Real Madrid: Vi har købt Bellingham
Det er en vanvittig god handel men ogsaa vigtigt at man igen stadfaester sig som en klub der kan (og har raad til at) forhandle om Galacticos.Ramos4 post=163725 skrev: Det er dæleme en fin pris i øvrigt. Vi får Jude billigere end United hentede Pogba tilbage for. Enzo Fernandez kostede vist nogenlunde det samme også.
Donde está la biblioteca?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
både Perez og Mbappe har udtalt det ikke bliver i årReal HWL post=163726 skrev:
El Siete post=163716 skrev:
Kane!!9eren post=163699 skrev: Whos next?
Mbappe!
9eren post=163732 skrev:
både Perez og Mbappe har udtalt det ikke bliver i årReal HWL post=163726 skrev:
El Siete post=163716 skrev:
Kane!!9eren post=163699 skrev: Whos next?
Mbappe!
Benzema gav også udtryk for han ikke skulle til Saudi-Arabien
Så mangler vi bare en nummer 9 ;)
Tic tac...
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Han kommer jo til at være på yderste mandat i forestående sæson, men hvis Cama kommer til at gøre sig lidt på venstrebacken, og Valverde på højrekanten, kan det selvfølgelig godt give mening, hvis/når der kommer skader. Dertil giver det også mening på længere sigt, når Kroos og Modric er ude.
Jeg er ambivalent omkring ham. Hvad siger i?
Ceballos HERAUS!!!NadaMás post=163761 skrev: Hvad er stemningen omkring Ceballos?
Han kommer jo til at være på yderste mandat i forestående sæson, men hvis Cama kommer til at gøre sig lidt på venstrebacken, og Valverde på højrekanten, kan det selvfølgelig godt give mening, hvis/når der kommer skader. Dertil giver det også mening på længere sigt, når Kroos og Modric er ude.
Jeg er ambivalent omkring ham. Hvad siger i?
Imo er det et kaempe problem at nogle fans ser ham som nogen som helst form for loesning naar Toni og Luka forlader klubben, niveau forskellen paa Ceballos og de 2 Galacticos er jo som forskellen mellem Prime Zidane og den nuvaerende version af Per Frimann. Vores hold vil staa yderst svaekket hvis han skal "overtage" for enten Toni eller Luka, det er simpelhen for uambitioest. Ceballos falder i rode kassen sammen med Vazquez, Vallejo og Odriozola, saa det giver simpelthen ingen mening at give ham 3 aar mere.
Hvis man virkelig gerne vil have en extra midtbane spiller til at udfylde bredden indtil man ved hvad der sker efter Luka/Toni siger farvel, saa er der 15 dage til Antonio Blanco vender retur til Madrid efter en flot foraars season som fast mand hos Alaves(som han maaske har hjulpet til oprykning), han er naturligvis ikke paa niveau med resten af vores materiale, men han er betydeligt billigere end Ceballlos, han er nemmere at komme af med efter naeste sommer (hvis man vil det) og saa har han i alle sine tidligere minutter hos Real vist at han godt kan baere en rolle hvor han skal ind og give lidt mere ballast paa den defensive midtbane de sidste 10min af kampen.
Antonio over Ceballos til hver en tid.
Jeg ledte mere mod, at han til den tid kan være en mere berettiget backup, da han går fra syvende til femte mand ift. spilletid på midtbanen.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Og det er et stort problem! Dvs at han faar de minutter som Cama og Tchou pt faar, men han er jo paa ingen maade paa niveau med dem. Hvis vi vil spille med om alle titler, saa skal der 2 nye spillere ind naar Luka og Toni forlader klubben, og de 2 spillere skal helt naturligt vaere bedre end Ceballos, og saa er han tilbage til 6-7 valg, hvis man ikke goer det saa staar man simpelthen bare med en svagere midtbane end hvad man har i denne season. Det er meget enkelt, bliver han, bliver vores midtbane bredde svagere naar Toni og Luka siger farvel!NadaMás post=163764 skrev: Selvfølgelig skal Ceballos ikke forståes som en erstatning for hverken Modric eller Kroos. Det er jo Bellingham og co. der er det.
Jeg ledte mere mod, at han til den tid kan være en mere berettiget backup, da han går fra syvende til femte mand ift. spilletid på midtbanen.
Det er praecis samme problem stilling der har vaeret med Vazquez, fordi man forlaengede med ham har man ikke koebt en nye hojere back, hvis han havde forladt klubben havde vi idag staaet med et bedfe alternativ til Carvajal...Det samme sker hvis Ceballos bliver i klubben!
Jeg tror du er nødt til at komme med nogle eksempler så. Hvilken spiller vil være bedre at have som reserve end Ceballos? Vi kan alle sammen finde på bedre spillere, men hvem ville kunne hentes for en rimelig penge, have et nogenlunde niveau og indstille sig på udelukkende at være backup?
Fordi Tchouameni, Camavinga og Bellingham er alle så gode, at de ikke behøver blive roteret meget.
Edit: Jeg har selv været fortaler for Veiga fra Celta, men jeg tror godt han kan se han ikke kommer på holdet særlig nemt her. Og han har nok ambitioner om mere end at være reserve.
Der er et par ting vi skal have paa plads foerst hvis vi skal ud og kigge paa hvilke spillere der skal hentes.Ramos4 post=163770 skrev: @DeLaRed
Jeg tror du er nødt til at komme med nogle eksempler så. Hvilken spiller vil være bedre at have som reserve end Ceballos? Vi kan alle sammen finde på bedre spillere, men hvem ville kunne hentes for en rimelig penge, have et nogenlunde niveau og indstille sig på udelukkende at være backup?
