AS: Harry Kane koster 115 millioner euro
Dragam post=162918 skrev:
Men tror der er væsentligt bedre chance for at Lautaro kommer til at fungere godt i Madrid, end Kane.El Siete post=162911 skrev: Mendy og Hazard + 80M
Lautaro og Osimhen er spændende, men bliver dyrere.
Baseret på hvad? Kane var blot 6 mål
efter Haaland (som jo var fænomenal) i PL og spiller samtidig for et hold som nærmest gik i opløsning i slutningen af sæsonen. Kane er eminent til at deltage i det opbyggende spil og har samtid en fin fysik. Han er en elite angriber.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Baseret på at Lautaro er sydamerikaner og kan spansk, hvilket typisk gør det væsentligt lettere for spillere at integrere sig i spanien - noget som briter ofte har det meget svært med.PMO post=162919 skrev:
Men tror der er væsentligt bedre chance for at Lautaro kommer til at fungere godt i Madrid, end Kane.El Siete post=162911 skrev: Mendy og Hazard + 80M
efter Haaland (som jo var fænomenal) i PL og spiller samtidig for et hold som nærmest gik i opløsning i slutningen af sæsonen. Kane er eminent til at deltage i det opbyggende spil og har samtid en fin fysik. Han er en elite angriber.
Udover det er han meget yngre, og meget mere energisk, hvilket er hvad jeg synes vi har mest brug for i vores angreb.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Aldersmæssigt kan jeg egentlig godt lide perspektivet i at have Kane på toppen i 4-5 år, hvorefter Endrick så kan tage over. Man undgår at skulle forcerer brasilianerens udvikling, da de to aldersmæssigt harmonere ret godt ift. en mere naturlig overgang. Som ekstra bonus undgår man måske endda at lade sig friste af at forsøge på hente Mbappe igen, da man med Kane og Endrick, hvis alt går som det skal, er sikret kvalitet på i hvert fald angriber positionen i mange år fremDragam post=162920 skrev:
Baseret på at Lautaro er sydamerikaner og kan spansk, hvilket typisk gør det væsentligt lettere for spillere at integrere sig i spanien - noget som briter ofte har det meget svært med.PMO post=162919 skrev:
Udover det er han meget yngre, og meget mere energisk, hvilket er hvad jeg synes vi har mest brug for i vores angreb.
Altid Real Madrid.
Ser ham slet ikke som en spiller med den rette mentalitet.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Altså, nu havde Higuain et kæmpe plus i min bog, så det gør ham da bare endnu mere til det oplagt valg... xDRamos4 post=162927 skrev: Lautaro er den nye Higuain.
Ser ham slet ikke som en spiller med den rette mentalitet.
Ærligt talt, så har Higuain efter min mening fået en uretfærdig hård medfart for at have misset i nogle finaler, i særdeleshed VM 2014, og så har det heddet sig, at han "ikke har den rette mentalitet"... men reelt set lå skylden ligeså meget hos Messi, som heller ikke fik kuglen i kassen.