Al Ittihad bekræfter Benzema-handel

3 år 1 måned siden #37 af Bismo
Hmmm.. Benz eller Havertz? 🤔

Ja den er sgu svær😂

Håber han bliver en sæson mere. Som andre også er inde på, så skal vi bare finde en spiller der kan aflaste ham. Tilbuddet fra Saudi er der jo nok også i næste sæson.

Carlo skal også blive langt bedre til at rotere.
Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved Bismo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #38 af DeLaRed

Bismo post=162947 skrev: Hmmm.. Benz eller Havertz? 🤔

Ja den er sgu sværd 😂

Håber han bliver en sæson mere. Som andre også er inde på, så skal vi bare finde en spiller der kan aflaste ham. Tilbuddet fra Saudi er der jo nok også i næste sæson.

Carlo skal også blive langt bedre til at rotere.

​Helt enig, det tilbud han har er der jo ogsaa naeste season (maaske kan han saa KUN faa 90mio om aaret;-)...Hvis han bliver kunne man jo saa haabe at de vender blikket mod Hazard og giver ham tilbud om alle de pommes fritter han kan spise hver dag resten af livet :D

En erstatning for Mariano er vigtig, men det gode her er at naeste alt er en opgradering, saa om man enten koeber en lidt yngre spiller eller om man tager et aar med Joselu f.eks saa staar vi staerkere end i denne season...og maaske man ogsaa kan bruge Alvaro en smule mere til at aflaste i mindre kampe.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

3 år 1 måned siden #39 af El Siete
​Kai Havertz rygtes ikke som en erstatning, men supplement til Benzema. Vi ved jo trænerstaben/klubben elsker alsidige spillere der kan spille adskillige positioner. Synes han var god under Tuchel og kan han fåes til en god pris, synes jeg man skal gøre det, selvom jeg hellere så Joao Felix f.eks, men den er nok umulig. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

3 år 1 måned siden #40 af Cristiano7

Kiwes post=162941 skrev:

El Siete post=162939 skrev:

JesperThomsen post=162937 skrev:

El Siete post=162936 skrev: ​WTF nu bliver Benzema angiveligt! 

​men skal det plaster ikke bare rives af?
ja han er en legende, men han har jo været helt væk denne sæson. Man frygter at klubbens konkurrenceevne forværres da han, modric og kroos jo tydeligt ikke spille 90 minutter længere. 

​30 mål og 6 assists er altså ikke helt væk, men jeg er klar på en fuldgod backup/konkurrent der ikke er Joselu :)

​Enig. Problemet er/har ikke været Benzema. Det er at vi ingen backup/rotationsspiller har til ham. Hvis han bliver skal vi stadig have hentet en ordentlig 2-mand, som er niveauer over Mariano.

​Det er også lige det problem, at Benzema kun bliver skiftet ud når han beder om det/er skadet. Så hvad skal vi med en god backup alligevel…. 

3 år 1 måned siden #41 af Real HWL

El Siete post=162949 skrev: ​Kai Havertz rygtes ikke som en erstatning, men supplement til Benzema. Vi ved jo trænerstaben/klubben elsker alsidige spillere der kan spille adskillige positioner. Synes han var god under Tuchel og kan han fåes til en god pris, synes jeg man skal gøre det, selvom jeg hellere så Joao Felix f.eks, men den er nok umulig. 

​Kai Havertz er kommet på forsiden idag både på Marca og AS :) Jeg kunne sagtens se ham i Real, syntes han er rigtig god. Men stod det til mig så ville jeg hellere have Bernardo Silva, og så bruge Rodrygo som back up til Benzema.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

3 år 1 måned siden #42 af Cristiano7

Real HWL post=162952 skrev:

El Siete post=162949 skrev: ​Kai Havertz rygtes ikke som en erstatning, men supplement til Benzema. Vi ved jo trænerstaben/klubben elsker alsidige spillere der kan spille adskillige positioner. Synes han var god under Tuchel og kan han fåes til en god pris, synes jeg man skal gøre det, selvom jeg hellere så Joao Felix f.eks, men den er nok umulig. 

​Kai Havertz er kommet på forsiden idag både på Marca og AS :) Jeg kunne sagtens se ham i Real, syntes han er rigtig god. Men stod det til mig så ville jeg hellere have Bernardo Silva, og så bruge Rodrygo som back up til Benzema.

​Bernardo Silva ville være perfekt til højrekanten! 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Thomaskjensen

3 år 1 måned siden #43 af Ramos4
Bliver han eller hvad? Hvorfor melder ingen noget ud.

Hvis han skrider uden at melde noget ud inden kampen på søndag, så er han fandme også selv ude om det.

