Spansk presse enige: Kai Havertz er et varmt emne
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
3 år 1 måned siden #1
af Administrationen
Spansk presse enige: Kai Havertz er et varmt emne blev oprettet af Administrationen
Såvel Marca som AS bringer i dag Kai Havertz på...
Såvel Marca som AS bringer i dag Kai Havertz på bane som ny spiller i Real Madrid til den kommende sæson.
Den tyske landsholdsspiller er tilsyneladende kommet i overskud i Chelsea og det har fået Real Madrid til at genoptage interessen i ham og denne interesse skulle være uafhængig af, hvorvidt Karim Benzema fortsætter i klubben eller ej.
Den 23-årige offensiv-spiller har i denne sæson spillet 47 kampe for Chelsea, hvor det er blevet til 9 mål og et enkelt oplæg.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
3 år 1 måned siden #2
af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Spansk presse enige: Kai Havertz er et varmt emne
Fabrizio Romano kommer også ind på Reals interesse i spilleren. Han nævner, at han er på Real Madrids liste, og især Ancelotti sætter stor pris på spilleren.
Lidt kontekst. Havertz er en offensiv midtbanespiller, som også kan spille som center forward, falsk 9'er eller med udgangspunkt i højre side. Han er i øvrigt venstrebenet. Teknisk dygtig spiller, god link-up spiller og stærk i hovedspillet.
Med andre ord, så må han i så fald betragtes som en mulig erstatning for Asensio. Han dækker noget nær de samme positioner.
Jeg synes det kunne være en interessant mulighed, når jeg tænker lidt over. For Real Madrid handler det naturligvis om prisen.
Kvaratskhelia, Szoboszlai, eller Bernando Silva, er mine favoritter til at erstatte Asensio, men kan det ikke blive en af de tre, så vil jeg bestemt ikke takke nej til Havertz, hvis han kan hentes til en fair pris.
... og så er han en af de spillere, som Chelsea ikke afviser at sælge denne samme
Lidt kontekst. Havertz er en offensiv midtbanespiller, som også kan spille som center forward, falsk 9'er eller med udgangspunkt i højre side. Han er i øvrigt venstrebenet. Teknisk dygtig spiller, god link-up spiller og stærk i hovedspillet.
Med andre ord, så må han i så fald betragtes som en mulig erstatning for Asensio. Han dækker noget nær de samme positioner.
Jeg synes det kunne være en interessant mulighed, når jeg tænker lidt over. For Real Madrid handler det naturligvis om prisen.
Kvaratskhelia, Szoboszlai, eller Bernando Silva, er mine favoritter til at erstatte Asensio, men kan det ikke blive en af de tre, så vil jeg bestemt ikke takke nej til Havertz, hvis han kan hentes til en fair pris.
... og så er han en af de spillere, som Chelsea ikke afviser at sælge denne samme
3 år 1 måned siden #3
af nono
Besvaret af nono på emne Spansk presse enige: Kai Havertz er et varmt emne
Havertz er et rigtig godt bud på en fremragende breddespiller og potentielt fast starter. Han er hurtig, har en god fysisk og et enormt talent. For et par år siden da Tuchels Chelsea vandt CL lignede han en spiller der skulle være blandt de 5-10 bedste i verden.
Lad os "lave en Salah" eller "De bruyne" på ham og få gang i hans karriere i det spanske igen.
Lad os "lave en Salah" eller "De bruyne" på ham og få gang i hans karriere i det spanske igen.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan