Truppen mod Dortmund

13 år 3 måneder siden #25 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Truppen mod Dortmund
Marcelo er skadet jo?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #26 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Truppen mod Dortmund

HugoSanchez skrev:

M_linding skrev:

Steen skrev:

rezamadridista skrev:

Steen skrev: Mourinho afslørede på pressemødet startopstillingen: "Diego Lopez, Ramos, Varane, Pepe, Coentrao, Khedira, Alonso, Ozil, Cristiano, Higuain and hopefully DiMaría"

Atypisk at han vælger at gøre dette, selv om startopstillingen næsten gav sig selv.

Håber han tager røven på os.... Ramos og Varane i midten er en ubrydelig mur. Har Mourinho glemt Pepes fejl i Dortmund, hvor det senere endte med at de fik et mål.

Hvem vil du gerne have skal spille højreback så?

Der er jo ikke nogen rigtig god løsning, med de skader/karantæner vi har, men:

................................Lopez...............................
Coentrao........Varane......Ramos........Marcelo

Jeg håber det faktisk lidt;)

Man kunne med fordel læse det første indlæg, hvor der står, at Marcelo er skadet og slet ikke med i truppen til Dortmund-kampen. Med Marcelo, Essien og Arbeloa alle ude, er der jo reelt ikke andre alternativer end forsvarskæden med Sergio Ramos, Pepe, Varane, og Coentrao, da Mourinho jo selvfølgelig ikke starter med Nacho.

Hugo Sanchez

Når jaaa.... Forfanden, glemte det lige..
Okay, så er det den bedst mulige forsvarkæde.
Dog tør jeg endda at gå hen og sige at Nacho - Varane - Ramos - Coentrao næsten er ligeså god som den officielle. Jeg hader virkelig at have Pepe i midten når Varane og Ramos er så sindsyg gode sammen.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

13 år 3 måneder siden #27 af Steen
Besvaret af Steen på emne Truppen mod Dortmund
Nerverne har vidst allerede ramt jer to! :)
Er i øvrigt enig med jer, jeg så også vi stillede op sådan, hvis vi kunne..

Hvordan tror i vi kommer til at tackle kampen? Jeg tror Mou bruger samme taktik som han gjorde i 3-1 sejren over Barcelona,
Dortmund kommer formentligt til at være meget på bolden, medmindre Klopp har en ny taktik klar.

Dét jeg hader ved Dortmund er, at det er ikke muligt at dække deres spilfordeler, fordi de har for mange! Götze, Reus Gündogan og Sahin er alle dygtige playmakers, hvis den ene bliver dækket af tager den anden over.

Jeg har selv tidligere været ret sikker på en finale plads, men nu ser jeg den som en helt lige og åben kamp, den er 50 / 50.
Jeg vil ikke gætte på resultatet, og heller ikke om hvem der har den største chance efter kampen i morgen, jeg tør simpelthen ikke.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Steen.

13 år 3 måneder siden #28 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Truppen mod Dortmund
Mourinho har vel blot været ude og sætte navne på de startende elleve; hvem, der spiller hvor, er absolut uvist!

Jeg kunne personligt godt forestille mig, at Pepe kommer til at varetage højrebacken for at bibeholde det eminente samarbejde Varane og Ramos naturligt har fundet ind i. Mourinho er ikke en taktisk idiot, tværtimod.

13 år 3 måneder siden #29 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Truppen mod Dortmund
Jeg er 90 procent sikker på en finaleplads.
Siden gruppespillet så har Dortmund IMO været de samme, stadig farlige, men de samme. Hvor Real Madrid er i en relativ god stime.
Det er tredje år i træk vi er i Semi'en, mon ikke Real Madrid spillerne har fået nok af at blive elimineret lige kampene før finalen.
En anden vital faktorer der er i vores favør er La Decima. Ja La Decima har været i alles læber siden mange år siden. Men nok er nok. Og jeg tvivler ikke på at Mourinho og Real Madrid spillerene vil gribe chancen mens den er god, siden det er "underdogsene" vi møder.

Mourinho er en taktisk geni. Og han skal ikke have mange chancer for at knække et hold. Det er så simpelt, han har læst dem.

Som sagt, så tror jeg vi kører dem over. Og gætter på at vi vinder med to i Dortmund også slapper vi af på hjemmebane med en uafgjort.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

• BossMakaay
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #30 af BossMakaay
Besvaret af BossMakaay på emne Truppen mod Dortmund
Jeg er desværre enig med hensyn til pepe, men jeg håber han gør sit bedste i aften for ham selv og for holdet !
Håber virkelig også ronaldo og øzil rammer dagen, så Real kan løbe med en sejr fra Tyskland langt om længe...

• CC
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #31 af CC
Besvaret af CC på emne Truppen mod Dortmund
Jeg tror vi har den fordel i aften, at vi på nuværende tidspunkt i sæsonen HAR mødt stærke modstandere udover Barcelona, i form af City, Dortmund, United osv. Det havde vi ikke sidste år, hvorfor vi i sidste ende var rådvilde og manglede erfaring mod Bayern. Ronaldo rammer dagen, forsvaret - med eller uden Pepe - klarer skærene og Mourinho forbereder det rigtige taktiske oplæg. Vi spiller 1-1 i aften. Kom så, gutter!

Leveret af Kunena Forum