Endnu en legende der ikke får sin hyldest. Men klart selvforskyldt, hvis han ikke åbner munden.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, Fondo_Sur

3 år 1 måned siden #44 af Fondo_Sur

Ramos4 post=162960 skrev: Endnu en legende der ikke får sin hyldest. Men klart selvforskyldt, hvis han ikke åbner munden.

​Det er vildt, hvordan ingen af dem i nyere tid pånær Marcelo, der meldte deres afsked før den sidste kamp. Man må formode at Benzema nu bliver for ellers er det for underligt. Han sagde man skal ikke tro på, hvilke rygter der er på internettet, og at han stadig er Real Madrid spiller på søndag: hvad fanden betyder det?

3 år 1 måned siden #45 af Kimbo
Jeg hader seriøst det her, jeg hader den del af spillet hvor kontrakt forhandlinger er blevet en helt og aldeles en politisk ting.

Jeg forstår ikke hvorfor det skal være så svært at åbne munden, eller jo, det er igen kroner og øre det drejer sig om.

Om det er klubben, spilleren eller agenten der er skurken er svært at sige, men hvis man romantisere tingene lidt så kan jeg ikke se hvorfor Benz ikke er marcheret ind til Anco/Perez, taget dialogen og få taget en fælles beslutning. Uanset hvilken det måtte blive.

Det her bræk med at agenten spiller klubberne ud mod hinanden og Benz står i midten og ikke kan forholde sig til en skid. Kaster op over det.
Det er ikke kun Benz, det er alle. Sig til din agent hvor du vil spille, tag din egen beslutning, i dag virker det som om spillerne ingen holdning har til tingene, det er bare den klub der tilbyder flest 0’er der får spillerne.

Ad!

3 år 1 måned siden #46 af Kasillas
Bare en lillebitte strøtanke mht. Benzemas kryptiske udtalelse, og jeg ser kun to muligheder:

Mulighed 1: Real Madrid havde planlagt næste sæson med Benzemas tilblivelse jævnfør den automatiske kontrakt (og Mbappes ankomst den efterfølgende sæson?). Men pludseligt dukkede der et sportwashings-kontrakt til Benzema, som er blevet fristet. Men Benzemas afgang vil efterlade Real Madrid i en uheldig forhandlingsposition, når andre klubber VED, at Real Madrid desperat mangler en 9'er. Så derfor for at forbedre Real Madrids forhandlingsposition, vil Benzema udadtil give et indtryk af, at han bliver, indtil Real Madrid har sikret sig deres erstatning, og da kan Benzema smutte til Saudi-landet med bevidsthed om, at han ikke har skadet Real Madrid.

Mulighed 2: Benzema har faktisk afvist kontrakten fra saudierne og udtalte jo selv at "internet er ikke realitet", og det er underforstået at det er løgn at han smutter til Arabien, men nogle af os madridista'er er stædigvæk usikker, da vi vil have en direkte udtalelse.

Det er én af disse to ovenstående muligheder.

Jeg tror mest på mulighed 2. At Benzema gerne vil blive en sæson mere. Og det håber jeg også jævnfør Mbappes situation.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved Kasillas.

3 år 1 måned siden #47 af JesperA

JesperThomsen post=162943 skrev:

JesperA post=162942 skrev:

The European Super League post=162929 skrev: ​Se queda

Ej. Mon ikke han bare afviser/snakker udenom indtil der er noget officielt at melde ud.

​Haha havde tænkt at skrive det samme. Se queeeeda. Håber på en sæson mere, han har stadig en klasse der bliver svær at erstatte fra den ene dag til den anden. 

Tvivler på Harry Kane tager væk fra England, tror all-time PL topscorer er hans målsætning. Udbuddet af topangribere matcher slet ikke den efterspørgsel der er fra nogle af de største klubber lige i øjeblikket, så det bliver både svært, dyrt og risikabelt at finde en langsigtet løsning lige pt. Jeg kan ikke se nogle lige nu der koster under 100 mio euro, og selv nogle af dem er store sats. De hænger ikke på træerne og Bayern, United, Chelsea, PSG m.fl. kommer til at presse prisen på dem der er, som Osimhen eksempelvis. 

​og hvem skal der så hentes næste sæson?
Der bliver prisen vel også presset op når RM mangler en angriber. 

​Og til den tid gør Barca også, men jeg tror der er bedre chance for at få fat i Mbappé eller Håland til den tid. Lige nu virker de begge helt umulige. Jeg ville også gerne se Osimhen præstere endnu en stor sæson før jeg føler man kan risikere at hænge sin hat på ham. 

3 år 1 måned siden #48 af Ramos4
Karim Benzema ended training little early due to an ankle discomfort.
@relevo

Ah, glæder mig til en sæson mere med det her.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Leveret af Kunena Forum