Real Madrid afviser Chelseas bud på Fede Valverde
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge spansk presse har Chelsea forsøgt at hente Fede Valverde, men tilbuddet er straks blevet afvist af Real Madrid, der regner uruguayaneren for en vigtig brik i fremtiden.
Chelsea var ellers endnu engang klar til at strø om sig med penge og buddet skulle således lyde på 120 millioner € + 20 millioner € i variable klausuler, men det var ikke interessant for den spanske hovedstadsklub.
Heller ikke Fede Valverde synes at have interesse i at finde nye græsgange, idet han og hans familie er lykkelige i Madrid.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Bruge overskydende penge paa VB/HB + RW
Hala
Jeg tror Fede kunne være stærk som højre wingback, hvor hans primære styrker (hans kæmpe motor og hurtighed) vil kunne blive udnyttet maksimalt.zizou21 post=163373 skrev: Ved godt det er en upopulaer mening, men at skifte Fede ud med Bellingham og endda tjene paa det - ville ikke vaere dumt. Synes Fede har haft et daarligt 2023 og var vel egentlig kun top klasse i an halv saeson.
Tror aldrig det kommer til at blive nogen success i RM på nogen andre positioner - han har simpelthen ikke overblikket eller teknikken til at være en verdenklasse midtbane spiller i RM.
Synes det er at tænke baglæns, når folk begynder at snakke om at vi skal sælge Tchouameni, Valverde og sågar Rodrygo..
Og det siger du på baggrund af hvad? Han spillede skidt i anden halvdel af sæsonen, indtil da var han forrygende. Han var afgørende for vores CL succes i sidste sæson. Han behøver ikke at være Zidane 2.0 for at etablere sig som en vigtig spiller. Det han mangler i teknik, gør han op for i fart, løbevilje, drive med bolden, mv.. Tænk hvad en Klopp eller Tuchel ville kunne få ud af ham.Dragam post=163377 skrev:
Jeg tror Fede kunne være stærk som højre wingback, hvor hans primære styrker (hans kæmpe motor og hurtighed) vil kunne blive udnyttet maksimalt.zizou21 post=163373 skrev: Ved godt det er en upopulaer mening, men at skifte Fede ud med Bellingham og endda tjene paa det - ville ikke vaere dumt. Synes Fede har haft et daarligt 2023 og var vel egentlig kun top klasse i an halv saeson.
Tror aldrig det kommer til at blive nogen success i RM på nogen andre positioner - han har simpelthen ikke overblikket eller teknikken til at være en verdenklasse midtbane spiller i RM.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Kunne godt frygte, at Fede bliver ligesom Isco og Asensio (stærk start og derefter et middelmådig niveau)…
Hvis Asensio var blevet solgt før sin skade, var vi jo nok mange der havde bandede og svovlede. Bagklogskabens lys skinner jo altid på den anden side.Raul7-2880 post=163383 skrev: Får tanker tilbage fra dengang Liverpool bød et astronomisk højt beløb for Asensio, som vi desværre takkede nej til.
Kunne godt frygte, at Fede bliver ligesom Isco og Asensio (stærk start og derefter et middelmådig niveau)…
Jeg ser Valverde som urørlig. Det skal et skidt forår, som har været svært plaget af personlige problemer, ikke ændre på. Han var fyr og flamme i 21/22, og det han manglede i output, fik han lagt på i efteråret 22/23.
Det rå talent er umiddelbart større hos Camavinga, Tchouameni og Bellingham, men Valverde er som type ufatteligt vigtig at have i truppen, og dertil er han den største kulturbærer af den unge stamme.
Jeg tænker bare, hold nu kæft en midtbane Presi har sammensat, fodboldeuropa misunder os jo. Det syntes jeg ikke der skal pilles ved, når nu den endelig er samlet.
Så er det muligt at en af dem flopper, og så må vi ærge os over det til den tid.
Giv ham en chance jeg tror sagtens han kan blive en af vores anfører inden 2-3 år