Bellingham kåret som MVP i Bundesligaen
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Jude Bellingham og Dortmund måtte i weekenden se sig slået på målstregen i kampen om det tyske mesterskab, men det ændrer ikke ved, at såvel spiller som klub har haft en overbevisende sæson.
For englænderen, som meldes meget tæt på kontrakt med Real Madrid, betød det også, at han nu er kåret som Bundesligaens vigtigste spiller.
Den 19-årige offensivspiller nåede at spille 31 Bundesliga-kampe, hvor det blev til 8 mål og 5 assists og samlet over hele sæsonen blev det til 14 mål og 7 assists i 42 kampe.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
9eren post=162818 skrev: Bellingham skal måske knæ opereres. Nu begynder det at blive en betændt situation synes jeg.
Det kommer an på hvad der er problemet med knæet, men generalt er knæskader jo den store dræber af fodbold-karrierer. Det er meget sjældent at en spiller ikke kommer tilbage i en forringet udgave, efter at have fået en knæskade der kræver operation.
Vi kan jo ikke købe en skadet spiller. Hvem sagde Woodgate.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
En skade er aldrig godt, uanset hvor den er (se bare Hazards ankel), men der er nu ogsaa en vaeld af eksempler paa at spillere kommer sig fint efter en knaeskade, nedenfor er et par eksempler paa spillere som enten kom tilbage til samme niveau eller haevede deres niveau efter knaeskader, og her skal vi huske at deres skader var 15-25 aar siden, saa innovationen indenfor operation og genoptraening har ogsaa aendret sig betydeligt siden den gang.Dragam post=162822 skrev:
9eren post=162818 skrev: Bellingham skal måske knæ opereres. Nu begynder det at blive en betændt situation synes jeg.
Det kommer an på hvad der er problemet med knæet, men generalt er knæskader jo den store dræber af fodbold-karrierer. Det er meget sjældent at en spiller ikke kommer tilbage i en forringet udgave, efter at have fået en knæskade der kræver operation.
Van Nistelrooy
Xavi
Totti
Del Piero
Alan Shearer
Falcao
Og man kan vaere nok saa meget efter vores egen Asensio, men har har spillet sine vel nok bedste 2 seasoner i Real troejen efter hans knaeskade. Ifht Bellingham saa skal Reals laege stab naturligvis kigge paa dette, men vi skal passe paa med at male fanden paa vaeggen, der er masser af data der taler for at en ung spiller som Bellingham sagtens kan komme sig efter en operation, det store spoergsmaal er hvor meget af naeste season han misser, og saa naturligvis at man ikke sender ham for tidligt i spil igen (fordi man har brugt store penge paa ham) men istedet giver ham ro og tid til at komme op i gear igen.
EDIT: Derfor ogsaa endnu vigtigere at forlaenge med Luka og Toni!
Donde está la biblioteca?
Med det sagt, så kan jeg læse at Bellingham eftersigende skulle lide af “chronic bursitis”, og alt efter hvor optimistisk/pessimistisk man er anlagt, så synes jeg at det man kan læse er op til fortolkning, hvad angår alvorligheden i sådan en skade. Men ordene “kronisk” og “knæskade” gør mig jo ikke just i godt humør.
Skrækscenariet løber jo rundt hos rivalerne, hvor en ellers vidunderlig spiller i Pedri, allerede nu har spillet et hav af kampe i en ung alder, ligesom Bellingham, og så småt begynder at have en masse af de her forbandede muskelskader.
DC19