Al Ittihad bekræfter Benzema-handel
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Alt tyder nu på, at Karim Benzema er fortid i Real Madrid, når sæsonens sidste kamp er spillet på søndag.
Saudiarabiske Al Ittihad skal nemlig have bekræftet, at man er nået til enighed med den franske veteran-angriber om en kontrakt, der vil indbringe Benzema mere end 100 millioner € om året.
Karim Benzema blev tidligere i dag set i Valdebebas sammen med sin repræsentant og her skal han angiveligt have fortalt Real Madrid-ledelsen, at han alligevel ikke tager imod den automatiske kontraktforlængelse, der kom med sidste års Guldbold-titel.
Karim Benzema har spillet 14 sæsoner i Real Madrid, hvor det indtil nu er blevet til 647 kampe, 353 mål og 165 assists.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Nu håber jeg bare på en seriøs erstatning.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Tak for nu, Benzema.
Der snakkes om at fans allerede har forberedt bannere/tifo.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Mister Zizou
- Junior bruger
-
Respektere eller forståelse?Bismo post=162880 skrev: Held og lykke til Benzema. Han vil blive savnet. En af de bedste angribere i historien og en legende i klubben. Kan kun respektere at han vil videre efter 14 år.
Umiddelbart har jeg absolut 0 respekt for at man vil skifte til så latterlig en liga, når han stadig har så meget at byde ind med.
Dog har jeg 100% forståelse for, at han hiver de sidste dollar hjem.
Det er jo ikke fordi "han vil videre" for så havde han truffet et andet valg. Det her er 100% pengene, hvilket jeg, igen, forstår men ikke respektere.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Pay-Day, det er han værd!
Kan godt se, hvad du mener, men han har givet alt til klubben siden 2009. Aldrig brokket sig over hverken løn eller noget andet. Aldrig søgt væk. Nu hvor karrieren alligevel slutter inden længe, giver det fin mening at takke ja til det her vanvittige tilbud. Ja, han smutter 100% for pengenes skyld, men det er der ikke noget odiøst i. Han har været eksemplarisk igennem 14 år.Mister Zizou post=162888 skrev:
Respektere eller forståelse?Bismo post=162880 skrev: Held og lykke til Benzema. Han vil blive savnet. En af de bedste angribere i historien og en legende i klubben. Kan kun respektere at han vil videre efter 14 år.
Umiddelbart har jeg absolut 0 respekt for at man vil skifte til så latterlig en liga, når han stadig har så meget at byde ind med.
Dog har jeg 100% forståelse for, at han hiver de sidste dollar hjem.
Det er jo ikke fordi "han vil videre" for så havde han truffet et andet valg. Det her er 100% pengene, hvilket jeg, igen, forstår men ikke respektere.