Karim Benzema tygger på saudiarabisk vanvids-tilbud

10 måneder 2 uger siden #13 af Iscosen
​Hvad med en spiller som mané? Hvad siger folket til ham? Dynamisk, hurtig og farlig. Personligt ser jeg Kane som en bedre mulighed, men hvad med Mané? Han kunne være et kup, og så kan han bruges på flere positioner oppe foran. His name is Sadio, but he makes me happy :)
Sidste redigering: 10 måneder 2 uger siden ved Iscosen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 2 uger siden #14 af NadaMás

Iscosen post=162847 skrev: ​Hvad med en spiller som mané? Hvad siger folket til ham? Dynamisk, hurtig og farlig. Personligt ser jeg Kane som en bedre mulighed, men hvad med Mané? Han kunne være et kup, og så kan han bruges på flere positioner oppe foran. His name is Sadio, but he makes me happy :)

​Syntes han vil være et fejlcast på toppen. Læg dertil alder og høj løn, trods en nok overkommelig overgangssum.
Dertil er hans stunt med Sané heller ikke noget der imponerer.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 2 uger siden #15 af Fondo_Sur
Et par ting, der er sikre: Han er kold foran mål også er han god i link-up spillet. Hans makkerpar med Son minder meget om Benzemas med Vini.

Det vigtigste er at få en spiller ind med sult. Forhåbenligt har Kane masser af den, men man kan ikke være sikker. Det handler om hans personlighed og drive. Der er massiv forskel på Cristiano som 30 årig og Hazard som 30 årig. Jeg ved ikke, hvor Kane ligger i det her spektrum. Eller om han overhovedet vil forlade England. 
Sidste redigering: 10 måneder 2 uger siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum