Carlo Ancelotti bliver brasiliansk landstræner

3 år 3 uger siden #1 af Administrationen
Så er det en kendsgerning, at Carlo Ancelotti er i...

Så er det en kendsgerning, at Carlo Ancelotti er i gang med sin sidste tid som Real Madrid-træner. Han tiltræder nemlig som brasiliansk landstræner næste sommer. Det meddeler det brasilianske fodboldforbund.

På deres officielle hjemmeside skriver de, at Fernando Diniz overtager holdet i det kommende år, men fra juni måned bliver det Carlo Ancelotti, som skal styre tropperne og første opgave for italieneren bliver Copa América.

Real Madrid har endnu ikke meldt noget ud på deres officielle hjemmeside, men aftalen har været undervejs længe og klubbens brasilianske spillere har da også været meget åbenmundede om muligheden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 uger siden #2 af nono
Er jeg den eneste der synes at det her er dybt problematisk? Vi har en træner der er komplet ligeglad med om han bliver fyret. En træner som helt sikkert vil favorisere de brasilianske spillere. Hvilken chance har spillere som Brahim Diaz og Arda Güler reelt set for at snuppe spilletid fra Vinicius eller Rodrygo eller Rüdiger fra Militao, når vi har den kommende brasilianske landstræner som holdleder?! Han har én interesse og kun én - at behage sin kommende arbejdsgiver. Til grin at Real Madrid finder sig i den her komedie.

3 år 3 uger siden #3 af Ramos4

nono post=164557 skrev: Er jeg den eneste der synes at det her er dybt problematisk? Vi har en træner der er komplet ligeglad med om han bliver fyret. En træner som helt sikkert vil favorisere de brasilianske spillere. Hvilken chance har spillere som Brahim Diaz og Arda Güler reelt set for at snuppe spilletid fra Vinicius eller Rodrygo eller Rüdiger fra Militao, når vi har den kommende brasilianske landstræner som holdleder?! Han har én interesse og kun én - at behage sin kommende arbejdsgiver. Til grin at Real Madrid finder sig i den her komedie.

​Sådan ser jeg det...slet ikke.

Carlo har alle dage været en konservativ træner, der vælger den gamle garde hvor han kan. Tror ikke det her ændrer det store.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 3 uger siden #4 af nono
Perez må være blevet dement. Enhver kan få øje på interessekonflikter - alene spekulationen om interessekonflikt er skadelig for holdet.

Hvad med indkøringen af nye talenter? Ancelotti ved allerede at han skal væk, så hvorfor skulle han være motiveret til at tage et opgør med den gamle garde (Carvajal, Modric, Kroos mfl.)?

Det risikerer at blive en pivringe sæson - selv på udviklingsfronten - og årsagen er helt enkelt at man accepterede at lade en mand med alle tanker rettet mod fremtiden lede truppen. Det er idioti - vi er verdens største fodboldklub for guds skyld!​
Sidste redigering: 3 år 3 uger siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE

3 år 3 uger siden #5 af -#7-
​Nu er du også hård ved Ancelotti, som alle dage har været en gentleman, og som næppe vil ødelægge sit eftermæle og gode forhold til Real Madrid og Florentino Perez, ved at have fokus andre steder end på Real Madrid indtil 2024. Havde det været enhver anden træner, så havde jeg nok haft samme bekymringer, men ikke hvad angår Ancelotti. Og vores brasilianere er alligevel mere eller mindre selvskrevet til startopstillingen uanset hvad fordi de er så dygtige, så "problemet" løser vel sig selv den vej rundt kan man sige.

DC19

3 år 3 uger siden #6 af NadaMás
​Jeg tror, at Ancelotti respekterer hele truppen alt for meget til at lade sig påvirke af sine fremtidsplaner. Han er en manager for spillerne, før sig selv. 

Vini, Rodrygo og Militao er i forvejen faste startere. Jeg vil give ham benefit of the doubt, og så må vi se om han lader en af dem blive på holdkortet, trods elendige præsentationer - Så kan vi selvfølgelig snakke.

Men giver @nono ret i, at allerede det er der er en diskussion, er skadeligt.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 uger siden #7 af Brylle
​Ingen tvivl overhovedet på Ancelotti. Og skulle han favorisere Rodrygo, Militao og Vinicius, så vælger han højest sandsynligt bare det bedste hold.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 3 uger siden #8 af Madridista02

nono post=164561 skrev: Perez må være blevet dement. Enhver kan få øje på interessekonflikter - alene spekulationen om interessekonflikt er skadelig for holdet.

Hvad med indkøringen af nye talenter? Ancelotti ved allerede at han skal væk, så hvorfor skulle han være motiveret til at tage et opgør med den gamle garde (Carvajal, Modric, Kroos mfl.)?

Det risikerer at blive en pivringe sæson - selv på udviklingsfronten - og årsagen er helt enkelt at man accepterede at lade en mand med alle tanker rettet mod fremtiden lede truppen. Det er idioti - vi er verdens største fodboldklub for guds skyld!​

​Omvendt kan der argumenteres for, at de fleste managers der bliver ansat i Real, får meget kort tid eller få chancer, og derfor er det ikke særlig opfordrende for managers i Real Madrid, at satse og give chancer til unge talenter, fordi det altid handler om resultater lige nu og her. Så i forhold til dine bekymringer omkring udvikling af talenter, så er det som det plejer. Castilla talenter får maks 10minutter over en hel sæson. Hvis de er heldige kan de lige få de sidste 30 sekunder af en kamp.

Jeg savner Pepe :(

3 år 3 uger siden #9 af Ramos4

nono post=164561 skrev: Perez må være blevet dement. Enhver kan få øje på interessekonflikter - alene spekulationen om interessekonflikt er skadelig for holdet.

​Carlo brugte ikke nogen talenter før han vidste han skulle være Brasiliansk landstræner, så intet har ændret sig på den front. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Leveret af Kunena Forum