LaLiga-karantæne på vej til Fede Valverde

3 år 1 måned siden #1 af Benzeron
Den 8. april dummede Fede Valverde sig gevaldigt, da han...

Den 8. april dummede Fede Valverde sig gevaldigt, da han antastede Villarreal-spilleren Álex Baena efter kampen mellem klubberne og som minimum uddelte et slag til Baena.

Endnu har der ikke været nogen sanktion, men nu er den ved at være på trapperne, idét dommeren i sagen angiveligt kommer til at bede om fem dages karantæne til Valverde. Det kommer til at stå klart, om dommen bliver fastslået i løbet af de kommende to døgn, og i så fald vil Real Madrid have muligheden for at appellere.

Valverde vil i givet fald misse udebanekampene imod Athletic Club, Almería og Celta Vigo samt hjemmebanekampene imod Getafe og Real Sociedad.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #2 af The European Super League
Det må jo betyde at der findes nogle beviser. Jeg har endnu ikke set nogen. Men det er for lille en straf, hvis I spørger mig, og hvis han rent faktisk gjorde det.

Bellingham Camavinga Tchouameni

3 år 1 måned siden #3 af Ramos4
Forstår egentlig ikke hvordan hændelser uden for banen og kampen kan give karantæne.

4 dage er godt nok heller ikke meget.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 1 måned siden #4 af Madridista02

Ramos4 post=164176 skrev: Forstår egentlig ikke hvordan hændelser uden for banen og kampen kan give karantæne.

4 dage er godt nok heller ikke meget.

​Fem dage er heller ikke meget. Men tænker det skyldes, at sagen inddirekte er forbundet til fodbold. Det sker lige efter en kamp, de er stadig på stadion. Måske det er derfor han får en straf, selvom det ikke skete direkte på banen. Omvendt kan man undre sig over han ikke får en voldsdom. Medmindre det er fordi Baena ikke er gået til politiet med sagen, hvilket jeg mener at have læst.

Jeg savner Pepe :(

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 måned siden #5 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne LaLiga-karantæne på vej til Fede Valverde
5 spilledages karantæne er fint men i virkeligheden burde det kun have noget med politiet at gøre. Pepe fik 10 dengang og der var politiet ikke involveret.

Men lidt sjovt, hvis du slår en i hovedet på fodboldbane får du sjælden straf næsten aldrig, men slår du en på gaden så er sagen en helt anden. Og så har man MMA hvor det er helt legalt at hamre en i hovedet selvom lyset er slukket og han ligger ned.

Leveret af Kunena Forum