AS: Marvel rykkes op i førsteholdstruppen og afløser Militao
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Real Madrid har fundet afløseren for langtidsskadede Eder Militao, som i weekendens kamp mod Ath. Bilbao måtte udgå med en korsbåndsskade.
Man bliver i egne rækker og ifølge spanske AS bliver 20-årige Marvel rykket direkte op i førsteholdstruppen. Han har i de seneste dage trænet med førsteholdet og her har han imponeret Carlo Ancelotti, som altså godkender ham som fjerdevalg efter Alaba, Rüdiger og Nacho.
Real Madrid har op til den forestående sæson udlejet Rafa Marín til Alavés og Pablo Ramón til Mirandés og det kan være Marvels held, idet begge spillere umiddelbart stod foran ham i køen til spilletid på førsteholdet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
min fejl. Han er selvf center back
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Han er kun 1.81 høj. Det kan godt være han burde være angriber i stedet.Ramos4 post=166211 skrev: Kan han eventuelt også spille angriber og score 30 kasser?
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Gæst
-
Ved nicht om Marvel.