AS: Asensio tæt på aftale med Paris SG
3 år 1 måned siden #13
af Real HWL
Helt enig. Det her er simpelthen for åndssvagt... Vi forære ham væk, en spiller til, ja hvad ligger han på 40-50mill euro ca. Og så til PSG, jeg kan slet ikke have det!
Besvaret af Real HWL på emne AS: Asensio tæt på aftale med Paris SG
Bismo post=162965 skrev:
Jep. Han skulle have været solgt i sidste sæson, hvor vi stadig kunne få lidt for ham.Real HWL post=162935 skrev: Sindssygt PSG får ham gratis. Fandme en dårlig forretning!!
Helt enig. Det her er simpelthen for åndssvagt... Vi forære ham væk, en spiller til, ja hvad ligger han på 40-50mill euro ca. Og så til PSG, jeg kan slet ikke have det!
Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved Real HWL.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
3 år 1 måned siden #14
af 9eren
Besvaret af 9eren på emne AS: Asensio tæt på aftale med Paris SG
Er sgu glad for at jeg kom ned og så ham i hans sidste sæson. Gracias por todo
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
3 år 1 måned siden #15
af The European Super League
Tillykke med det :)
Jeg gjorde engang det samme med Alvaro Arbeloa. Ham var jeg virkelig glad for. Jeg tog over til Madrid for at se hans afskedskamp som også var Zidane's debut sæson. Cristiano Ronaldo scorede to fantastiske mål og det var generelt en imponerende og varm oplevelse :-)
Bellingham Camavinga Tchouameni
Besvaret af The European Super League på emne AS: Asensio tæt på aftale med Paris SG
9eren post=162985 skrev: Er sgu glad for at jeg kom ned og så ham i hans sidste sæson. Gracias por todo
Tillykke med det :)
Jeg gjorde engang det samme med Alvaro Arbeloa. Ham var jeg virkelig glad for. Jeg tog over til Madrid for at se hans afskedskamp som også var Zidane's debut sæson. Cristiano Ronaldo scorede to fantastiske mål og det var generelt en imponerende og varm oplevelse :-)
Bellingham Camavinga Tchouameni
3 år 1 måned siden #16
af -#7-
DC19
Besvaret af -#7- på emne AS: Asensio tæt på aftale med Paris SG
Trist at Asensio aldrig sådan for alvor forløste hvad der lignede et kæmpetalent. Han blev selvfølgelig alvorligt skadet midt i det hele, men alligevel.
Men fedt at se nogle af vores reserver trods alt stadig har ambitioner for deres karrierer, og ikke bare ser sig tilfreds med at hæve en god løn mens deres røv samler splinter, det var der et par stykker som kunne lære noget af.
Tak for alle de fede mål skal Asensio have, ser man hans highlights på youtube, så skulle man jo tro at han var verdenshistoriens bedste fodboldspiller.
Men fedt at se nogle af vores reserver trods alt stadig har ambitioner for deres karrierer, og ikke bare ser sig tilfreds med at hæve en god løn mens deres røv samler splinter, det var der et par stykker som kunne lære noget af.
Tak for alle de fede mål skal Asensio have, ser man hans highlights på youtube, så skulle man jo tro at han var verdenshistoriens bedste fodboldspiller.
DC19
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
3 år 1 måned siden #17
af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne AS: Asensio tæt på aftale med Paris SG
Det er igen meget enkelt, jeg har sagt det 1000 gange før.
Han er for god til at være reserve eller breddespiller og skulle havde været solgt for længe siden.
Han er for god til at være reserve eller breddespiller og skulle havde været solgt for længe siden.