Tysk presse: Alphonso Davies i venteposition til Real Madrid-skifte

3 år 3 uger siden #1 af Administrationen
Ifølge tysk presse kan Alphonso Davies være tæt på et...

Ifølge tysk presse kan Alphonso Davies være tæt på et skifte til Real Madrid.

BILD mener således at vide, at den canadiske venstreback i øjeblikket venter på et opkald fra Real Madrid, som kan komme hvis det lykkes spanierne at sælge Ferland Mendy til saudiarabisk fodbold i de kommende dage, sådan som rygterne går på.

Alphonso Davies har kontrakt med Bayern München til 2025, men har foreløbig afvist at forlænge kontrakten og hans agent, Nedal Huoseh, siger da også:
- Jeg vil ikke fornærme Bayern München, men Real Madrid er holdet med de 14 CL-titler.

Bayern München har allerede hentet Raphaël Guerreiro på en fri transfer og står således rustet til et forestående salg.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 uger siden #2 af Ramos4
Synes stadigvæk det vil være synd for Fran Garcia. Hvad er han blevet hentet hjem for, hvis vi så køber Alphonso for €100m?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

3 år 3 uger siden #3 af elle44

Ramos4 post=164423 skrev: Synes stadigvæk det vil være synd for Fran Garcia. Hvad er han blevet hentet hjem for, hvis vi så køber Alphonso for €100m?

​Fokuser dog på højre

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 uger siden #4 af 9eren
Alphonso Davies er en must have sammen med en 9er.

De to indkøb er essentielle for succes i mange år frem

3 år 3 uger siden #5 af Jona

elle44 post=164424 skrev:

Ramos4 post=164423 skrev: Synes stadigvæk det vil være synd for Fran Garcia. Hvad er han blevet hentet hjem for, hvis vi så køber Alphonso for €100m?

​Fokuser dog på højre

​Tjah det er efter min mening lidt samme debat som med Bellingham hvor nogle folk mente andre positioner var vigtigere. Det har de så også ret i ligesom i har ret i at vi står svagere på HB end VB. Faktum er bare at ligesom HW, ANG og VB er HB markedet svagt. Så spørgsmålet er om man skal købe en kæmpe spiller til en position der er nogenlunde fornuftigt besat eller om man skal købe en middelmådig spiller til en position der er ringe besat. For medmindre man køber hakimi eller Reece James (som dog ikke har en for god skadeshistorik) får man ikke andet end middelmådighed til HB. Jeg hælder selvfølgelig til at man henter Davies hvis man har muligheden for det og prisen er fair
Sidste redigering: 3 år 3 uger siden ved Jona.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 år 3 uger siden #6 af DeLaRed

Jona post=164426 skrev:

​Fokuser dog på højre

​Tjah det er efter min mening lidt samme debat som med Bellingham hvor nogle folk mente andre positioner var vigtigere. Det har de så også ret i ligesom i har ret i at vi står svagere på HB end VB. Faktum er bare at ligesom HW, ANG og VB er HB markedet svagt. Så spørgsmålet er om man skal købe en kæmpe spiller til en position der er nogenlunde fornuftigt besat eller om man skal købe en middelmådig spiller til en position der er ringe besat. For medmindre man køber hakimi eller Reece James (som dog ikke har en for god skadeshistorik) får man ikke andet end middelmådighed til HB. Jeg hælder selvfølgelig til at man henter Davies hvis man har muligheden for det og prisen er fair

​Man kunne jo ogsaa vaere tilfreds med at hente en spiller der kan forstaerke hoejre backen sammenligned med det materiale vi pt har i truppen, og her er der altsaa ikke kun tale om Reece James og Hikimi som de eneste 2 der er bedre end hhv Dani og Lucas Vazquez. Hvis vi bare skulle have en bedre hoejre back en Vazquez, saa kan man stort set pege paa en hvilken som helst startende la liga back og det ville vaere en forbedring ifht til ham.

