Officielt: Modric forlænger til 2024
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Helt som ventet har Luka Modric i dag forlænget sin kontrakt for yderligere et år, hvilket betyder at han også i den kommende sæson trækker den smukke hvide trøje over hovedet. Det melder Real Madrid på sin officielle hjemmeside.
Den kroatiske midtbane-legende har ellers været rygtet til Saudi Arabien, men selv har han aldrig været i tvivl om, at det rigtige var at blive i den spanske hovedstad.
Luka Modric kom til Real Madrid i 2012 og har spillet 488 kampe for Real Madrid og vundet 23 titler, nemlig 5 CL, 5 VM for klubhold, 4 europæiske Super Cup, 3 spanske mesterskaber, 2 Copa del Rey og 4 spanske Super Cup. Herudover vandt han Guldbolden i 2018.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Donde está la biblioteca?
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
Fremragende at forlænge med dem begge, hvis de bliver brugt på den rigtige måde tilgengæld.
Han må aldrig stoppe den dejlige dreng.
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Det må næsten med sikkerhed betyde at Valverde skal spille wing i den kommende sæson.
Modric
Kroos
Camavinga
Tchouameni
Bellingham
Ceballos
+ Valverde
Bellingham Camavinga Tchouameni
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.