Officielt: Modric forlænger til 2024

3 år 1 måned siden #1 af Administrationen
Helt som ventet har Luka Modric i dag forlænget sin...

Helt som ventet har Luka Modric i dag forlænget sin kontrakt for yderligere et år, hvilket betyder at han også i den kommende sæson trækker den smukke hvide trøje over hovedet. Det melder Real Madrid på sin officielle hjemmeside.

Den kroatiske midtbane-legende har ellers været rygtet til Saudi Arabien, men selv har han aldrig været i tvivl om, at det rigtige var at blive i den spanske hovedstad.

Luka Modric kom til Real Madrid i 2012 og har spillet 488 kampe for Real Madrid og vundet 23 titler, nemlig 5 CL, 5 VM for klubhold, 4 europæiske Super Cup, 3 spanske mesterskaber, 2 Copa del Rey og 4 spanske Super Cup. Herudover vandt han Guldbolden i 2018.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #2 af DeLaRed
Yeeeessssss!!!

Donde está la biblioteca?

3 år 1 måned siden #3 af Thomaskjensen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 1 måned siden #4 af Madridista02
Lækkert! Tænker det er vigtigt at ham og Kroos har minimum én sæson mere, selvfølgelig ikke som fastspillende, men med tanke på alt den rutine de kan videregive. Så skal Bellingham og de andre bare suge til sig, så de kan tage helt over om et år.

Jeg savner Pepe :(

3 år 1 måned siden #5 af Lars1991
​Jeg frygter at både ham og Kroos stadig er de første på holdkortet til de store kampe - men det vidner måske mere om min manglende tillid til Ancelotti.

Fremragende at forlænge med dem begge, hvis de bliver brugt på den rigtige måde tilgengæld.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Ramos4

3 år 1 måned siden #6 af doven
Forlængelsen betyder faktisk, at Modric nu har muligheden for tage rekorden som ældste spiller til at spille for Real Madrid (som p.t. holdes af Puskas), hvis han spiller en kamp d. 29. maj 2024 eller senere. Det betyder dog, at eneste mulighed for at slå rekorden er at nå Champions League-finalen d. 1. juni. Så kan han meget passende lige fejre rekorden ved at vinde trofæet samtidig :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

3 år 1 måned siden #7 af SeQueda
Fedt!

​Han må aldrig stoppe den dejlige dreng. 

3 år 1 måned siden #8 af The European Super League
​Fremragende!
Det må næsten med sikkerhed betyde at Valverde skal spille wing i den kommende sæson.

Modric
Kroos
Camavinga
Tchouameni
Bellingham
Ceballos
+ Valverde

Bellingham Camavinga Tchouameni

3 år 1 måned siden #9 af Lukita
​Vidunderlige Luka Modric. Det er en mand som elsker Real Madrid, som følger sit hjerte, og ikke lader sig styre af penge. En mand der fortjener dyb respekt, ikke som en vis anden.

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.

Leveret af Kunena Forum