- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Podcast: Den STORE sæsonevaluering: Sæsonkarakterer; Madridista.dk Podcast Awards; Tips 13-vinderen
Podcast: Den STORE sæsonevaluering: Sæsonkarakterer; Madridista.dk Podcast Awards; Tips 13-vinderen
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
3 år 1 måned siden #1
af Administrationen
Podcast: Den STORE sæsonevaluering: Sæsonkarakterer; Madridista.dk Podcast Awards; Tips 13-vinderen blev oprettet af Administrationen
Det er blevet tid til Madridista.dk´s store sæson-evaluering.
Daniel har inviteret...
Daniel har inviteret...
Det er blevet tid til Madridista.dk´s store sæson-evaluering.
Daniel har inviteret Christian, Malthe, Nicklas og Jesper i studiet til en snak om spillernes præstationer, som får karakterer fra 1 til 10.
Herudover har vi vores Madridista Awards, hvor der skal uddeles priser.
Det hele krydres som vanligt med højt humør og en quiz.
I finder podcasten her:
Den STORE sæsonevaluering: Sæsonkarakterer; Madridista.dk Podcast Awards; Tips 13-vinderen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
3 år 1 måned siden #2
af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Podcast: Den STORE sæsonevaluering: Sæsonkarakterer; Madridista.dk Podcast Awards; Tips 13-vinderen
Panelet har uddelt sæsonkarakterer til Real Madrids spillere for sæsonen 2022/23. Fra 1-10.
Vi har valgt at se bort fra Hazard, Vallejo, Mariano og Leverpozola.
Hvordan ser jeres sæsonkarakterer ud?
Vi har valgt at se bort fra Hazard, Vallejo, Mariano og Leverpozola.
Hvordan ser jeres sæsonkarakterer ud?
- Brylle
- Gæst
-
3 år 1 måned siden #3
af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Podcast: Den STORE sæsonevaluering: Sæsonkarakterer; Madridista.dk Podcast Awards; Tips 13-vinderen
Overdådig podcast! Pisse sjov, godt med lidt uenighed og gode pointer. Nice!
Har I et link til 13’eren fra inden sæsonen?
Har I et link til 13’eren fra inden sæsonen?
3 år 1 måned siden #4
af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Podcast: Den STORE sæsonevaluering: Sæsonkarakterer; Madridista.dk Podcast Awards; Tips 13-vinderen
Jeg fik også færdiggjort den nu, det var et interessant og sjovt lyt! Man kunne godt have forventet lidt for meget kaos med så mange med, men det fik i klaret godt :D
Hvis jeg skal give nogle karaktere ud, uden at sige for meget (mange giver sig selv):
Lunin - 4 Jeg synes han sluttede stærkt af i sidste sæson, så jeg havde lidt større forventninger til ham i denne. Men han har set svag og usikker ud. Lidt skuffet.
Courtois - 9
Carvajal - 2 Redder sig op fra et 1-tal med en håndfuld gode kampe i foråret.
Lucas - 4
Millitao - 8
Alaba - 5
Rudiger - 5
Nacho - 6
Mendy - 1 Enten skadet, ellers kommer han ind og er altid en af de værste på banen. Ved ikke hvad der ellers skal give 1.
Kroos - 7
Modric - 5
Tchouameni - 6
Camavinga - 7
Valverde - 5 Svært at give karakter. 9-10 stykker for hans efterår og 2-3 stykker for foråret. Meget skuffende dyk.
Ceballos - 6
Rodrygo - 7
Asensio - 7
Benzema - 4 igen svær.. ingen kan være uenige i at han har været utrolig skuffende. Mange skader. Men alligevel giver hans også nogle kæmpe oplevelser og scorer et flot antal mål. Men der er for mange kampe, hvor han er den dårligste i offensiven. Han plejede at være den bedste.
Vini - 9 Han har haft det utrolig svært på udebane i La Liga, hvor han næsten ikke scorer. Normalt ville det trække for meget ned til at få et 9-tal. I dette tilfælde er der dog en masse gode grunde, både på og udenfor banen, der gør at jeg ikke synes det skal trække helt ned. Flot sæson.
Ancelotti - 1 Det kan ikke være anderledes. Han sidder med hovedansvaret for vores elendige liga sæson og fadæserne imod Barcelona.
Gode sejre imod Chelsea og Liverpool bevares, men de sejler altså også i PrL. Det var fedt vi gav dem smæk, men mere imponerende er det jo ikke objektivt set. Det slutter med en flov afklapsning imod City.
Fremragende sejr i Copa imod Barcelona, og får også pokalen der. Kunne måske godt trække ham op på et 2-tal, men sæsonen er ellers så flov, at jeg ikke kan få mig selv til det.
Hvis jeg skal give nogle karaktere ud, uden at sige for meget (mange giver sig selv):
Lunin - 4 Jeg synes han sluttede stærkt af i sidste sæson, så jeg havde lidt større forventninger til ham i denne. Men han har set svag og usikker ud. Lidt skuffet.
Courtois - 9
Carvajal - 2 Redder sig op fra et 1-tal med en håndfuld gode kampe i foråret.
Lucas - 4
Millitao - 8
Alaba - 5
Rudiger - 5
Nacho - 6
Mendy - 1 Enten skadet, ellers kommer han ind og er altid en af de værste på banen. Ved ikke hvad der ellers skal give 1.
Kroos - 7
Modric - 5
Tchouameni - 6
Camavinga - 7
Valverde - 5 Svært at give karakter. 9-10 stykker for hans efterår og 2-3 stykker for foråret. Meget skuffende dyk.
Ceballos - 6
Rodrygo - 7
Asensio - 7
Benzema - 4 igen svær.. ingen kan være uenige i at han har været utrolig skuffende. Mange skader. Men alligevel giver hans også nogle kæmpe oplevelser og scorer et flot antal mål. Men der er for mange kampe, hvor han er den dårligste i offensiven. Han plejede at være den bedste.
Vini - 9 Han har haft det utrolig svært på udebane i La Liga, hvor han næsten ikke scorer. Normalt ville det trække for meget ned til at få et 9-tal. I dette tilfælde er der dog en masse gode grunde, både på og udenfor banen, der gør at jeg ikke synes det skal trække helt ned. Flot sæson.
Ancelotti - 1 Det kan ikke være anderledes. Han sidder med hovedansvaret for vores elendige liga sæson og fadæserne imod Barcelona.
Gode sejre imod Chelsea og Liverpool bevares, men de sejler altså også i PrL. Det var fedt vi gav dem smæk, men mere imponerende er det jo ikke objektivt set. Det slutter med en flov afklapsning imod City.
Fremragende sejr i Copa imod Barcelona, og får også pokalen der. Kunne måske godt trække ham op på et 2-tal, men sæsonen er ellers så flov, at jeg ikke kan få mig selv til det.