Jeg ser ingen grund til at vi skal have verdens bedste hoejre back lige nu og her, det vigtigste til at starte med er at Vazquez faar saa faa minutter som muligt paa backen, og at der er et alternativ til Dani naar han er skadet eller spiller daarligt, og her er der masser af muligheder...Fresneda ville vaere et fint "billigt" bud, men der er mange andre ud over ham der ville kunne forbedre vores bredde paa den position.

Hvis man dog henter endnu en VB, saa betyder det forhaabentlig ogsaa at Nacho kommer til at faa betydeligt flere minutter paa Hoejre Backen, da han immervaek er et langt staerkere kort end Vazquez paa den position, saa en VB kunne indirekte forstaerke vores HB, hvis altsaa Ancelotti forstaar at spille det bedste materiale han har.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

3 år 3 uger siden #7 af Ramos4
Nacho på højre kunne faktisk være nice.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

3 år 3 uger siden #8 af Jona

DeLaRed post=164427 skrev:

Jona post=164426 skrev:

​Fokuser dog på højre

​Man kunne jo ogsaa vaere tilfreds med at hente en spiller der kan forstaerke hoejre backen sammenligned med det materiale vi pt har i truppen, og her er der altsaa ikke kun tale om Reece James og Hikimi som de eneste 2 der er bedre end hhv Dani og Lucas Vazquez. Hvis vi bare skulle have en bedre hoejre back en Vazquez, saa kan man stort set pege paa en hvilken som helst startende la liga back og det ville vaere en forbedring ifht til ham.

Jeg ser ingen grund til at vi skal have verdens bedste hoejre back lige nu og her, det vigtigste til at starte med er at Vazquez faar saa faa minutter som muligt paa backen, og at der er et alternativ til Dani naar han er skadet eller spiller daarligt, og her er der masser af muligheder...Fresneda ville vaere et fint "billigt" bud, men der er mange andre ud over ham der ville kunne forbedre vores bredde paa den position.

Hvis man dog henter endnu en VB, saa betyder det forhaabentlig ogsaa at Nacho kommer til at faa betydeligt flere minutter paa Hoejre Backen, da han immervaek er et langt staerkere kort end Vazquez paa den position, saa en VB kunne indirekte forstaerke vores HB, hvis altsaa Ancelotti forstaar at spille det bedste materiale han har.

​Ja men det er jo også det jeg skriver. Man kan sagtens hente en middelmådig spiller til HB. for min skyld gerne. Jeg siger bare at skulle jeg vælge mellem et kæmpe talent til VB som trods sin unge alder allerede er blandt de bedste og en middelmådig spiller til HB så valgte jeg klart det første. Når det sagt tænker jeg da vi burde have råd til begge dele. jeg har intet problem med at man henter fresneda, foyth eller montiel. Go for it. Så længe det ikke bliver på bekostning af en der faktisk har niveau til RM. For der er stor chance for de 3 nævnte spiller ikke engang er en forbedring. Folk glemmer lidt at der følger lidt andre forventninger med når man tager RM trøjen over hovedet og man bliver set i et noget andet lys. Ja rente der en kopi af carvajal rundt i en anden klub skulle det ikke undre mig han blev rygtet hertil

3 år 3 uger siden #9 af El Siete
​Tror ikke vi henter Davies denne sommer, men venter til næste hvor han har 1 år tilbage af kontrakten. Vi sælger Mendy til Saudi, bruger Fran med Alaba og Nacho som backups. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

3 år 3 uger siden #10 af The European Super League
​Forhåbentlig kun Nacho som backup.

Alaba har hele tiden sagt at han ikke vil spille venstre back og han har også virket enormt udfordret de få gange han er blevet tvunget derud. Det fungerer bedre med Rüdiger eller Camavinga og lad os håbe at de to heller ikke skal derud.

Fuld fart fremad Fran! Imponér os

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 uger siden #11 af 9eren

El Siete post=164475 skrev: ​Tror ikke vi henter Davies denne sommer, men venter til næste hvor han har 1 år tilbage af kontrakten. Vi sælger Mendy til Saudi, bruger Fran med Alaba og Nacho som backups. 

​Jeg er ligeglad om du ikke tror :) 

VI SKAL! 

Leveret af Kunena Forum