LaLiga-karantæne på vej til Fede Valverde
Den 8. april dummede Fede Valverde sig gevaldigt, da han antastede Villarreal-spilleren Álex Baena efter kampen mellem klubberne og som minimum uddelte et slag til Baena.
Endnu har der ikke været nogen sanktion, men nu er den ved at være på trapperne, idét dommeren i sagen angiveligt kommer til at bede om fem dages karantæne til Valverde. Det kommer til at stå klart, om dommen bliver fastslået i løbet af de kommende to døgn, og i så fald vil Real Madrid have muligheden for at appellere.
Valverde vil i givet fald misse udebanekampene imod Athletic Club, Almería og Celta Vigo samt hjemmebanekampene imod Getafe og Real Sociedad.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Bellingham Camavinga Tchouameni
4 dage er godt nok heller ikke meget.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Fem dage er heller ikke meget. Men tænker det skyldes, at sagen inddirekte er forbundet til fodbold. Det sker lige efter en kamp, de er stadig på stadion. Måske det er derfor han får en straf, selvom det ikke skete direkte på banen. Omvendt kan man undre sig over han ikke får en voldsdom. Medmindre det er fordi Baena ikke er gået til politiet med sagen, hvilket jeg mener at have læst.Ramos4 post=164176 skrev: Forstår egentlig ikke hvordan hændelser uden for banen og kampen kan give karantæne.
4 dage er godt nok heller ikke meget.
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Gæst
-
Men lidt sjovt, hvis du slår en i hovedet på fodboldbane får du sjælden straf næsten aldrig, men slår du en på gaden så er sagen en helt anden. Og så har man MMA hvor det er helt legalt at hamre en i hovedet selvom lyset er slukket og han ligger ned.