BILD: Havertz-handel nært forestående
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge tyske BILD er Kai Havertz meget tæt på et skifte til Real Madrid.
Weekendens store angrebs-afgang i Real Madrid, hvor fire offensive spillere nu er fortid, har fået den spanske hovedstadsklub til at reagere og man er nu i afsluttende forhandlinger med Chelsea om et køb af den 24-årige tysker, som for tre år siden også var på blokken i Real Madrid.
Kai Havertz er en af de spillere, som er kommet i overskud i Chelseas fallit-projekt og da man ikke skal spille europæisk i den kommende sæson, er der behov for en udrensning, hvilket Real Madrid ønsker at udnytte.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kan godt se at han vil bringe noget teknisk snilde som holdet kunne komme til at mangle, men er planen så at han skal ned i vores i forvejen tætpakkede midtbane?
Ser ham ikke gøre sig på kanterne. Der mangler han simpelthen fart.
Det giver god mening at undersøge hvad der kommer på udsalg i Chelsea, men er ikke sikker på at Havertz løser særlig meget .. Dertil skal prisen langt under de ca. 600 mio kr. som Chelsea betalte i sin tid.
Jeg har hele tiden syntes at Chelsea har sat ham i en forkert rolle som ikke tilgodeser de kvaliteter han har. Jeg kan sagtens se ham ude på højre kanten, han har ikke Vinicius fart, hvilket der jo teknisk set er få der har, men sådan som fodbolden ser ud i dag, behøver fart nødvendigvis ikke være en altafgørende faktor. Bare se på City og deres kanter. De har vel ikke reelt set haft en med "ordentlig" fart siden Sterling? Men deres intelligente spil gør jo virkelig op for den fart de tilsyneladende ikke mangler?NadaMás post=163223 skrev: Hvor og hvordan vil han passe ind? Det eneste jeg virkelig kan få øje på som erstatning for Benz, men det skal for guds skyld ikke være tilfældet - Der skal en fuldblods 9´er til.
Kan godt se at han vil bringe noget teknisk snilde som holdet kunne komme til at mangle, men er planen så at han skal ned i vores i forvejen tætpakkede midtbane?
Ser ham ikke gøre sig på kanterne. Der mangler han simpelthen fart.
Det giver god mening at undersøge hvad der kommer på udsalg i Chelsea, men er ikke sikker på at Havertz løser særlig meget .. Dertil skal prisen langt under de ca. 600 mio kr. som Chelsea betalte i sin tid.
Jeg tænker at Ancelotti har en plan, hvis han er så hooked på ham som medierne giver udtryk for. Hvis prisen er rigtig, så kunne det potentielt godt være en rigtig god spiller at få ind, især fordi han er så alsidig. Og så kunne det måske være fedt at have nogle spillere på bænken som man kunne skifte ind og som rent faktisk kunne tilføre holdet noget. Det har været lidt op ad bakke når man kiggede på bænken de sidste mange sæsoner
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Desværre, og nogle vil måske mene at jeg mener noget anden når jeg snakker om Asensio, så blev hans talent aldrig forløst, det irritere mig også grænseløst at ledelsen som andre brugere her på forummet ikke ville slippe ham for en slant sidste år. Men fred være med det.
Det jeg vil frem til er om Havertz er OK med at ikke blive fast starter som udgangspunkt, og er villig til at arbejde som en tysk diselmotor for at tage pladsen fra hvem som helst på banen så er han den perfekte spiller for mit elskede Real Madrid.
Med hans situation i Chelsea taget i betragtning håber jeg ar vi kan få ham for €60-75m hvilket nok lyder helt vildt, men om han er med på legen at han får chancen i verdens største klub, ja så skal han ikke koste for meget i løn.
+++ for ham er naturligvis at få muligheden i RM, og spille sig til en ny og bedre løn.
+++ for ham og RM er at han faktisk kan sælges igen efter et par år om det ikke går som alle håber.