Fordi Tchouameni, Camavinga og Bellingham er alle så gode, at de ikke behøver blive roteret meget.
Edit: Jeg har selv været fortaler for Veiga fra Celta, men jeg tror godt han kan se han ikke kommer på holdet særlig nemt her. Og han har nok ambitioner om mere end at være reserve.
Lad os starte med at vaere enige omkring at hvis vi tager Luka og Toni ud af ligningen (nu taenker vi langsigtet), saa er vores midtbane med hhv Fede, Cama, Tchou og Bellingham jo ikke saadanne helt paa plads. Jeg mener saa absolut alle 4 spillere hoere til i Real, men er usikker paa hvordan en midtbane med dem vil se ud og i hvilken formation, altsaa forsaetter vi med en 433 resten af dette arti, eller skal der vaere plads til alle 4 (Fede som en hyrbid hoerje midt/kant spiller, er Cama 6er eller 8, og kan ham og Tchou starte samme eller bliver det for defensivt og langsomt osv), saa hvem der skal hentes afhaenger i foerste omgang af hvordan formationen og taktikken skal se ud paa sigt.
Men hvis vi kigger paa de 4 ovennaevnte spillere, saa mener jeg paa ingen maade vi har brug for mere defensiv power, vi har heller ikke brug for mere fysisk, imo har vi netop brug for mere kreativitet (en regista) lang mere end vi har brug niveau maessigt svag 8er der ikke er fantastisk i nogen ender af banen.
Saa for at gaa tilbage til mit tidligere indlaeg, hvis vi kun har brug for en spiller der tager sig af de 3-500 minutter hvor kampene skal koere hjem eller modstanderen hedder "indsaet navn paa 3. divisions hold i Copa'en", saa er Dani alt for dyr (og vil med stor sansynlighed skabe problemer da han vil vaere skuffet over at hans minut antal gaar ned af, han forlaenger jo ikke fordi han tror han skal spille mindre end han har gjort i denne season, vi maa ikke glemme hans kommentarer omkring Zidane da han skiftede til Arsenal!). Omvendt er han tiltaenkt at skulle spille flere minutter end hvad han goer nu, saa er vi jo ud i en situation hvor han rent faktisk overtager nogle af de minutter som Toni og Luka pt spiller, og her kan der bare ikke vaere nogen diskution omkring at det er et kaempe fald i niveau fra de to spillere til ham, og dermed staar truppen bare svagere.
Derfor mener jeg at man burde faa ham ud af klubben nu, og saa fylde bredden ud med en spiller der kan baere de 3-500 minutter vi taler om i denne season, og naar Toni og Luka saa forlader klubben (nok begge to naeste sommer, men det ved vi jo ikke endnu) saa kigger man paa hvad der kan komplimentere de 4 midtbane spillere vi bygger holdet op omkring i fremtiden, og her gentager jeg, vi har ikke brug for endnu en spiller der har deres traek og ligner dem som type (bare i FC Zulu version) vi har derimod brug for noget mere dybde i truppen saa der er flere strenge at spille paa. Om det saa maaske er Brahim der pludselig tager det naeste skridt op som offensiv midt (i et lidt anderledes system) eller om det er en anden spiller, det vil vise sig, men vi maa bare heller ikke glemme at i loebet af naeste seaosn vil der vaere nye midtbane spillere der slaar igennem, saa der findes med garanti bedre loesninger end Ceballos.
Saa lige ifht det med at vaere 4-5 mand til midtbanen og skulle tage til takke med en reserve rolle, det er jeg uenig i, men desvaerre er vi blevet saa vand til det de seneste seasoner fordi truppen er delt op i gode og daarlige spillere (Dani hoerer naturligvis til den sidste) hvis vi kigger tilbage til Ance/Zidanes foerste perioder i klubben (altsaa nu 10 aar tilbage) saa havde vi en langt breddere trup og det betoed ogsaa at "reserverne" fik betydeligt flere minutter, og havde langt stoerre betydning for vores chance for at vinde). Et godt eksempel er 13/14 seasonen hvor vi har 5 offensiv spillere der alle spiller over 3.000 minutter i loebet af seasonen (Ronaldo, Benz, Bale, Isco og Di Maria) og saa var der stadig plads til at Jese fik ~1.200 minutter og Morata ~1.000. Hele problemer er at vores trup de sidste mange aar har vaeret for svag i bredden og netop derfor har det vaeret de samme 15-16 spillere der har skulle baere holdet kamp efter kamp, og det er det vi skal have gjort op med, for bestaar truppens bredde af betydeligt bedre spillere end dem vi pt har, saa er jeg slet ikke i tvivl om at de ogsaa bliver brugt af traeneren.
Saa at sige at vi ikke kan lokke spillere til klubben som er bedre end Ceballos til at vaere med i en rotation og dermed spille med om CHL og La Liga titler mener jeg er en forkert antagelse, der kommer sig af at man er blevet for vandt til den maade tingene foregaar paa nu og ikke kan huske hvordan vores trup engang saa ud og hvordna spillerne blev brugt den gang, og det er hvad jeg gerne vil tilbage til. netop derfor mener jeg Viega er en rigtig god investering (til 40mio), fordi han bringer noget offensivt som vi pt mangler i truppen (hvis man tager Toni og Luka ud), nu ved jeg ikke nok om ham til at vide om han ville kunne baere den rolle i Madrid paa sigt, men jeg tror ikke paa han ikke vil til Madrid fordi han er bange for der ikke bliver minutter til ham, men hvis vi beholder Dani SAA kan vi netop ikke lokke endnu en midtbane spiller til nu, da signalet ved en forlaneglese med Dani er at det er en spiller man tror paa til fremtiden.