Al Ittihad bekræfter Benzema-handel

3 år 1 måned siden #1 af Administrationen
Alt tyder nu på, at Karim Benzema er fortid i...

Alt tyder nu på, at Karim Benzema er fortid i Real Madrid, når sæsonens sidste kamp er spillet på søndag.

Saudiarabiske Al Ittihad skal nemlig have bekræftet, at man er nået til enighed med den franske veteran-angriber om en kontrakt, der vil indbringe Benzema mere end 100 millioner € om året.

Karim Benzema blev tidligere i dag set i Valdebebas sammen med sin repræsentant og her skal han angiveligt have fortalt Real Madrid-ledelsen, at han alligevel ikke tager imod den automatiske kontraktforlængelse, der kom med sidste års Guldbold-titel.

Karim Benzema har spillet 14 sæsoner i Real Madrid, hvor det indtil nu er blevet til 647 kampe, 353 mål og 165 assists.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #2 af Bismo
Held og lykke til Benzema. Han vil blive savnet. En af de bedste angribere i historien og en legende i klubben. Kan kun respektere at han vil videre efter 14 år. 

Nu håber jeg bare på en seriøs erstatning. 
Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Real HWL, Raul7-2880, elle44, Thomaskjensen, Kimbo, JesperThomsen

3 år 1 måned siden #3 af Ramos4
Kæmpe sæson sidste år. Fortjent Guldbold. Slutter på toppen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 1 måned siden #4 af Cristiano7
Forståeligt at han vælger at stoppe nu mens han er stadigvæk på toppen - selvom han har ikke været så god i år som sidste sæson. Det måske ville være sværere for ham og hans fysisk at følge med i La Liga og europæiske fodbold. Hellere slutte på toppen hos Real i stedet for at slutte som en Marcelo.

Tak for nu, Benzema.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

3 år 1 måned siden #5 af Real HWL
​Den gør sku ondt den her. Kæmpe legende. Jeg er slet ikke klar til at sige farvel til Benzema på søndag.. Det må blive et på gensyn <3
Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved Real HWL.

3 år 1 måned siden #6 af Ramos4
Sidste kamp på søndag får pludselig en egentlig betydning.

Der snakkes om at fans allerede har forberedt bannere/tifo.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 1 måned siden #7 af Hamid8210
Av av, en æra slutter. Den sidste kriger fra 2008/2009 transfervinduet. En legende. En klubmand. Aldeig brokkede sig over en kontrakt. Aldrig brokket sig Iver noget som helst. Shit det vil være underligt at se Real uden Benz😪

3 år 1 måned siden #8 af Hamid8210
Av av, en æra slutter. Den sidste kriger fra 2008/2009 transfervinduet. En legende. En klubmand. Aldeig brokkede sig over en kontrakt. Aldrig brokket sig Iver noget som helst. Shit det vil være underligt at se Real uden Benz

3 år 1 måned siden #9 af Mister Zizou

Bismo post=162880 skrev: Held og lykke til Benzema. Han vil blive savnet. En af de bedste angribere i historien og en legende i klubben. Kan kun respektere at han vil videre efter 14 år. 

​Respektere eller forståelse?
Umiddelbart har jeg absolut 0 respekt for at man vil skifte til så latterlig en liga, når han stadig har så meget at byde ind med.
Dog har jeg 100% forståelse for, at han hiver de sidste dollar hjem.
Det er jo ikke fordi "han vil videre" for så havde han truffet et andet valg. Det her er 100% pengene, hvilket jeg, igen, forstår men ikke respektere.
Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved Mister Zizou.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, Cristiano7

3 år 1 måned siden #10 af Thomaskjensen
Den perfekte opskrift på en legende i klubben.

Pay-Day, det er han værd!

3 år 1 måned siden #11 af Bismo

Mister Zizou post=162888 skrev:

Bismo post=162880 skrev: Held og lykke til Benzema. Han vil blive savnet. En af de bedste angribere i historien og en legende i klubben. Kan kun respektere at han vil videre efter 14 år. 

​Respektere eller forståelse?
Umiddelbart har jeg absolut 0 respekt for at man vil skifte til så latterlig en liga, når han stadig har så meget at byde ind med.
Dog har jeg 100% forståelse for, at han hiver de sidste dollar hjem.
Det er jo ikke fordi "han vil videre" for så havde han truffet et andet valg. Det her er 100% pengene, hvilket jeg, igen, forstår men ikke respektere.

​Kan godt se, hvad du mener, men han har givet alt til klubben siden 2009. Aldrig brokket sig over hverken løn eller noget andet. Aldrig søgt væk. Nu hvor karrieren alligevel slutter inden længe, giver det fin mening at takke ja til det her vanvittige tilbud. Ja, han smutter 100% for pengenes skyld, men det er der ikke noget odiøst i. Han har været eksemplarisk igennem 14 år. 

Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

3 år 1 måned siden #12 af PMO
Trist hvor stor tiltrækningskraft penge har. Hvis man ingen havde, ville jeg (bedre) kunne forstå det, men Ronaldo, nu Benzema og potentielt Messi har tjent mere end nok. Trist. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo, JesperThomsen

Leveret af Kunena Forum