Optakt: Real Madrid - Rayo Vallecano, LaLiga, 36. spillerunde
Donde está la biblioteca?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Han har ikke flyttet noget nej. Det er overgangssæson nummer ni milliard efterhånden.Kiwes post=162666 skrev: jeg kan simpelthen ikke klare en sæson mere med Ancelotti, det bliver jeg bare nød til at sige. Og så er jeg ligeglad med om kampen betyder noget eller ej. Han har flyttet absolut intet denne sæson.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Modric er også 4 år ældre.Kiwes post=162671 skrev: Næste sæson skal være sæsonen hvor Tchou, Camavinga, Valverde og Bellingham bliver prioriteret over Kroos og Modric. Modric synes jeg godt nok ser færdig ud, Kroos i mindre grad,
Camavinga og Bellingham ser jeg store lys i - Tchou og Valverde i langt mindre grad...
Før VM var Valverde vores bedste spiller og viste vanvittigt højt niveau....kort periode ja, men hvis han kan finde tilbage til det. Efter VM har han været ringe.Dragam post=162673 skrev:
Modric er også 4 år ældre.Kiwes post=162671 skrev: Næste sæson skal være sæsonen hvor Tchou, Camavinga, Valverde og Bellingham bliver prioriteret over Kroos og Modric. Modric synes jeg godt nok ser færdig ud, Kroos i mindre grad,
Camavinga og Bellingham ser jeg store lys i - Tchou og Valverde i langt mindre grad...
Kiwes post=162675 skrev:
Før VM var Valverde vores bedste spiller og viste vanvittigt højt niveau....kort periode ja, men hvis han kan finde tilbage til det. Efter VM har han været ringe.Dragam post=162673 skrev:
Hvis han kan finde tilbage til det? Det er der forhåbentlig ikke nogen der er i tvivl om.
At tvivle på de unge spillere som ikke har været gode post-vm er jo bare..spild af tid. Det er så naturligt som noget.
Men ja..Folk vil vel også begynde at tvivle på Camawinga i næste sæson, når han utvivlsomt i perioder ikke rammer niveauet han har ramt i denne, hvor han i en periode velsagtens var verdens bedste venstre back. Når han ikke spiller 10/10 på midtbanen hver gang.
De er unge, men de er sublime. Om hver af alle disse spillere som er hentet til Real Madrid ifm. generationsskiftet på midtbanen kan man bruge den klassiske kvalmende vending om at "form er midlertidigt, klasse er for evigt".