Uændret situation for Odriozola i Real Madrid

3 år 1 måned siden #1 af Benzeron
I den forgangne sæson var Álvaro Odriozola den næstmindst benyttede...

I den forgangne sæson var Álvaro Odriozola den næstmindst benyttede førsteholdsspiller i Real Madrid kun overgået af Jesús Vallejo, og rygterne har da også gået på, at han skal videre fra Real Madrid denne sommer.

Endnu er der intet nyt om et klubskifte, men ifølge AS betyder det ikke, at Odriozolas fremtid ikke ligger andetsteds. Sportsavisen påpeger, at Real Madrid har haft fokus på at få en aftale på plads med en ny reservekeeper, men med de nye rygter om, at Lunin bliver i Real Madrid, kan klubben nu begynde at kigge efter en ny klub til Odriozola.

Og det skulle ikke været det store problem, idét alle parter meldes interesserede i et skifte. Klubben er tilfreds med højrebackparret i form af Dani Carvajal og Lucas Vázquez, Carlo Ancelotti benytter aldrig spilleren, og Odriozola selv skulle også være frisk på mere spilletid.

Det mest sandsynlige skifte er fortsat til Real Sociedad, som han kom fra i sin tid, men også Juventus lurer fortsat i kulissen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #2 af Mathiaska
Tænk hvis det var sandt at klubben ikke har haft tid da man har haft travlt med at finde en ny reservekeeper. Det er utroligt hvor mange linjer der kan skrives om ingenting af nutidens “journalister” i sportsbladene.

Faktum er nok snarere, at han skal to-tre trin ned på stien og dertil følger lønnedgangen. Han og agenten har derfor som de eneste næppe vildt travlt, da han med garanti får flere bejlere næste år ifm. kontraktudløb.
Og det er nøjagtig samme case med Vallejo, hans kontakt er blot endnu længere så han har endnu mindre travlt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 1 måned siden #3 af Madridista02
Klasse signing.

Jeg savner Pepe :(

Leveret af Kunena Forum