Hazard valgte selv at stoppe i Real Madrid
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Eden Hazards tid i Real Madrid blev ikke, som hverken han eller klubben havde ønsket og i weekenden blev det så meldt ud, at man var blevet enige om at ophæve kontrakten, som ellers løb den kommende sæson også.
Og faktisk var det på belgierens egen foranledning, at kontrakten blev ophævet, idet han selv traf beslutningen i samråd med sin familie og det tjener Hazard til stor ære, at han samtidig valgte at give afkald på en stor del af den løn, han havde til gode i sin resterende kontraktperiode, således at Real Madrid får frigivet en stor post i lønbudgettet.
Eden Hazard kom til Real Madrid i 2019 for 115 millioner €, hvilket dengang var et decideret røverkøb for den spiller, der var Premier Leagues bedste og kort forinden var blevet kåret til Europa Leagues bedste spiller efter Chelseas finalesejr.
I Real Madrid blev det dog kun til 76 kampe i de fire sæsoner med 7 mål og 9 assists til følge. I netop overståede sæson fik Hazard 392 spilleminutter fordelt på 10 kampe, hvor han scorede et mål og lavede to assists.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
Enig ! Det var for mange penge for en næsten 30 år gammel spiller med kun 1 år tilbage af sin kontrakt, selv hvis hans ophold ikke havde forløbet som det gjorde...Madridista02 post=163375 skrev: Havde han ikke kun ét år tilbage af sin kontrakt da vi betalte 115€ for ham? Så synes jeg ikke at det var et decideret røverkøb.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
han væger at give afkald på “en stor del af sin løn”, haha What a joke!
Donde está la biblioteca?
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Madridista02 post=163375 skrev: Havde han ikke kun ét år tilbage af sin kontrakt da vi betalte 115€ for ham? Så synes jeg ikke at det var et decideret røverkøb.
Det var vel et røverkøb netop FORDI han kun havde 1 år tilbage af kontrakten.
Havde han haft 4 år tilbage, så ville han koste mindst 50 % oveni.
Bellingham Camavinga Tchouameni
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Hmm. Føler ikke lige helt jeg er enig her. Havde han haft 4år tilbage, havde det været et røverkøb. Med ét år tilbage, tænker jeg ikke det var et røverkøb. Måske mere en fair pris? Et normalt køb? Røverkøb? Synes jeg ikke det er men det er også alt sammen subjektivt jo.The European Super League post=163397 skrev:
Madridista02 post=163375 skrev: Havde han ikke kun ét år tilbage af sin kontrakt da vi betalte 115€ for ham? Så synes jeg ikke at det var et decideret røverkøb.
Det var vel et røverkøb netop FORDI han kun havde 1 år tilbage af kontrakten.
Havde han haft 4 år tilbage, så ville han koste mindst 50 % oveni.
Jeg savner Pepe :(