Karim Benzema tygger på saudiarabisk vanvids-tilbud

9 måneder 3 uger siden #1 af Administrationen
Karim Benzemas fortsatte karriere i Real Madrid er langt fra...

Karim Benzemas fortsatte karriere i Real Madrid er langt fra sikret og det skyldes et gigantisk bud fra Saudi Arabien.

Her bliver han nemlig tilbudt intet mindre end 100 millioner € skattefrit om året, samt at få fuldstændig ejerskab over sine image-rettigheder mod at ville være ambassadør for landets VM-kampagne.

Men vanviddet stopper ikke her: Karim Benzema kan nemlig selv vælge, hvilken klub han vil tørne ud for i den saudiarabiske liga.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 3 uger siden #2 af Thomaskjensen
Seriøst, man skal næsten være dum for ikke at tage 2 år i Saudi. Benzema kommer altid at blive husket som en klubmand, og med hans svingende form er det jo en no-brainer.

PAYYYY-DAY!
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880, Bismo, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 3 uger siden #3 af Bismo
Buddet er vist på 200 mill PER SÆSON!! Svimlende beløb. Ville være direkte idiotisk at takke nej til det, især nu hvor han er i karrierens efterår.

Sindssygt beløb for en snart 36 årig.

Sheikh Karim Al-Benzema
Sidste redigering: 9 måneder 3 uger siden ved Bismo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 3 uger siden #4 af madrid2000
Han skal takke Ja tak. 
200 mio euro efter skat pr. sæson. Selv hvis det "kun" er 100 mio euro er det vanvittigt at takke nej tak. 

Perez må falde på knæ for Mariano for at høre om han ikke vil forlænge kontrakten og være 1. angriber i næste sæson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 3 uger siden #5 af Ramos4
Én ting er penge. Nu tænker jeg ikke at Benzema sulter. Men der er vel heller ikke den store sportslige motivation tilbage for ham i Madrid.

Det er et fint tidspunkt for alle parter at kalde det en dag.

Men hvis vi ikke kan få Kane eller en anden lignende angriber, så er vi på den.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 3 uger siden #6 af DeLaRed

madrid2000 post=162838 skrev: Han skal takke Ja tak. 
200 mio euro efter skat pr. sæson. Selv hvis det "kun" er 100 mio euro er det vanvittigt at takke nej tak. 

Perez må falde på knæ for Mariano for at høre om han ikke vil forlænge kontrakten og være 1. angriber i næste sæson.

​Hahaha :-)

Med et par skader til noegle spillere saa forstiller jeg mig denne start-opstilling til naeste season:

Thib
Vazquez-Vallejo-Alaba-Mendy
Luka-Kroos-Ceballos
Rodrygo-Mariano-Hazard

Copa Del Rey, here we come :-)

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 3 uger siden #7 af Fondo_Sur
@Ramos4

Vi skal nok finde ud af det. Benzema har jo ikke ligefrem været fantastisk i denne sæson.

Rodrygo, Omishen, Kane, Lautaro Martinez, Julian Alvarez m.fl. er alternativerne.
Sidste redigering: 9 måneder 3 uger siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 3 uger siden #8 af JesperThomsen
​tiden er inde (det var den nok allerede sidste sommer) til at komme videre. Respekt for legenderne, men RM skal ikke ende som et plejehjem bare fordi spillerne har vundet alt med klubben. Benz, Modric, Kroos kan jo efterhånden ikke spille 90 minutter mere. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 3 uger siden #9 af Ramos4

Fondo_Sur post=162841 skrev: @Ramos4

Vi skal nok finde ud af det. Benzema har jo ikke ligefrem været fantastisk i denne sæson.

Rodrygo, Omishen, Kane, Lautaro Martinez, Julian Alvarez m.fl. er alternativerne.

​Af de nævnte kan jeg kun se Kane gå direkte ind.
De andre er fine spillere, men kæmpe lottokuponer imo.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 3 uger siden #10 af Cristiano7
Jeg er nok den eneste som ikke ønsker Kane til klubben?

Jeg har svært ved at se ham få succes udenfor hans trygge rammer hos Tottenham samt England.

Manden har kun scoret 5 mål mod City siden 2011.

Bliver 30 år snart.

Har ikke vundet store trofæer.

Kommer til at koste mange penge og kun på toppen nok i 2-3 år mere.

Nej tak :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin, JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 3 uger siden #11 af Fondo_Sur
Benzema har til gengæld aldrig scoret mod Osasuna, så ved sku ikke lige med det argument ;-)
Sidste redigering: 9 måneder 3 uger siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 3 uger siden #12 af Brylle

Cristiano7 post=162844 skrev: Jeg er nok den eneste som ikke ønsker Kane til klubben?

Jeg har svært ved at se ham få succes udenfor hans trygge rammer hos Tottenham samt England.

Manden har kun scoret 5 mål mod City siden 2011.

Bliver 30 år snart.

Har ikke vundet store trofæer.

Kommer til at koste mange penge og kun på toppen nok i 2-3 år mere.

Nej tak :)

​Hvis Kane havde haft et mislykket ophold i Liverpool eller noget i den stil, så kunne jeg forstå at man brugte det som argument. Men vi snakker om Tottenhams viceanfører, som ikke bare har bombet for sindssygt i Spurs men også har virkelig gode stats for det engelske landshold, som jo er definitionen af kaos.

Kane som type bliver ikke ramt af at fylde 30. Og faktisk passer det perfekt med en spiller, som er fra den allerhøjeste hylde i den periode. Formentlig er det planen at Endrick skal ind på et tidspunkt. Med lidt held bliver det en flydende overgang hvor Endrick måske endda slår ham af hvis alt går godt. 

5 basser mod City lyder ret meget bedre end de fleste andre. Jeg ved ikke alt om stats men jeg googlede efter hvem der har lavet flest mål mod City. Jeg kom ind på en artikel fra 2022. Ian Rush har flest mål efterfulgt af Rooney, Dalglish, Alan Shearer og Allan Clarke. Allan Clarke ligger på 10 dåser. Ingen af dem er fra Citys prime så der er tydeligvis ingen der har voldsomt mange flere mål. Mon ikke Salah, Mane og sådan nogle måske ligger over, men de har også haft et dejligt hold bag sig i de kampe. Kane har skulle være et dårligt hold i SÅ mange år og scorer mål på samlebånd uanset hvilke uduelige spillere der er omkring ham.
 
Følgende bruger(e) sagde tak: Lukita

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce