voldtægt.

Jeg mp også sige at jeg som helhed ikke føler hans som person passer fantastisk ind på holdet.

Jeg så hellere at man enten fik Tobias op, hvis han har talentet til det, eller hentede en som ikke er så decideret en wingback.

Problemet er selvfølgelig at det er svært at finde en god back til en fornuftig pris og carvajal jo virker urørerlig

​Ville du så satse på Vinicius Tobias eller en ikke-naturlig back som vores førstevalg på backen? 

Enig i at der skal fornyelse til, men jeg synes godt nok det er en svær plads at købe ind til. Tobias ser fed ud i de ting han har lavet på Castilla! Spørgsmålet er om det er nok.

Leveret af Kunena Forum