AS: Marvel rykkes op i førsteholdstruppen og afløser Militao

2 år 11 måneder siden #1 af Administrationen
Real Madrid har fundet afløseren for langtidsskadede Eder Militao, som...

Real Madrid har fundet afløseren for langtidsskadede Eder Militao, som i weekendens kamp mod Ath. Bilbao måtte udgå med en korsbåndsskade.

Man bliver i egne rækker og ifølge spanske AS bliver 20-årige Marvel rykket direkte op i førsteholdstruppen. Han har i de seneste dage trænet med førsteholdet og her har han imponeret Carlo Ancelotti, som altså godkender ham som fjerdevalg efter Alaba, Rüdiger og Nacho.

Real Madrid har op til den forestående sæson udlejet Rafa Marín til Alavés og Pablo Ramón til Mirandés og det kan være Marvels held, idet begge spillere umiddelbart stod foran ham i køen til spilletid på førsteholdet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #2 af 9eren
Er Marvel ikke back ?

min fejl. Han er selvf center back
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved 9eren.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 11 måneder siden #3 af Madridista02
Jeg kender ikke noget til Marvel, men hvor kunne det være dejligt med en canterano der på sigt kunne blive fast mand. Har vel lov at drømme.

Jeg savner Pepe :(

2 år 11 måneder siden #4 af Fondo_Sur
Rafa Marin havde passet perfekt i rollen, men det her er mildest talt tvivlsomt. Nacho skal se frem til at spille rigtig mange kampe.

2 år 11 måneder siden #5 af Ramos4
Kan han eventuelt også spille angriber og score 30 kasser?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 11 måneder siden #6 af Madridista02

Ramos4 post=166211 skrev: Kan han eventuelt også spille angriber og score 30 kasser?

​Han er kun 1.81 høj. Det kan godt være han burde være angriber i stedet.

Jeg savner Pepe :(

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #7 af 9eren
Carlo skulle ha stor tiltro til ham. Han er fysisk stærk, hurtig, god med bolden og flere andre ting. Er spændt

2 år 11 måneder siden #8 af NadaMás
​Jeg havde tænkt tanken at en canterano skulle op, men jeg troede det ville blive Álvaro Carillo. Jeg ser meget sjældent Castilla, så jeg er dårligt informeret, men jeg troede at han var den bedste, efter Marin.

Ved nicht om Marvel.

Leveret af Kunena Forum