Fresneda nævnes igen som højreback-mulighed

3 år 1 måned siden #1 af Siempre Madrid
Valladolids nedrykning kan nu få betydning for Real Madrids muligheder...

Valladolids nedrykning kan nu få betydning for Real Madrids muligheder for at forstærke sig på højreback-positionen.

Her har man nemlig tidligere været meldt interesseret i det unge stortalent, Iván Fresneda, men en voldsom frikøbsklausul på 40 millioner € satte en stopper for de planer.

Men med nedrykningen er denne klausul halveret, således at Real Madrid ”blot” skal betale 20 millioner €.

Den 18-årige spiller har i den netop overståede sæson spillet 22 kampe for Valladolid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #2 af Ramos4
Lyder som en rigtig god idé. €20m let's gooo.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 1 måned siden #3 af -#7-
​Jeg har selv nævnt ham herinde et par gange, og for 20 mio. € er det jo en decideret no-brainer. Til den pris har man også råd til at han er et flop, skulle det være. Og Carvajal kan stille og roligt blive udfaset, hvis Fresneda viser sig at være god nok.

DC19

3 år 1 måned siden #4 af NadaMás
​Det ville give super god mening!
Noget siger mig dog at Perez vil af med Odriozola først, og til den pris vil der garanteret være rigtig mange bejlere. 
Dertil vil det nok også betyde, at der ikke blev hentet flere backs, så starterne vil nok forsat hedde Mendy og Carvajal næste sæson, fremfor evt. en Davies eller Cancelo til en af backpositionerne.
De tanker baserer jeg på de sidste mange transfervinduer, bortset fra 2019. 

Ønskescenariet vil helt klart hedde Davies og Fresneda ind, og så ud med Mendy og Odriozola, men mon ikke en Davies-handel i forvejen er noget nært umuligt denne sommer.

3 år 1 måned siden #5 af DeLaRed
Langt bedre end Vazquez, saa hvis man ikke vil bruge de store penge paa den plads saa ligger han lige til hoejre benet.

Donde está la biblioteca?

3 år 1 måned siden #6 af DeLaRed
Han var den 5. yngste spiller i La Liga i aar, startede seasonen som 17 aarig og endte med sammenlagt at spille 1.842min for Valladolid.

Man ved naturligvis aldrig hvad han udvikler sig til, der er ikke nok data, men til prisen staar man med en betydligt bedre defensiv spiller end Vazquez og en spiller der har potnetialet til potentielt at vaere en fremtidig spansk landsholds back (med tanke paa at konkurrence paa den spanske landshold ikke er saerlig stor lige pt)

Fran og Fres paa backerne :-)

Donde está la biblioteca?

3 år 1 måned siden #7 af Lars1991
​Fran og Fresneda på backs lyder som en meget romantisk løsning haha. Og med det niveau vores backs ligger for dagen igennem en hel sæson, så tænker jeg egentlig også det ville være en opgradering i 80% af kampene. Få noget iver, fart og spansk talent ind. Men når vi skal imod top4-5 stykker fra Spanien og spille CL-knockout... ville man så stole på dem? Der er jeg måske i tvivl om at de er gode nok. Men lad os da se! 
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, NadaMás, DeLaRed

Leveret af Kunena Forum