Truppen mod Ath. Bilbao, LaLiga EA Sports, 1. spillerunde

2 år 11 måneder siden #1 af Administrationen
Carlo Ancelotti har i dag udtaget truppen til sæsonens første...

Carlo Ancelotti har i dag udtaget truppen til sæsonens første officielle kamp, nemlig morgendagens udebaneopgør mod Ath. Bilbao.

Her må han se bort fra Thibaut Courtois, Mendy, Ceballos og Arda Güler. Det giver plads til to nye unge målmænd, som er med som reserve for Lunin, nemlig Cañizares og blot 17-årige Fran.

Truppen mod Ath. Bilbao:
Målmænd: Lunin, Cañizares, Fran.
Forsvar: Carvajal, Lucas Vázquez, Odriozola, Militao, Alaba, Rüdiger, Nacho, Fran García.
Midtbane: Tchouaméni, Camavinga, Kroos, Modric, Fede Valverde, Bellingham.
Angreb: Vinicius Junior, Joselu, Rodrygo, Brahim.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #2 af El_Juan
Hvil i fred, Ciffertips og Tipskonkurrence! I vil blive savnet!

En fin trup hvis man ser bort fra skaderne. Eneste jeg savner er Nico Paz. Ham kunne Ancelotti også godt have udtaget til denne kamp.

Træls med skaderne til især Courtois og Guler. Håber klubben i løbet af den næste uges tid får en afløser på plads for Courtois.

Og så er der lige nummer 9, selvfølgelig. Jeg tror efterhånden heller ikke på Mbappé denne sommer, selv om man aldrig skal sige aldrig. Det er stadig 19 dage til den 31. august.

2 år 11 måneder siden #3 af NadaMás
​In Lunin we trust!!!

Håber godt nok at De Gea hentes ind. Så må forsvaret være mere opmærksom i opspillet, da guderne skal vide, at der ikke er De Geas spidskompetence.

2 år 11 måneder siden #4 af Kiwes
​Courtois er en fantastisk keeper, men noget gudsbenået boldspiller er han altså ikke. Det er ikke der vi taber noget ved at vælge en anden keeper. Men nu lyder det til at det bliver Kepa på lån. Ved ikke hvad jeg synes om det. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Leveret af Kunena Forum